Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus klasikinis, idealių proporcijų dizainas
- Kokybiškas interjeras
- Didelis variklių pasirinkimas
- Gerai valdomas
TRŪKUMAI
- Brangus išlaikymas
- Maža universalo bagažinė palyginus su konkurentais
- Kai kurie mygtukai linkę greitai susidėvėti
Šis modelis buvo plačiai giriamas visais aspektais - daugelis sako, kad tai yra pats geriausias visų laikų BMW. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus. Puikūs dyzeliniai varikliai suteikia didelį sukimo momentą ir yra dar ekonomiškesni nei seni. Šis modelis gamintas sedano ir universalo kėbulais buvo labai panašus į didesnįjį E38 7 serijos modelį. Automobilis tapo truputį didesnis – tarpušis padidėjo 68 milimetrais, o ilgis - 55 milimetrais. BMW E39 plieninis kėbulas veikia kaip saugos narvas keleivių apsaugai. Struktūrinis šio monokoko kietumas buvo padidintas naudojant kompiuterines programas - kėbulo kietumas buvo padidintas net 40 %, o pati platforma yra tokia tvirta, kad net sekantis E60 modelis netapo standesnis už šį. Kad automobilio svoris nepadidėtų labai daug, pakaboje ir vairo mechanizme naudojamos aliumininės detalės. Nors automobilis nebuvo pigus, tačiau jis savo kainą užsitarnauja – nesenstančio dizaino, puikūs 6 cilindrų linijoje varikliai, neprilygstamas savo klasėje valdymas, puiki surinkimo kokybė ir stabdžiai. Tarp trūkumų – ne pigus automobilio išlaikymas.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Žinoma buvo gaminami Alpina modeliai:
Šis automobilis taip pat buvo antras pagal populiarumą po 3 serijos BMW ir uždirbo apie 50% viso kompanijos pelno.
E39 buvo visuotinai vertinamas beveik visais aspektais. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus.
Šis automobilis taip pat buvo antras pagal populiarumą po 3 serijos BMW ir uždirbo apie 50% viso kompanijos pelno.
E39 buvo visuotinai vertinamas beveik visais aspektais. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus.
Šį automobilį vairavo ir futbolo žvaigždė David Beckham:
Patalpino: Bumeris | 2015-11-06 |
BMW 530d 135kw automatas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Komfortiškas, pakankamai galingas, gera surinkimo kokybė
Didelės kuro sąnaudos mieste, smulkūs gedimai dėl nusidėvėjimo, modelis jau senas, pacanai perka tokius lavonus po 1000eur ir daužo medžius
|
Pagaminimo metai: 2000
Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Automatinė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 11,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,9 |
Bendras automobilio aprašas |
Patogus važiuoti, komfortiškas, gera garso izoliacija, pakankamai galingas variklis. Komplektacija vidutinė, bet man pakanka - oda, elektra, autopilotas, multifunkcinis vairas, borto kompiuteris, klimato kontrolė. toliausiai esu važiaves 400km vienu kartu - nugara šiek tiek pavargtsta, bet atlošas prisipučia, galima pasireguliuoti pagal save kad būtu patogu. Dabar pirkčiau tik su komfort salonu. tada kai pirkau buvau žalias su bmw, nežinojau kad toks yra. Šiaip visi jie prasuke po puse milijono ir daugiau. sunku rast gera bmw dyzelini. |
Variklis |
Variklis skaitosi neužmušamas, bet norint viska galima užmušti. Su savo nuo pirkimo pravažiavau 45tukst. km. su varikliu nieko nedariau, bet sugedo oro srauto matuoklė (labai dažnas gedimas šiem varikliam), taip pat per 15tukst km reik dapilt apie 1,5litro tepalo. Biski padegina nors dumo jokio nemeta, ta dumngumas gal 10 kart mazesnis nei norma. Šiaip tepalai, filtrai atseina apie 100-120eur. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Dabar kainos pasiekė tokį tašką kad neblogos būklės automobiliai nuvertėja nedaug. prieš 3 metus pirkau uz 2300eur. Dabar skelbimuose tokiu metu ir komplektacijos kainuoja apie 2000eur. pries 2 metus tvarkiau priekine vaziuokle, sumokejau 550lt, kolkas niekas nebarška. Guoliai priekiniai po 60eur, galinis apie 90eur. stabdžių kaladėlės 25eur |
Patarimai perkančiajam |
Nepirkt pirmo pasitaikusio. Daryt diagnostika - nelaiko automatu dėžės, mechaniko smagračiai nueina. Pukštukai puliuoja, bet dabar jie pigūs, turbino dažnai nueina. Pagalvot ar tikrai nori pilt miesto po 11 litru i sena auto. Ir netikėt kai sako kad ryja 8 litrus mieste - mašina svera 1,6t, 3 litru motoras oru nevažiuoja. Daug važiuojant trasoj sanaudos neblogos - laikant 120 greiti ant autopiloto autostradoj po 400km sanaudos buvo 5,9 pagal pylimus iki pilno bako. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 28)
BMW 5 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis