Markės
202 iš 1912
BMW 5 klasė, (E39) 1995 - 2004
585Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.07% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 85
8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 76% Ne 24%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus klasikinis, idealių proporcijų dizainas
  • Kokybiškas interjeras
  • Didelis variklių pasirinkimas
  • Gerai valdomas
TRŪKUMAI
  • Brangus išlaikymas
  • Maža universalo bagažinė palyginus su konkurentais
  • Kai kurie mygtukai linkę greitai susidėvėti
Šis modelis buvo plačiai giriamas visais aspektais - daugelis sako, kad tai yra pats geriausias visų laikų BMW. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus. Puikūs dyzeliniai varikliai suteikia didelį sukimo momentą ir yra dar ekonomiškesni nei seni. Šis modelis gamintas sedano ir universalo kėbulais buvo labai panašus į didesnįjį E38 7 serijos modelį. Automobilis tapo truputį didesnis – tarpušis padidėjo 68 milimetrais, o ilgis - 55 milimetrais. BMW E39 plieninis kėbulas veikia kaip saugos narvas keleivių apsaugai. Struktūrinis šio monokoko kietumas buvo padidintas naudojant kompiuterines programas - kėbulo kietumas buvo padidintas net 40 %, o pati platforma yra tokia tvirta, kad net sekantis E60 modelis netapo standesnis už šį. Kad automobilio svoris nepadidėtų labai daug, pakaboje ir vairo mechanizme naudojamos aliumininės detalės. Nors automobilis nebuvo pigus, tačiau jis savo kainą užsitarnauja – nesenstančio dizaino, puikūs 6 cilindrų linijoje varikliai, neprilygstamas savo klasėje valdymas, puiki surinkimo kokybė ir stabdžiai. Tarp trūkumų – ne pigus automobilio išlaikymas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Žinoma buvo gaminami Alpina modeliai:



Šis automobilis taip pat buvo antras pagal populiarumą po 3 serijos BMW ir uždirbo apie 50% viso kompanijos pelno.

E39 buvo visuotinai vertinamas beveik visais aspektais. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus.

Šį automobilį vairavo ir futbolo žvaigždė David Beckham:



Lankytojo
reitingas
3.7

Atsiliepimai įvertinti 81 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Patalpino: Neprisijungęs | 2012-07-01
BMW 528i sedanas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Puikus valdymas, malonus vairuoti, komfortiškas, daug komforto įrangos, bei patvarus
Pakankami brangi eksploatacija, mažai vietos gale, kai kurios detalės "patrauklios" vagims
Pagaminimo metai: 1997
Kuro tipas: Benzinas
Bendras automobilio aprašas
Automobilis pirktas 2008-11, parvarytas iš Vokietijos, pagamintas 1997-11. Labai negiriant- tai tiesiog normalus automobilis, atitinkantis kainos ir kokybės santykį, mano atveju nevarginantis netikėtais gedimais, kurių tebuvo keletas, pagrinde susijusių su elektronika. Šiaip automobilis labai stabilus kelyje, "tvirtai besilaikantis" posūkių ;), ir su labai gerais stabdžiais, tiksliai ir maloniai valdomas. Etrimdevintukai turi platų gamyklinių privalumų sarašą, todėl nepatarčiau ieškantis tokio automobilio pirkti su skurdžia komplektacija (žinoma daugumą „žaislų“ galima susimesti eksploatacijos metu). Kadangi su gamykliškai žemesne važiuoklė, tai biški kietokas, bet tai niekis, kurį kompensuoja vairavimo malonumas. Prie didesnių minusų įvardinčiau tai, kad gale mažokai vietos, kaip tokios klasės automobiliui. Perkant sesnesnių metų automobilį patarčiau apžiūrėt automobilio kėbulą, nors ir šie modeliai smarkiai nepūna, bet gali būti parudijusios durų apačios, ratų arkos, bagažinės dangtis, kėbulo dalis po bagažinės dangčių virš buferio (pasikelkit bagažinės sandarinimo gumą). taip pat domkrato tvirtinimo vietos (galinės labiau). Ar automobilis saugus neteko įsitikinti- tikiuosi ir neteks ;).
Variklis
Variklis 2,8ltr 6 cilindrų eilėjė, pasižymintis neblogomis dinaminėmis charakteristikomis- lengva įsiliet į eismo srautą mieste ar atlikti lenkimo manevrą užmiestyje, iki šiol dirbantis be kaprizų. Jokių gedimų per 4 metų eksploataciją nepasireiškė, tik einamieji dalykai- tepalų keitimas, dirželio keitimas (generatoriaus), keista ir dangtelio tarpinė. Kadangi variklis su grandine, tai bent šiuo atveju susitaupo eksploatacijos metu. Aišku su laiku prie traukos priprantama ir jos nebeužtenka- norisi galingesnio variklio, bet atsižvelgus į degalų suvartojimą ir galią, sakyčiau tai optimalus variantas (važinėjant daugiau mieste) iš benzininių variklių ėjusių iki modelio atnaujinimo 2000-09.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Eksploatacijos kaštai- silpnoji BMW pusė, ji pakankamai brangi (o gal mes tiek neuždirbame, kad ji pigi atrodytų :D ). Per keturis šio automobilio vairavimo metus iš tokių brangesnių eksploatacinių išlaidų- teko keisti priekinius amortizatorius (apie 1500lt), visus stabdžių diskus tuo pačiu keistos ir visos kaladėlės, rankinio trosai (apie 2000lt), o šiaip tai pagrinde tvarkoma važiuoklė- jos kainoms irgi toli gražų iki golf III kainų lygio ;). Apie nuvertėjimą- kadangi vairuoju priešfeisliftinį modelį (be eidželaisų ir eM buferių) tai jo rinkos kaina pakankamai maža ir "sukištų" LT tikrai neatgaučiau pardavęs, o nuostolis/nuvertėjimas būtų nemažas. Norint mažesnio nuvertėjimo patarčiau rinkitis feisliftinį modelį (nuo 2000-09).
Patarimai perkančiajam
Nepagailėt pinigų kompiuterinei diagnostikai ir automobilio apžiūrai servise ir nenusipirkt užjoto, nes prasikeiksit (ir dar ilgai keiksit BMW interneto platybėse ;) ).
Mano automobilio nuotraukos
PadidintiPadidintiPadidinti
Įvertink šį atsiliepimą (viso 45)
BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt