Markės
192 iš 1918
BMW 3 klasė, (F30/F31) 2012 - 2019
512Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.02% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 12
12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 92% Ne 8%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Balansas tarp komforto ir sportiško važiavimo
  • Galingi efektyvūs varikliai
  • Erdvus, lengvai perprantamas interjeras
TRŪKUMAI
  • Blankus interjero dizainas
  • Brangus išlaikymas
"Važiavimo kokybė ir vairavimo malonumas buvo visų kartų trečiosios serijos BMW stipriosios savybės – šios savybės išlaikytos ir šioje kartoje"
Automobilis vertas ypatingo dėmesio – tai ne tik savo segmento lyderis daugelyje rinkų pasaulyje, bet ir valdymo, kokybės bei puikaus balanso tarp galios ir komforto pavyzdys. Pavyzdžiui nedera būti vidutiniškam – panašu, kad BMW kompanijos darbuotojai tai supranta ir vertina. Taigi, naujasis 3 serijos BMW tapo kiek išvaizdesnis – agresyvesnis automobilio priekis, ypač žibintai ir aukšta kapoto „kakta“, puikiai dera su likusia automobilio dalimi. Dabar visų kėbulo dalių proporcijos yra labiau suderintos. Nors automobilis išliko panašus į savo pirmtaką, o galinė dalis kaip du vandens lašai panaši į 5 serijos BMW, tačiau bendras įspūdis yra teigiamas. Belieka palaukti kaip dizainerių sprendimus įvertins laikas. Kaip ir dauguma naujos kartos modelių jis tapo didesnis visomis kryptimis - 9,3 cm ilgesnis, 3,7 cm platesnis priekyje ir 4,7 cm platesnis gale, automobilio bazė išaugo 5 cm. Tokiu būdu keleiviams salone atsirado net 10 cm daugiau erdvės. Naujas kėbulas yra standesnis ir saugesnis. Interjero dizainas - didelis žingsnis į priekį. Vietoje pirmtake dominavusio asketiškumo, šioje kartoje dominuoja subtilumas ir rafinuotumas. Tipiškas BMW dizainerių stilius netrukdo patogiai išdėstyti visus prietaisus vairuotojo neapkraunant gausybe mygtukų. Garsiają „iDrive“ sistemą inžinieriai nuolat tobulina, todėl nenuostabu, kad šioje versijoje meniu sudėliotas logiškai, informacija atvaizduojama kokybiškai ir gražiai. Centriniame porankyje įrengtas USB lizdas priims viską ką jungsite – ar tai būtų mobilus telefonas, atminties raktas ar kita įranga. Puiku. Važiavimo kokybė ir vairavimo malonumas buvo visų kartų trečiosios serijos BMW stipriosios savybės. Šios savybės išlaikytos ir šioje kartoje, o 40 kg sumažėjęs svoris tai dar labiau pabrėžia. Pirmą kartą šios klasės automobilyje BMW siūlo aštuonių laipsnių automatinę pavarų dėžę. Ją galima rinktis tiek su dyzeliniais, tiek su benzininiais varikliais. Kartu su šia dėže standartinėje įrangoje yra „Start-Stop“ sistema. Turbūt nereikia pabrėžti, kad automatinė pavarų dėžė veikia nepriekaištingai. Galingiausia yra 335i versija su šešiais cilindrais, dviem turbinomis kas leidžia pasiekti 306 AG galią ir 400 Nm sukimo momentą. Automobilyje galima užsisakyti itin patrauklią „Driving Experience Control“ sistemą, kurios pagalba galima rinktis vieną iš keturių vairavimo režimų: „Comfort“, „Sport“, „Sport+“ ir „Eco Pro“. Taigi BMW kompanija toliau siekia užsibrėžtų tikslų – tapti ne tik sportiškų, bet ir ekonomiškų, puikiai subalansuotų bei subtilaus dizaino automobilių gamintoja.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Žinoma, buvo gaminami Alpina B3 (F30) modeliai:



2017-04-11

Nieko nereiškia, bet vis tiek įdomu - kaip atrodo tie BMW vairuotojai, kurie sukelia avarijas?

Nieko nereiškia, bet vis tiek įdomu - kaip atrodo tie BMW vairuotojai, kurie sukelia avarijas?
Dažnai visuomenėje yra suformuojamas požiūris, kad BMW vairuotojai leidžia sau nesilaikyti Kelių eismo taisyklių ir jaučiasi viršesni keliuose, todėl į eismo įvykius dažniausiai patenka būtent šios markės automobiliai.
 
„Pirmiausia šioje situacijoje reikėtų akcentuoti, kad eismo įvykių sukelia ne automobiliai, o vairuotojai“, – pabrėžia Europos bendrovės „ERGO Insurance“ Lietuvoje Transporto priemonių žalų administravimo skyriaus vadovas Raimondas Bieliauskas.
 
Avarijų priežastis – BMW?

Draudikai paneigia mitą, kad BMW vairuotojų sukeltos avarijos nėra rodiklis, nurodantis, kad tik šios markės automobilių vairuotojai patenka į eismo įvykius.
 
„Kalbant apie automobilių markių ir eismo įvykių statistikos sąsają, reikia pabrėžti, kad automobilių pardavimo rinka koreliuoja su eismo įvykių tendencijomis. Jei rinkoje išpopuliarėja kuris nors automobilio modelis, markė, tai atsispindi ir eismo įvykių statistikoje pagal automobilių markes, kadangi jų eksploatuojama daugiausiai“, – sakė „ERGO Insurance“ Lietuvoje Transporto priemonių žalų administravimo skyriaus vadovas Raimondas Bieliauskas.
 
Remiantis Valstybinės įmonės „Regitra“ duomenimis, praėjusiais metais Lietuvoje daugiausia registruota šių transporto priemonių:
 
1) „Volkswagen“ – 2870 vnt.;
 
2) „Toyota“ – 2664 vnt.;
 
3) „Škoda“ – 1910 vnt.;
 
4) „Nissan“ – 1407 vnt.;
 
5) „Renault“ – 1069 vnt.
 
Paklausite, tai kurgi BMW? Bavariškų automobilių praėjusiais metais registruota 667 vnt. ir pagal bendrą visų registruotų transporto priemonių skaičių jie atsiduria septintoje vietoje. Vadovaujantis draudikais, daugiausia eismo įvykių fiksuojama su pirmajame trejetuke esančiais automobiliais.
 
Tipiniai BMW avarijų sukėlėjai

Kadangi visuomenėje vyrauja gana gajus nusistatymas prieš BMW markės automobilius, panagrinėkime, kas tie tipiniai BMW vairuotojai, kurie dažniausia patenka į eismo įvykius?
 
Statistika per daug nestebina – brangiausias avarijų pasekmes sukelia 19-mečiai. Jų sukeltų avarijų vidutinė žala yra trečdaliu didesnė nei visų jaunų vairuotojų (iki 27 metų) vidurkis ir net 44 proc. didesnė nei vyresnių vairuotojų vidutinė žala.
 
„Tikėtina, kad taip yra dėl to, kad jie įsidrąsina ir antrais vairavimo metais elgiasi neatsargiai, vairuoja ne taip atidžiai, praranda natūralios baimės jausmą“, – teigė „Lietuvos draudimo“ Žalų departamento direktorius.
 
Prie viso to dar tenka pridėti, kad mėgstamiausias jaunuolių pasirinkimas – galingas automobilis, kuris taip pat būtų nebrangus. Būtent šiuos kriterijus atitinka senesni BMW automobiliai. Tą liudija ir statistika – senesnių nei 10 metų BMW vairuotojai dažniau patenka į eismo įvykius nei naujesnių.
 
Pastebima, kad mieste užregistruojama daugiau BMW avarijų nei užmiestyje, tačiau vidutinis miesto avarijos nuostolis – 660 Eur, o užmiestyje jos atsieina brangiau – 750 Eur.
 
Daugiausia eismo įvykių įvyksta didžiuosiuose miestuose – Vilniuje ir Kaune, brangiausios vidutinės avarijos – Kaune. Panevėžyje vidutinės avarijos nuostolis yra 12 proc. mažesnis nei Kaune.


BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt