Markės
191 iš 1918
BMW 3 klasė, (E90/E91/E92/E93) 2005 - 2012
552Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.88% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 52
12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)21% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 71% Ne 29%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Padidinta interjro erdvė
  • Galimos keturių varomų ratų versijos
TRŪKUMAI
  • Prastos kokybės interjeras
  • Nedinamiškas išorės dizainas
"2006 metais 46 tarptautinių žurnalistų E90 modelis buvo išrinktas Pasaulio Metų Automobiliu"
BMW E90 3 serijos modelis yra jau penktos kartos trečiukas ir gaminamas su sedano, universalo, kupė ir kabrioleto kėbulais. Tik pristatytas automobilis iškart tapo geriausiai parduodamu BMW automobiliu visame pasaulyje. E90 stilius yra visiškai naujas – įdomus dizainas, nauji varikliai, nauja transmisija, interjeras, pakaba ir daug naujų technologijų. E90 kabrioletas taip pat yra pirmas BMW modelis su kietu sulankstomu stogu. Be to E90 modelyje vėl sugrįžo turbo varikliai, šįkart siekiantys 300 AG galią ir 410 Nm sukimo momentą. E90 sedanas yra 49 mm ilgesnis, 78 mm platesnis ir 9 mm aukštesnis negu jo pirmtakas E46. Kadangi pailgėjo ir tarpuratis, automobilis siūlo daugiau vietos keleivių kojoms ir galvoms – tai sritis, kurioje senesnės kartos 3 serija buvo stipriai kritikuojama. Automobilio mazguose plačiai naudojamas aliuminis tam, kad svoris būtų kuo mažesnis. 2006 metais 46 tarptautinių žurnalistų BMW E90 modelis buvo išrinktas Pasaulio Metų Automobiliu dėl puikaus balanso tarp dinamikos ir praktiškumo, tarp stiliaus ir solidumo, taip pat dėl puikių dyzelinių variklių ir visų varomųjų ratų sistemos "Xdrive". Žurnalas “Car and Driver” 3 serijos BMW įtraukė į geriausių dešimtuką 16-ąjį kartą per paskutinius 24 metus.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tik pristatytas E90 automobilis iškart tapo geriausiai parduodamu BMW automobiliu visame pasaulyje.

Tai geriausiai parduodamas nedidelis prabangus automobilis JAV ir Kanadoje.

E90 kabrioletas yra pirmas BMW modelis su kietu sulankstomu stogu.

Žurnalas “Car and Driver” 3 serijos BMW įtraukė į geriausių dešimtuką 16-ąjį kartą per paskutinius 24 metus!

Šis automobilis kovojo su geriausiais BTCC ir kitų serijų žiediniais automobiliais:


Žinoma, buvo gaminami ir Alpina B3 ir D3 modeliai:



Šis automobilis pelnė eilę įvairiausių apdovanojimų, tame tarpe ir šiuos:
  • 2006 metais 46 tarptautinių žurnalistų E90 modelis buvo išrinktas Pasaulio Metų Automobiliu dėl puikaus balanso tarp dinamikos ir praktiškumo, tarp stiliaus ir solidumo, taip pat dėl puikių dyzelinių variklių ir visų varomųjų ratų sistemos.
  • Metų dyzelinis automobilis (žurnalas “The Diesel Driver”) 2011 m.
  • 2005 ir 2006 metais Japonijoje išrinktas geriausiu importuojamu automobiliu.
  • Geriausias metų automobilis (žurnalas “What Car?”) 2006 m.
  • Geriausias kompaktiškas prabangus automobilis (žurnalas “What Car?”) 2010 m.
Tokį BMW su kabrioleto kėbulu vairavo dainininkė Britney Spears:


2018-02-28
Bmw 330d E91
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Valdomumas, Daug galios, garso izoliacija, vidinė apdaila negirgžda ir nesibaladoja.
0 praktiškumo, neekonomiškas, mažesnis pravažumas žiemą, žemas,
Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 11,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 9,0
Bendras automobilio aprašas
Vienintelis automobilio privalumas - galingas variklis. Bendrai paėmus automobilis prastai suprojektuotas. Tačiau norint tą suprast, reikia jį nusipirkt. Tik tada supranti, jog iš tikro šios markės automobiliui iki tokių gamintojų kaip Audi dar reikia nemažai ką nuveikt. Keli neptiką dalykai, kurių kitose automobiliuose nėra, arba kurie išspręsti geriau: 1. Techninė pusė - Kuro filtras po vairuotojo durelėmis. Nors ir turi šildytuvą, tačiau žiemą jis vis vien tampa silpna vieta. Run flat padangos, dėl kurių automobilis neturi ir standartinio domkrato ir normalios vietos atsarginiam ratui... Važiuojant kažkur toliau, tai tampa problema. Prakirtus Run flat, tikrai nenuvažiuosi to deklaruojamo atstumo ką ten rašo, o su pridėtu kompresorium tikrai nepripūsi oro į prakirstą ratą. Palyginti su senesnių metų audi A6, šio BMW šviesos yra vos vidutinės. 2. Salonas - tragedija. Atsisėdus viskas atrodo gražu ir malonu. Tačiau, vietų ką nors pasidėti vos viena kita ir jų talpa labai maža. Keleivio daiktadėžės talpa juokinga. Porankio talpoje vieta skirta kavos puodeliui, tačiau ji nepatogi ir keisto standarto, galbūt ten dedasi termosas ar kažkoks specialus BMW puodelis.. Prie pavarų svirties vieta telefonui ar monetoms. Viskas.. 3 daiktadėžės 3 daiktam.. Palyginimui 1996 metų audi A4 turėjo ir kavos puodelio laikiklį, dvigubai talpenę daiktadėžę, talpesnį porankį, o A6 priedo dar ir du stalčius po priekinėmis sėdynėmis. Toliua, galinėje dalyje nėra nei peleninės... Bagažinė bent 30proc. mažiau talpesnė, nei bet kurio audi, iš tikro šis universalas savo talpa gali lygintis su sedanais... Vairavimo malonumas - priekyje nėra normalaus kavos puodelio laikiklio. Galinio vaizdo veidrodėlį galit pamiršt, jis geriausiu atveju skirtas galinės sėdynės keleiviams nužvelgt. Galinis langas mažas ir per vaizdo veidrodėlį praktiškai nieko nematyti. posūkio svirtis nelabai patogi - labai jautri, jungiant posūkį į vieną pusę pvz persirikiuojant, jis nesugrįžta atgal reikia pirštu vėl bakstelti, jeigu perstipriai įsijungia posūkis į kitą pusę... Pavarų perjungimo svirtis šiek tiek gruboka, bėgiai nenuslysta į jų vietas, reikia stumti ranka iki galo. Šildomos sėdynės... Kadangi sėdynės pusiau odinis, kraštai odiniai, vidurys medžiaginis. Įjungus šildomas sėdynes, sėdynės kraštai įkaista stipriau ir pradeda deginti sėdmenis net ir per džinsus, tai nepriklauso nuo to kokio stiprumo šildymą įjungi, taip pat paspaudus mygtuką vieną kart įsiijungia stipriausias šildymas ir spaudžiant toliau jis mažėja - nuo kito galo... Prasta garso sistema. Ją lygint galima nebent su Opel, Renault, ar kitais prastesnių gamintojų automobiliais. Teko pavažinėt su 5 klasės bmw kuriame buvo geresnė aparatūra, groja gražiai. Tačiau standartinė, nekažką.. Audi atveju praktiškai visose A4/A6 modeliuose buvo bent 10 kalonėlių garso sistema.. šildymas žiemą - prastokas, sujungus oro srautą ant stiklo į saloną ir į kojas, jis nestiprus, prioritetas langų šildymui. Važiuojant greičiau, kai lauke -15, po kurio laiko pradeda iš vidaus šarmoti vairuotojo pusės langas, nuo viršutinės dalies. Teigiami dalykai: Smagiai vairuojasi. Jaučiamas automobilio svoris, vairas vidutinio sunkumo. Tai gana svarbu tokiam automobiliui. Kaip pvz Audi a6 2008 metų, elektrinis stiprintuvas, vairas labai lengvas. Sunku jausti automobilį. BMW šiuo klausimu geriau pasidarbavo. Gera stabilumo kontrolė. Vos galas pradeda bėgt, automobilis tuoj pat išlyginamas, prireikus mažinamas kuro padavimas ir t.t. Jeigu ji veikia, slidžiame kelyje suskersuoti automobilį praktiškai nelabai išeina. Geras stiklų apipurškimas, skystį paskirsto po didelį stiklo plotą, lengvai nusivalo stiklas. Bendrai paėmus, tai automobilis skirtas važiuoti kažkiek greičiau nei kiti. Jis kietokas, nepraktiškas, neekonomiškas, jo išlaikymas nėra pigiausias, kaip ir visi automobiliai, jis irgi genda, jo kaina yra sukelta dirbtinai. Visi jį garbina tik dėl kilovatų skaičiaus... Kuro sąnaudos žiemą važiuojant normaliai, kartais paspaudžiant norint ką nors apsilnekti 11ltr. Palyginimui, Audi a6 2,5tdi 120kw važiuojant tokiu pat maršrutu ir visiškai netaupant, spaudžiant kiekvieną kart iki redline ir t.t. - ~8,5ltr Kad šis automobilis imtų 6ltr, reikia važiuot ilgą atstumą negreičiau nei 120km/h paskui kitą automobilį išliekant jo sukurtame oro maiše. Visa kita pasakos prieš miegą... Sunku jį rekomenduoti. Tinkamiausias jis nebent stotelių daužymui, nes visą kitą kiti automobiliai atlieka geriau. Tai pirmas ir greičiausiai paskutinis mano BMW automobilis.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Eksplotacija brangoka nes mažesnių ratų, nei R17 neuždėsi, dėl stabdžių diskų dydžio. Reikia 7,5ltr 5w30 tepalo. Visa kita +- kaip ir kitų automobilių. Šiek tiek brangiau nei Vw/Audi. Tačiau pas pastaruosius pastovios problemos su važiuoklės dalim, granatom ir jų gumom.. Kuro filtras ~25e. Važiuoklė patvari. Grandinė praktiškai nekeičiama, o teoriškai kas +-pusę milijono, grandinės komplektas + darbas apie 400e, remontas jeigu ji buvo nutrūkus apie 800e. Purkštukai ne elektroniai, todėl jų kaina nedidelė. Remontai nėra įspūdingai brangūs.
Patarimai perkančiajam
Visapusiškas patikrinimas. Geriausiai nepagailės pinigų ir nuvaryt į atstovybę, kad patikrintų pagal VIN. Taip pat patikrint su kompiuteriu, kad nebūtų jokių klaidų. Nepirkt iš jaunimėlio, nebent jaunimėlis neatsilupęs. Tai galu varomas automobilis su daug kilovatų, taigi 95proc. kad jis bus pavaikytas.. Klausimas kaip stipriai. Kartais būna, kad atleidžiant sankabą, ar mėtant bėgius girdisi ir jaučiasi dunksėjimas gale, tai reduktoriaus problemos, pirma indikacija, kad automobilis nebuvo saugomas ir mylimas. Stabdžių diskai nuo perkaitinmo susbuktuoja... Vienu žodžiu viskas, kas susija su važiuokle, saulučių paišymais ir t.t. Kas liečia patį variklį, tai jį užmušt gana sunku.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 34)
BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt