Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus klasikinis, idealių proporcijų dizainas
- Kokybiškas interjeras
- Didelis variklių pasirinkimas
- Gerai valdomas
TRŪKUMAI
- Brangus išlaikymas
- Maža universalo bagažinė palyginus su konkurentais
- Kai kurie mygtukai linkę greitai susidėvėti
Šis modelis buvo plačiai giriamas visais aspektais - daugelis sako, kad tai yra pats geriausias visų laikų BMW. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus. Puikūs dyzeliniai varikliai suteikia didelį sukimo momentą ir yra dar ekonomiškesni nei seni. Šis modelis gamintas sedano ir universalo kėbulais buvo labai panašus į didesnįjį E38 7 serijos modelį. Automobilis tapo truputį didesnis – tarpušis padidėjo 68 milimetrais, o ilgis - 55 milimetrais. BMW E39 plieninis kėbulas veikia kaip saugos narvas keleivių apsaugai. Struktūrinis šio monokoko kietumas buvo padidintas naudojant kompiuterines programas - kėbulo kietumas buvo padidintas net 40 %, o pati platforma yra tokia tvirta, kad net sekantis E60 modelis netapo standesnis už šį. Kad automobilio svoris nepadidėtų labai daug, pakaboje ir vairo mechanizme naudojamos aliumininės detalės. Nors automobilis nebuvo pigus, tačiau jis savo kainą užsitarnauja – nesenstančio dizaino, puikūs 6 cilindrų linijoje varikliai, neprilygstamas savo klasėje valdymas, puiki surinkimo kokybė ir stabdžiai. Tarp trūkumų – ne pigus automobilio išlaikymas.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Žinoma buvo gaminami Alpina modeliai:
Šis automobilis taip pat buvo antras pagal populiarumą po 3 serijos BMW ir uždirbo apie 50% viso kompanijos pelno.
E39 buvo visuotinai vertinamas beveik visais aspektais. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus.
Šis automobilis taip pat buvo antras pagal populiarumą po 3 serijos BMW ir uždirbo apie 50% viso kompanijos pelno.
E39 buvo visuotinai vertinamas beveik visais aspektais. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus.
Šį automobilį vairavo ir futbolo žvaigždė David Beckham:
2017-10-16 |
BMW E39 3.0d 142kw. 2002m. |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Galingas, komfortiškas, gan ekonomiškas.
Rūdys, visuomenės stereotipai,
|
Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,5 |
Bendras automobilio aprašas |
Automobilis, gana neblogas komfortiškas eiklus dinamiškas, nepasakyčiau, kad labai minkštas, tokio minkštumo kaip Audi ar MB neturi, bet labai pakenčiamas. Dizainas neblogas, gal sakyčiau net kiek klasikinis, tačiau jau gana pabodęs nes gatvėje tokių automobilių pilna. Orginali, bazinė garso aparatųra niekam tikusi, tai gi jei esat melomanas pasiruoškit kratyt kišenes. Šiaip automobilis važiuoja tyliai nebarška, puikiai laiko kelę, galima saugiai važiuoti 200km/h greičiu. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Jei pats nesiremontuoji auto ir nežinai kur pigiau gauti dalių, tai gal šitas automobilis ne tau, nesakau, kad kainos kosminės, bet galima naujesnį auto išlaikyti už tą pačią kainą. Šiaip daug dalių šrotuose už neblogas kainas. Eksplotacija: tepalų pilasi 7l ir jeigu norėsi vergauti brandui ir pilsi Castrol tai litras kainuos apie 12e, tai vien už tepalus 90e+-, dar filtrai ir susidarys koks 140e + darbas, taip kad spreskit patys. O aplamai variklis patikimas gan eiklus, aš chipavau iki saugios ribos ,tai dabar 175kw ir 500Nm. važiuoja smagiai kuro sanaudos sumažėjo iki 7,5l gan ramiai važinėjant. pavarų dėžė neužkalama (šrote 50e), reduktorius man jau kaukia, (kaina apie 25e šrote). Tačiau pats didžiausias šio automobilio minusas tai RŪDYS, perkant labai atydžiai apžiūrėti kėbulą, ypač slenkščius, pakelkit su domkratu visuose 4-riuose taškuose ir žiūrėkit ar nelenda vidun, jei matot, kad iš po slenksčių lenda rūdys apsisukit ir eikit kuo toliau, tai pat rudyja arkos zapaskės vieta, grindys nes po kilimais daznai kaupiasi dregmė, kuri pasižymi keistu kvapu salone. Nuvertėjimas: na aš pirkau pries metus mokejau 3400e dabar manau parduočiau uz 3800e ( M-paketas + shadow line), taip kad kainas laiko. |
Patarimai perkančiajam |
Tikrinti variklį, tvarkingas 3.0D nedūmija atsoliučiai gasuojant ant vietos. apžiūrėti galvą, ar nepučia šlangų, ir butinai atkreipti dėmesį į rūdis, jei nupirksi nesupuvusi reikia daryti koncervacija. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 10)
BMW 5 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis