Markės
171 iš 1554
BMW 5 klasė 1995 - 2004
BMW 5 klasė, 1995 - 2004
575Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.98% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 75
10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 76% Ne 24%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Šis modelis buvo plačiai giriamas visais aspektais - daugelis sako, kad tai yra pats geriausias BMW pasaulyje. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus. Puikūs dyzeliniai varikliai suteikia didelį sukimo momentą ir yra dar ekonomiškesni nei seni. Naujasis modelis gaminamas sedano ir universalo kėbulais vėlgi buvo evoliucinis ir labai panašus į E38 7 serijos modelio dizainą. Automobilis tapo truputį didesnis – tarpušis padidėjo 68 milimetrais, o ilgis - 55 milimetrais. E39 plieninis kėbulas veikia kaip saugos narvas keleivių apsaugai. Struktūrinis monokoko kietumas buvo padidintas naudojant kompiuterines inžinerines programas - kėbulo kietumas buvo padidintas 40 %, o šasi yra tokia tvirta, kad sekantis E60 modelis išlaikė tokį patį tvirtumą. Kad svoris ženkliai nepadidėtų daug kur pakaboje ir vairo mechanizme naudojamos aliumininės detalės. Nors automobilis ir nėra pigus, tačiau jis savo kainą užsitarnauja – puikūs 6 cilindrų linijoje varikliai, neprilygstamas savo klasėje valdymas, puiki surinkimo kokybė ir stabdžiai. Tarp trūkumų – ne pigus automobilio išlaikymas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šis automobilis taip pat buvo antras pagal populiarumą po 3 serijos BMW ir uždirbo apie 50% viso kompanijos pelno.

E39 buvo visuotinai vertinamas beveik visais aspektais. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus. 
 
Šį automobilį vairavo ir futbolo žvaigždė David Beckham:
 
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
2017-08-19
BMW 525 TDS
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
gera garso izoliacia , gan taupus ramiai vaziuojant, saugus eismo ivykio metu
kol kas nepastebejau labai dideliu gal siurblys kuris yra lepus kurui ir daznai buna nuvaryti kai arkliai rudys ant galinio dangcio slenkciu
Variklio darbinis tūris, l: 2,5
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,0
Bendras automobilio aprašas
sveiki pries pirkdamas si grazuoli cia ieskoau info ji kiek gan skurdoka, tad pabandysiu papasakot. Taigi ilgai galvojas tarp benzinoir dyelino nusprendziau pasirinkti 2,5 tds. Gal but daug kas skaitydami sakys durnas ne durnas deja nesu durnas papsakosiu kodel. taigi tarp mases skelbimu aki uzkabino pilkas 525 tds is italijos ilgai negalvojes nuvaiavau apziuret is iskarto paemiau. turejo jis pabraizymu pasilupinejimu nieko keisto is italijos juk masina, variklis kaip bitute kleksi graiai tolygiai. pasirinkau tds del to, kad pats krapstausi prie masinos motoras patvarus kantrus ir paprastas jokiu burtu stebuklu nera. po puses metu parejo priekiniai amortizatoriai na cia jau ju liga nelabai laiko e39 amortiai. toliau laksciau, kol nebeuzkuriau prie 15l dyzelio po to prie 30 beda buvo siurbliukas bake kuris is vieno bako i kita perpumpuoja dyzelina taipogi bmw liga. ziemapasildzius zvakes is puse pasukimo uzsikuria uzsyla greita, be sia vasara iskilo beda servize sake, jog barska tarska gradine nenorejau tiket tad sumasciau pasikrapstyt prie jo pats pasiskaitineau forumus nusiemiau dirza ir uzkuriau tarskesiai barskesiai dingo problema buvo skyvas. jame stovi guma kuri sudyla ir skyvas nebeturi icentrijos ir dauosi i kita skyva, pusdienis ir lekiu su vejaliu. po menesio padidejo sanaudos bet trauka zveriska pasidariau diagnostika ir parode, jog osm oro srauto matuoklis parejo pasikeiciau bedos dingo :) taigi patariu atvirai si motora senas geras patikimas. kam nors pagedus tikrai nesunku paciam susitvarkyt ;)
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
detales nebekainuoja kosminiu kainu kaip anksciau nors ir sios masinos vaiksto nuo keletos simtu iki poros tukstanciu euru. be to srote arba restauruot daznai apsimoka, negu keist i nauja
Patarimai perkančiajam
jai perki si auto siulau keleta patirinimu. sujungus visa elektronika masinoj sukiojan vaira neturi keistis variklio darbas garsas ar apsukos sokinet. jai ne tuomet siurbliui ateina paskutinioji. jai sunkiai siltas kuriasi nebegyva siurblio el dalis daznas senu bmw siurbliu liga, ziurek rudis nes slenkciai laibai plons skardos kurie laaabai greit prakiura. o toliau kaip ir visom masinom neturi stabdant must per vaira jai musa gali but kad jau diskai susikraipe teks keist naujasi jai dega abs antipraslydimas galimas variantas del abs daviklio gedimo arba abs bloko. jai neoro greicio o visa kita veikia tuomet uz vairuotojo galinio rato abs. jis nesunkiai pasikeicia, bet nepatariu pirkt nauja nes brandus ,,delfi'' neveiks tik ,,bosh'' gamintojo rekomenduoju o daugiau jokiu bedu! dalys beveik sveriamos galima daug info rast fb grupese forumuose arba istojus i koki nors bmw kluba mes klubieciai patarsim padesim kai galsim sekmes :)
Įvertink šį atsiliepimą (viso 4)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135iM135i
    2 klasės Coupe
    M2
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
  M3M3M3M3
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė
    4 klasė Gran Coupe
  Dideli  5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
  M5M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo 
    6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai   7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė  8 klasė  8 klasė
   6 klasė6 klasė
   M6 M6
    M8
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
  Roadsteriai   Z3Z4Z4 Z4
  Z3M Z4M  
  Mini krosoveriai    X1X1
    X2
  Krosoveriai    X3X3X3
    X4X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6
   X6MX6M
  Visureigiai   X5X5X5X5
   X5MX5M
  Dideli visureigiai     X7
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Sportiniai   Z8  
  Supercar     i8
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai