Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus klasikinis, idealių proporcijų dizainas
- Kokybiškas interjeras
- Didelis variklių pasirinkimas
- Gerai valdomas
TRŪKUMAI
- Brangus išlaikymas
- Maža universalo bagažinė palyginus su konkurentais
- Kai kurie mygtukai linkę greitai susidėvėti
Šis modelis buvo plačiai giriamas visais aspektais - daugelis sako, kad tai yra pats geriausias visų laikų BMW. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus. Puikūs dyzeliniai varikliai suteikia didelį sukimo momentą ir yra dar ekonomiškesni nei seni. Šis modelis gamintas sedano ir universalo kėbulais buvo labai panašus į didesnįjį E38 7 serijos modelį. Automobilis tapo truputį didesnis – tarpušis padidėjo 68 milimetrais, o ilgis - 55 milimetrais. BMW E39 plieninis kėbulas veikia kaip saugos narvas keleivių apsaugai. Struktūrinis šio monokoko kietumas buvo padidintas naudojant kompiuterines programas - kėbulo kietumas buvo padidintas net 40 %, o pati platforma yra tokia tvirta, kad net sekantis E60 modelis netapo standesnis už šį. Kad automobilio svoris nepadidėtų labai daug, pakaboje ir vairo mechanizme naudojamos aliumininės detalės. Nors automobilis nebuvo pigus, tačiau jis savo kainą užsitarnauja – nesenstančio dizaino, puikūs 6 cilindrų linijoje varikliai, neprilygstamas savo klasėje valdymas, puiki surinkimo kokybė ir stabdžiai. Tarp trūkumų – ne pigus automobilio išlaikymas.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Žinoma buvo gaminami Alpina modeliai:
Šis automobilis taip pat buvo antras pagal populiarumą po 3 serijos BMW ir uždirbo apie 50% viso kompanijos pelno.
E39 buvo visuotinai vertinamas beveik visais aspektais. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus.
Šis automobilis taip pat buvo antras pagal populiarumą po 3 serijos BMW ir uždirbo apie 50% viso kompanijos pelno.
E39 buvo visuotinai vertinamas beveik visais aspektais. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus.
Šį automobilį vairavo ir futbolo žvaigždė David Beckham:
Patalpino: M.St. | 2014-01-25 |
Bmw 530d 2003m. 142kw mechanine |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
kokybiskas, geras stiprus variklis
gremezdiskas, pasenes visomis prasmemis(isskyrus varikli)
|
Bendras automobilio aprašas |
Teko toki tureti apie pusmeti. Buvo parvarytas is vokietijos su mintimi parduoti. Masina buvo prariedejusi 180t.km, taciau labai gerame stovyje. Juodos spalvos, Su pilna komplektacija mechanas. Ispudziai dviprasmiski. Tikrai gerai surinktas auto. Kokybe visur nuo isores detaliu iki vidaus, taciau dizaino atzvilgiu kaip 2003m.pasenes ir gremezdiskas. Vaziavimas relaksuojantis patogus, gana minkstas, talpus, daug vietos gale, tacia sukure dideles sunkios barzos jausma ir mano skonio visiskai nepatenkino.. Vairas "sunkus", nepatiko. Begiai kaip ir visu bmw tokiu metu, riciago eiga- siekia puse metro.... Galios variklis turi nemazai, paliko gera ispudi, bet netri tokio smugio i sedyne kaip 320cdi keturakis tokiu metu arba velesnes kartos 530d. Taip pat gan letai reaguoj i gazo paspaudima. Kaip bebutu visus jo minusus uzglaisto ir parodo tikraji potenciala remapas! Tikrai patariu pasidaryti! Taigi Auto seimos kelionems gal ir tiktu, taciau kas liecia vairavimo malonuma - toli grazu iki jo... Kiek veliau teko vazineti 330d 150kw 2004metu 6 begiu mechanas. Sis auto turejo viska ko pasigedau 530d. Vairavimas, vaziuokle, variklis - viskas vairavimo malonumui! Pries pirkdami 530d butina pabandykite 330d su 150kw. Gal siektiek komforto sutiksite iskeisti i vairavimo malonuma! |
Variklis |
Stiprus, gana tylus, taupus kuro atzvilgiu. turi gera galios potenciala programuojant. Nereikia keisti paskirstymo dirzo. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Pigus varijantai su dideliu prabegimu, brangus su mazu. Pirkau priekine fara su xenonu - 600lt, pirkau rygoje nes tik ten radau pigiau. Tepalai varikliui 7litrai sintetiniu + tepalo filtras + separatoriaus filtriukas 70lt(kuri zmones keicia kas 2-3 tepalo keitimus, manau ji keisti reiketu dazniai). Vaziuokles keitimo kastu neteko pajusti, pusmeti atlaike labai gerai. |
Patarimai perkančiajam |
Pirkti mazai prabegusi ir is vokieciu. Pasitikrinti vaziuokle(ten daug ir visko!). Pasitikrinti ar neveda sankaba, jeigu automatas paziureti kaip meto begius, ar nedauzo ir ar visi yra. Variklis su tokiu sukimo momentu megsta tuos machanizmus "valgyti"..pasijungti rimta diagnostika, patikrinti purkstuku stovi(pulsuojatis variklis). Paziureti ar nemeta tepalo turbina(melsvi arba balti dumai su tepalo kvapu). Pries tai pavaziuoti su 330d 150kw!! |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 53)
BMW 5 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis