Markės
171 iš 1562
BMW 5 klasė 1988 - 1997
BMW 5 klasė, 1988 - 1997
550Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.94% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 50
8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 80% Ne 20%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
BMW 5 serija yra vidutinio dydžio prabangus automobilis gaminamas sedano, universalo kėbulais ir yra varomas galiniais ratais. BMW puikai suderina tradicinių ir šiuolaikinių technologijų mišinį – priekyje išilgai montuojami puikūs 6 cilindrų varikliai ir galiniai varomi ratai suteikia puikų svorio balansą. E34 turi kietesnį kėbulą nei pirmtakas ir be kita ko daug patrauklesnį dizainą labai panašų į BMW E32 7 seriją. E34 buvo tarp pačių patikimiausių prabangių automobilių rinkoje, taip pat buvo vienas saugiausių - aprūpintas oro pagalvėmis, 4 ratų ABS ir itin kieta kėbulo strukutūra. E34 nuo 97 iki 0 km/h sustoja per 40 m ir tai buvo pats geriausias rezultatas tarp visų sedanų pasaulyje 1990 metais.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
E34 nuo 97 iki 0 km/h sustoja per 40 m ir tai buvo pats geriausias rezultatas tarp visų sedanų pasaulyje 1990 metais.

Savo laiku E34 buvo vienas saugiausių automobilių rinkoje turėjęs oro pagalves, ABS, stabilumo kontrolės, antipraslydimo sistemas ir itin standų kėbulą.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Patalpino: minimalus | 2012-10-09
BMW 525TDS E34
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Gera trauka, stabilumas kelyje, siauras apsisukimo spindulys, galu varomas, komfortiškas važiavimas.
Nėra pigus išlaikymas, silpnas kuro siurblys, slenksčiai mėgsta rūdyti.
Bendras automobilio aprašas
Kol kas tai vienas smagiausių automobilių, kokius teko vairuoti. Net ir '93 m. gamybos su minimalia bazine įranga lenkia nemažai naujesnių automobilių. Žinoma, turi nemažai minusų: kaip tokio amžiaus automobilis, būna susidėvėjusi vairo kolonėlė, išsitrynusi vairuotojo sėdynė, neprižiūrėjus kėbulo, išpūva slenksčiai, durelių apačios. Bet daugiau korozijos židinių nepasitaikė (paskutiniu metu teko pamatyti nemažai Opel 98 metų, pastarieji apėję rūdimis visur, kur tik įmanoma). Nors universalas, bet apsisukimo spindulys labai mažas (kas būdinga galu varomiems automobiliams). Patogu išsisukinėjant siaurame kelyje arba kieme. Kiek teko vairuoti automobilių (visi priekiu varomi), šis stabiliai stovi kelyje, tikrai stabdo greitai. Ketvirtasis mano automobilis ir pirmasis varomas galu, tad pažįstami sakė, jog suvargsiu žiemą (per stipriai akseleruojant, užmeta galą). Tačiau buvo atvirkščiai. Kaip tik priekiu varomos man dažniau prasuka ratus nei galu varomas. Ir žiemą galą užmesdavo tik tada, kai sankryžoje specialiai užmindavau ant greičio pedalo.
Variklis
Kiek skaičiau kitų atsiliepimus, kad šio automobilio varikliai yra lepūs, bet nepasakyčiau. Bėda būna su TDS kuro siurbliu - mėgsta pulsuoti, jeigu nesikuria šiltas, tada jau galit nusiteikti remontui. Bet maniškis per du metus pulsavo, tačiau užsivedė net per didžiausius šalčius. Prie minus 30, kai buvo 2012 vasario pabaigoje, nesivedė tik dėl to, jog akumuliatorius tokioje temperatūroje sušalo. Taip pat vienerius metus važinėjau nekeitęs tepalų ir filtrų - nieko (nors nekeičiau, nes jau buvau nusiteikęs nebeinvestuoti į šį automobilį, kadangi kai pirkau, jau pirkau lavoną, tad nemačiau reikalo terliotis su tepalais). Bet kiek per penkerius metus turėjau benzininių ir dyzelinių, net per šalčius šitas motoras manęs nepavedė. Tiesa, buvo pradėjęs nesivesti šaltas, bet išsiaiškinau, kad kuras grįždavo iš sistemos į baką. Už 20 litų įdėjus atgalinį vožtuvą, problema išsisprendė.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Pirkau visišką lavoną (reikėjo skubiai pigios mašinos), tad nenuostabu, kad teko investuoti nemažai, kad prikelčiau techninei apžiūrai. Visai neseniai pardaviau į metalo laužą tik dėl to, kad jau neapsimokėjo investuoti daugiau. Gerai išlaikytas automobilis išlaiko ir savo kainą. Tenka susitaikyti, kad detalės nėra labai pigios, bet kaip tokios masės automobilis, ilgoje kelionėje suvartodavo 6-8 litrus dyzelino! Išlaikymas kainuoja. Gaila tik dėl kelių dalykų: kad BMW turi blogą reputaciją ir kad tik BMW ir MB gamina galu varomus automobilius.
Patarimai perkančiajam
Apžiūrėti, kaip užsikuria šaltas ir šiltas, patikrinti slenksčius, kaip traukia kelyje. Ar nepulsuoja siurblys. Pravartu būtų servise apžiūrėti važiuoklę. Visa kita, kaip ir kitoms mašinoms - patikrinti smulkmenas.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 31)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135iM135i
    2 klasės Coupe
    M2
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
  M3M3M3M3
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė
    4 klasė Gran Coupe
  Dideli  5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
  M5M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo 
    6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai   7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė  8 klasė  8 klasė
   6 klasė6 klasė
   M6 M6
    M8
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
  Roadsteriai   Z3Z4Z4 Z4
  Z3M Z4M  
  Mini krosoveriai    X1X1
    X2
  Krosoveriai    X3X3X3
    X4X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6X6
   X6MX6M
  Visureigiai   X5X5X5X5
   X5MX5MX5M
  Dideli visureigiai     X7
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Sportiniai   Z8  
  Supercar     i8
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai