Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus klasikinis dizainas
- Gerai valdomas
- Gera įranga
- Didelis variklių pasirinkimas
TRŪKUMAI
- Neitin ekonomiškas
- Brangus išlaikymas
BMW 5 serija yra vidutinio dydžio prabangus automobilis gamintas sedano, universalo kėbulais ir yra varomas galiniais arba visais ratais. Šiame BMW kompanija puikai suderino tradicinių ir modernių technologijų mišinį, o priekyje išilgai montuojami puikūs 6 cilindrų varikliai ir galiniai varomi ratai suteikia puikų svorio balansą. BMW E34 turi kietesnį kėbulą nei pirmtakas ir be kita ko daug patrauklesnį dizainą labai panašų į BMW E32 7 seriją. Šis nuostabaus stiliaus BMW iškarto buvo įvertintas pirkėjų - jis greitai tapo klasės etalonu ir pavyzdžiu net ir Mercedes kompanijai. Be to BMW E34 buvo tarp pačių patikimiausių prabangių automobilių rinkoje, taip pat buvo vienas saugiausių - aprūpintas priekinėmis oro pagalvėmis, ABS sistema ir itin kieta kėbulo strukutūra. E34 nuo 97 iki 0 km/h sustoja per 40 m ir tai buvo pats geriausias rezultatas tarp visų sedanų pasaulyje 1990 metais.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
E34 nuo 97 iki 0 km/h sustoja per 40 m ir tai buvo pats geriausias rezultatas tarp visų sedanų pasaulyje 1990 metais.
Savo laiku E34 buvo vienas saugiausių automobilių rinkoje turėjęs oro pagalves, ABS, stabilumo kontrolės, antipraslydimo sistemas ir itin standų kėbulą.
Žinoma buvo gaminami Alpina modeliai:
Savo laiku E34 buvo vienas saugiausių automobilių rinkoje turėjęs oro pagalves, ABS, stabilumo kontrolės, antipraslydimo sistemas ir itin standų kėbulą.
Žinoma buvo gaminami Alpina modeliai:
Irmantas
Parašė atsiliepimų: 4
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Parašė atsiliepimų: 4
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Patalpino: Irmantas | 2011-03-12 |
BMW 520i 90m Man jis buvo beda! |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Malonus vaziavimas,puikus valdymas,grazi isvaizda.Is dalies geras automobilis.
Dideles,dideles eksplotavimo islaidos.Dideles kuro sanaudos.
|
Pagaminimo metai: 1990
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas |
Bendras automobilio aprašas |
Pries rasydamas si atsiliepima,atsiprasau visu BMW modelio fanu.Visada zavejo ir dabar zavi BMW modeliai.Bet....................Pries gerus 7m buvau pirkes si modeli.Jis buvo parvarytas is Vokietijos su variklio defektu(nieko keisto).Tai buvo geras varijantas,nes jo bukle buvo superine(isskyrus varikli).Pasirodo vokietis keite tarpine po galva(matyt pradegus buvo),bet galvos neslifavo.Todel ir komresija stume i ausinimo sistema(pute slanges).Kiek man remontas kainavo-nepamenu.Zodziu susitvarkiau ir isriedejau i kelia.1.beda,kad benzinu vaziuoti buvo brangu(10ltr/100km).Teko imontuoti nauja BRC duju iranga.2.beda,kad ji kainavo ne tiek kaip pvz.audi,vw....Norint gerai,tvarkingai i BMW imontuoti duju iranga,reikia sukisti viska kas imanoma ir net daugiau.Tada man tvarkingai vaziuojant jis"rydavo" 100km/13ltr duju,bet jai uzspausdavau,tai tada 15 ir.......Kebulas yra tvirtas,rudys jo neikanda.Reikia priziureti viena vieta.Visu 4 dureliu apacioje dedasi(uzsimauna) plasmasine,metalizuota juostute.Po ja renkasi dregme ir tada........Salonas yra ankstas,bet bagazo skyrius didelis.Visos salono apdailos medziagos yra kokybiskos,surinkimo kokybe super.Valdyti si automobili yra vienas malonumas.Viskas vairuotojui po ranka ir t.t..3.beda.Po kurio laiko postebejau,pajauciau,kad maniskis BMW "suvalgo" didele dali mano pajamu.Padariau palyginima su kitais draugais kurie turejo paprastesnius modelius-golf,passat ir t.t..Aisku,kieme stovint maniskiui BMW,jie nublankdavo.Taciau jiems sugalvojus vaziuti i kekione,nesukdavo galvos,sesdavo i auto ir pirmyn.Man tekdavo pagalvoti,paskaiciuoti ir pan. |
Variklis |
4.beda ziauriai lepus varikliai.Salto antifrizo i silta varikli nepilk,nes gali trukti variklio galva.Salto tepalo i silta varikli nepilk,nes gali trukti blokas ir t.t..Gerai turi buti parinktas termostatas.Kitaip termo mova gaus klaidinga impulsa kada jai reikia isijunkti(kais variklis).Cia buvo meistru patarimai man.Renkantis benzinini varijanta,siulyciau 525i.Visu siu minetu problemu neisvenksit,bet auto vaziuos tikrai smagiau.Jis bus gyvesnis,jautresnis,geriau trauks,o degalu sanaudos bus tos pacios kaip 520i.Dyzelinis varijantas tik 524TD.Sie varikliai yra tikrai geri. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
5.beda detaliu kainos ir serviso paslaugu ikainiai(kosmusas).Paciam kanors pasikeisti sudetinga.Man pagrindinis galvos skausmas buvo vairo kolonele.Jos dazniausiai buna susidevejusios ir barska.Toks jausmas,kad priekine vaziuokle gatava.Apie naujos pakeitima nera nei kalbos-NEYPERKAMOS.Srotuose ieskoti beviltiska-visos sudroztos.Esu girdejas,kad Alytuje jas kaskas restauruoja,restauravo.Teko pakeisti greiciu dez.Ziemos metu buvau uzklimpes,tad teko liaudiskai tariant papieluoti.Deze taip uzsiklynino,kad ijungto atbulinio begio nejo isjunkti.Srote be vargo radau kita.Apytiksliai sumokejau 200Lt.Pakeiciant kita,senaja bandem isskelti ir paziureti kas ten nutiko(nepavyko atidaryti),tai ir liko ?????Apie nuvertejima galeciau pasakyti taip.Jai automobili ne tik eksplotuosi,bet ir priziuresi,tai didelio nuvertejimo nepamatysi.Sakau is savo patirties. |
Patarimai perkančiajam |
Pries pirkdamas si automobili,ivertink savo pinigines turi.Gerai pamastyk kas geriau.Paprastesnis auto,bet begales km kelyje,ar grazus,prabangus auto,bet ant kiemo.Atsiprasau visu vairuojanciu BMW,bet man sis modelis buvo BEDA.Dbr 4m vairuoju VW passat ir nematau vargo.Keliata kartu buvau nuvykes i Vokietija,Lenkija,apkeliavau didelia dali Lietuveles.Bet kaip mano pajamos bus didesnes nei vidutines,tai tikrai pagalvosiu apie 2001m BMW 530 dyzeliuka. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 42)
BMW 5 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis