Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus klasikinis, idealių proporcijų dizainas
- Kokybiškas interjeras
- Didelis variklių pasirinkimas
- Gerai valdomas
TRŪKUMAI
- Brangus išlaikymas
- Maža universalo bagažinė palyginus su konkurentais
- Kai kurie mygtukai linkę greitai susidėvėti
Šis modelis buvo plačiai giriamas visais aspektais - daugelis sako, kad tai yra pats geriausias visų laikų BMW. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus. Puikūs dyzeliniai varikliai suteikia didelį sukimo momentą ir yra dar ekonomiškesni nei seni. Šis modelis gamintas sedano ir universalo kėbulais buvo labai panašus į didesnįjį E38 7 serijos modelį. Automobilis tapo truputį didesnis – tarpušis padidėjo 68 milimetrais, o ilgis - 55 milimetrais. BMW E39 plieninis kėbulas veikia kaip saugos narvas keleivių apsaugai. Struktūrinis šio monokoko kietumas buvo padidintas naudojant kompiuterines programas - kėbulo kietumas buvo padidintas net 40 %, o pati platforma yra tokia tvirta, kad net sekantis E60 modelis netapo standesnis už šį. Kad automobilio svoris nepadidėtų labai daug, pakaboje ir vairo mechanizme naudojamos aliumininės detalės. Nors automobilis nebuvo pigus, tačiau jis savo kainą užsitarnauja – nesenstančio dizaino, puikūs 6 cilindrų linijoje varikliai, neprilygstamas savo klasėje valdymas, puiki surinkimo kokybė ir stabdžiai. Tarp trūkumų – ne pigus automobilio išlaikymas.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Žinoma buvo gaminami Alpina modeliai:
Šis automobilis taip pat buvo antras pagal populiarumą po 3 serijos BMW ir uždirbo apie 50% viso kompanijos pelno.
E39 buvo visuotinai vertinamas beveik visais aspektais. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus.
Šis automobilis taip pat buvo antras pagal populiarumą po 3 serijos BMW ir uždirbo apie 50% viso kompanijos pelno.
E39 buvo visuotinai vertinamas beveik visais aspektais. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus.
Šį automobilį vairavo ir futbolo žvaigždė David Beckham:
Nerijus Paketūras
Parašė atsiliepimų: 27
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Parašė atsiliepimų: 27
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Patalpino: Nerijus P | 2009-02-22 |
Labai puikus vidutines klases automobilis. |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Pliusai – puiki pakaba ir variklis, kokybiskai surinktas, nebarska, kokybiskas interjeras, talpus. Apskritai gan patikimas automobilis. Labai gerai islaiko verte.
Minusai – BMW remontas yra gana brangus.
|
Bendras automobilio aprašas |
Teko nemazai vazineti su siuo automobiliu, nors jis priklause ne man. Tai 2001 metu 2.5 turbodyzelis su triptronic greiciu deze. Man is isores sis automobilis atrodo tikrai nebloga, solidziai ir tipiskai BMW. Viduje – puikios medziagos ir puikus dizainas. Nors sedynes nebuvo odines, taciau pojutis yra tikrai neblogas. Man labai patinka skydelio plastikas, be to automobilis yra tikrai gerai surinktas, jauciama kokybe. Kas nepatiko – tai pigokai atrodantys ciferblatai. Be to kai kurie centrines konsoles mygtukai (kondicionieriaus ir kiti) issiklibinti megsta, pradeda neveikti ir juos tenka keisti. Cia tikru tikriausia BMW klaida. Bagazine didele, vietos viduje nemazai, automobilis tylus. Taciau tai dar ne tai kas man labiausiai patiko. Geriausia pakaba ir variklis. Pakaba puikiai laiko keliam o automobilis taip neplaukioja kaip Audi A6 arba bet kuris kitas sios klases automobilis. Pakaba super. Taciau karts nuo karto tenka ja paremontuoti. Yra ten detaliu kurios nuolat genda. |
Variklis |
Variklis buvo naujos kartos (zymimas ne tDi, o TD) turi apie 170 AG ir traukia tiesiog puikiai, sukimo momentas nuostabus. Galima buvo be problemu lenktyniauti su tokio pat litrazo benzinais. O kuro sanaudos beveik idealios – apie 6-7l/100km. Variklis siaip patikimas, negenda, taciau jei ka nors tenka remontuoti, tai kerta per kisene rimtai. Teko keisti purkstukus – 2000 Lt. Siaip bendrai auytomobilio patikimumas neblogas. |
Patarimai perkančiajam |
Patarimai perkanciajam – visapusiskai patikrinti. Tai nepigus pirkinys, todel tikrai verta. Butina patikrinti varikli, aisku svarbu ar nebuvo dauztas. Cia aisku reikia ziureti i tarpus tarp kebulo daliu. O svarbiausia nepirkti tokio automobilio is vsokiu tiuningistu, nes gali gauti plysi pinigineje :) |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 26)
BMW 5 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis