Markės
165 iš 1554
BMW 3 klasė 2012 - 2019
BMW 3 klasė, 2012 - 2019
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.013% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 2
1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Balansas tarp komforto ir sportiško važiavimo
  • Galingi efektyvūs varikliai
  • Erdvus, lengvai perprantamas interjeras
TRŪKUMAI
  • Blankus interjero dizainas
  • Brangus išlaikymas
"Važiavimo kokybė ir vairavimo malonumas buvo visų kartų trečiosios serijos BMW stipriosios savybės – šios savybės išlaikytos ir šioje kartoje"
Automobilis vertas ypatingo dėmesio – tai ne tik savo segmento lyderis daugelyje rinkų pasaulyje, bet ir vairavimo, kokybės bei puikaus balanso tarp galios ir komforto pavyzdys. Pavyzdžiui nedera būti vidutiniškam – panašu, kad BMW kompanijos darbuotojai tai supranta ir vertina. Taigi, naujasis 3 serijos BMW tapo kiek išvaizdesnis – agresyvesnis automobilio priekis (ypač faros ir aukšta kapoto „kakta“) puikiai dera su likusia automobilio dalimi, dabar visų kėbulo dalių proporcijos yra labiau suderintos. Nors automobilis išliko panašus į savo pirmtaką, o galinė dalis kaip du vandens lašai panaši į 5 serijos BMW, tačiau bendras įspūdis teigiamas. Belieka, palaukti kaip dizainerių sprendimus įvertins laikas. Kaip ir dauguma naujos kartos modelių jis tapo didesnis visomis kryptimis - 9,3 cm ilgesnis, 3,7 cm platesnis priekyje ir 4,7 cm platesnis gale, automobilio bazė išaugo 5 cm. Tokiu būdu keleiviams salone atsirado net 10 cm daugiau erdvės. Naujas kėbulas yra standesnis ir saugesnis. Interjero dizainas - didelis žingsnis į priekį. Vietoje pirmtake dominavusio asketiškumo, šioje kartoje dominuoja subtilumas ir rafinuotumas. Tipiškas BMW dizainerių stilius netrukdo patogiai išdėstyti visus prietaisus vairuotojo neapkraunant gausybe mygtukų. Garsiają „iDrive“ sistemą inžinieriai nuolat tobulina, todėl nenuostabu, kad šioje versijoje meniu sudėliotas logiškai, informacija atvaizduojama kokybiškai ir gražiai. Centriniame porankyje įrengtas USB lizdas priims viską, ką jungsite – ar tai būtų mobilus telefonas, atminties raktas ar kita įranga. Malonu. Važiavimo kokybė ir vairavimo malonumas buvo visų kartų trečiosios serijos BMW stipriosios savybės – šios savybės išlaikytos ir šioje kartoje, o 40 kg sumažėjęs svoris tai dar labiau pabrėžia. Pirmą kartą šios klasės automobilyje BMW siūlo aštuonių laipsnių automatinę pavarų dėžę. Ją galima rinktis tiek su dyzeliniais, tiek su benzininiais varikliais. Kartu su šia dėže standartinėje įrangoje yra „Start-Stop“ sistema. Turbūt nereikia pabrėžti, kad automatinė pavarų dėžė veikia nepriekaištingai. Galingiausia yra 335i versija su šešiais cilindrais, dviem turbinomis kas leidžia pasiekti 306 AG galią ir 400 Nm sukimo momentą. Automobilyje galima užsisakyti itin patrauklią „Driving Experience Control“ sistemą, kurios pagalba galima rinktis vieną iš keturių vairavimo režimų: „Comfort“, „Sport“, „Sport+“ ir „Eco Pro“. Taigi BMW kompanija toliau siekia užsibrėžtų tikslų – tapti ne tik sportiškų, bet ir ekonomiškų, puikiai subalansuotų bei subtilaus dizaino automobilių gamintoja.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti pagal kurą:
     
Modifikacijų: 80
3er Sedan (F30 LCI, Facelift 2015)316d (116 Hp)
3er Sedan (F30)316d (116 Hp)
3er Touring (F31 LCI, Facelift 2015)316d (116 Hp)
3er Touring (F31)316d (116 Hp)
KĖBULAS 316d (116 Hp)
Kėbulo tipas Sedanas
Durų skaičius 4
Sėdimų vietų skaičius 5
Bagažinės talpa, l 480
VARIKLIS
Degalai Dyzelinas
Kuro sistema Diesel Commonrail
Variklio tipas Cilindrai eilėje
Variklio pozicija Priekyje, išilgai
Darbinis tūris, cm3 1995
Cilindrai/vožtuvai 4/16
Galia, AG/KW/aps.per min. 116/87/4000
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 270/1250
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 10.7
Maksimalus greitis, km/h 205
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Galiniai
Vairo stiprintuvas Elektrinis
Pavarų dėžė Mechaninė 6 pavarų
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4633
Plotis, mm 1811
Aukštis, mm 1429
Svoris/Max svoris, kg 1530/2090
Atstumas tarp ašių, mm 2810
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba Independent, spring
Galinė pakaba Multi-link independent
Priekiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Galiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Priekinės padangos 205/60 R16 92H
Galinės padangos 205/60 R16 92H
DEGALŲ SĄNAUDOS
Mieste, l/100km 5.1
Užmiestyje, l/100km 3.8
Vidutinės, l/100km 4.3
CO2 emisija, g/km 113
Degalų bako talpa, l 57
Autoterminų paaiškinimai...

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135iM135i
    2 klasės Coupe
    M2
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
  M3M3M3M3
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė
    4 klasė Gran Coupe
  Dideli  5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
  M5M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo 
    6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai   7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė  8 klasė  8 klasė
   6 klasė6 klasė
   M6 M6
    M8
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
  Roadsteriai   Z3Z4Z4 Z4
  Z3M Z4M  
  Mini krosoveriai    X1X1
    X2
  Krosoveriai    X3X3X3
    X4X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6
   X6MX6M
  Visureigiai   X5X5X5X5
   X5MX5M
  Dideli visureigiai     X7
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Sportiniai   Z8  
  Supercar     i8
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai