Markės
172 iš 1571
BMW 5 klasė 1988 - 1997
BMW 5 klasė, 1988 - 1997
550Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.94% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 50
9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 80% Ne 20%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
BMW 5 serija yra vidutinio dydžio prabangus automobilis gaminamas sedano, universalo kėbulais ir yra varomas galiniais ratais. BMW puikai suderina tradicinių ir šiuolaikinių technologijų mišinį – priekyje išilgai montuojami puikūs 6 cilindrų varikliai ir galiniai varomi ratai suteikia puikų svorio balansą. E34 turi kietesnį kėbulą nei pirmtakas ir be kita ko daug patrauklesnį dizainą labai panašų į BMW E32 7 seriją. E34 buvo tarp pačių patikimiausių prabangių automobilių rinkoje, taip pat buvo vienas saugiausių - aprūpintas oro pagalvėmis, 4 ratų ABS ir itin kieta kėbulo strukutūra. E34 nuo 97 iki 0 km/h sustoja per 40 m ir tai buvo pats geriausias rezultatas tarp visų sedanų pasaulyje 1990 metais.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
E34 nuo 97 iki 0 km/h sustoja per 40 m ir tai buvo pats geriausias rezultatas tarp visų sedanų pasaulyje 1990 metais.

Savo laiku E34 buvo vienas saugiausių automobilių rinkoje turėjęs oro pagalves, ABS, stabilumo kontrolės, antipraslydimo sistemas ir itin standų kėbulą.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Patalpino: Vitoldas | 2012-01-17
Labai saugus, gražus ir rajus automobilis (535i)
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Puki išvaizda, puikus valdymas, puikus stabdymas, puiki trauka, geras jausmas vairuoti
Didelės kuro sąnaudos, sudėtinga ir opi pakaba
Bendras automobilio aprašas
Išvaizda nuostabi, salonas labai patogus, tačiau jų visų liga atkrentančios lubos gale bei galinių durelių apmušalų atplyšimas. Veliūrinės sėdynės labai nepatvarios, odinės tvirtos. Apie ekonomiją nėra ko kalbėti, kelyje 10 l, mieste apie 25 l (automatinė dėžė, Vilniuje ir be kamščių, vienu kartu nuvažiuojant apie 20 km), nemėgsta trumpų atstumų, nes šaltas variklis labai rajus. Vairavimo malonumas didžiulis. Valdomumas puikus. Avarijos metu labai saugus ir tvirtas, aišku jei nesupuvęs dugnas. Durys rudyja apačioje, po plastmasinėm apdailom. Pakaba bijo lietuviškų kelių, ypač bijo aštrių duobių, pakabos svirtys plonos, greit linksta.
Variklis
M30B35 pats patvariausias kada nors gamintas BMW variklis, žinoma jei tinkamai prižiūrimas. Jei nėra tinkamų žinių ir įgūdžių apie variklio priežiūrą, tada jo priežiūra servise kainuos gana brangiai. Vien vožtuvų reguliavimas ir tepalo padavimo vamzdelio priveržimas būtinas kas 15000 km, kitaip gali supjauti paskirstymo veleną ir lauks brangus remontas. Daugiau jame niuansų kaip ir nėra, išskyrus tai, kad variklio paskirstymo grandinę reiktų pakeisti po kokių 300000 km, o tai jau brangus remontas.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Automobilio dalys tikrai brangios, ypač specifinės, kurios būna retuose variantuose, nes be originialių parduotuvių ir negausi, nebent siunčiant iš užsienio. Tačiau automobilio nuvertėjimas mažas, ypač jei buvo gerai prižiūrimas. 535 mėgstamas sportininkų, tad parduoti tokį modelį su geru kėbulu ir varikliu neturėtų būti jokių problemų. Jei kėbulas supuvęs arba variklis papjautas, tai tada mažai kam jis bereikalingas. Reziumė: automobilis ne kiekvienam, bet suprantančiam ir mylinčiam BMW.
Patarimai perkančiajam
Jei rinktis BMW, tai tik 535i arba 540i, nes bet kuriuo atveju tai nebus kelioninė mašina, tai bus mašina malonumui. Prieš perkant paskaityti istorijos, pasinagrinėti forumus, pasidomėti automobilio ligomis, kad žinotum, ką perki. Perkant pasiimti ką nors jau turinčio arba turėjusio tokią mašiną, nes vienas pirkadamas gali nepastebėti niuansų. Turėti atliekamų pinigų, nes jei nusipirksit pigiausią variantą, tai sukišit labai daug, kol prikelsit.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 27)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135iM135i
    2 klasės Coupe
    M2
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
  M3M3M3M3
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė
    4 klasė Gran Coupe
  Dideli  5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
  M5M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo 
    6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai   7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė  8 klasė  8 klasė
   6 klasė6 klasė
   M6 M6
    M8
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
  Roadsteriai   Z3Z4Z4 Z4
  Z3M Z4M  
  Mini krosoveriai    X1X1
    X2
  Krosoveriai    X3X3X3
    X4X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6X6
   X6MX6M
  Visureigiai   X5X5X5X5
   X5MX5MX5M
  Dideli visureigiai     X7
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Sportiniai   Z8  
  Supercar     i8
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt