Markės
166 iš 1529
BMW 5 klasė 1995 - 2004
BMW 5 klasė, 1995 - 2004
574Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.99% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 74
10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 76% Ne 24%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Šis modelis buvo plačiai giriamas visais aspektais - daugelis sako, kad tai yra pats geriausias BMW pasaulyje. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus. Puikūs dyzeliniai varikliai suteikia didelį sukimo momentą ir yra dar ekonomiškesni nei seni. Naujasis modelis gaminamas sedano ir universalo kėbulais vėlgi buvo evoliucinis ir labai panašus į E38 7 serijos modelio dizainą. Automobilis tapo truputį didesnis – tarpušis padidėjo 68 milimetrais, o ilgis - 55 milimetrais. E39 plieninis kėbulas veikia kaip saugos narvas keleivių apsaugai. Struktūrinis monokoko kietumas buvo padidintas naudojant kompiuterines inžinerines programas - kėbulo kietumas buvo padidintas 40 %, o šasi yra tokia tvirta, kad sekantis E60 modelis išlaikė tokį patį tvirtumą. Kad svoris ženkliai nepadidėtų daug kur pakaboje ir vairo mechanizme naudojamos aliumininės detalės. Nors automobilis ir nėra pigus, tačiau jis savo kainą užsitarnauja – puikūs 6 cilindrų linijoje varikliai, neprilygstamas savo klasėje valdymas, puiki surinkimo kokybė ir stabdžiai. Tarp trūkumų – ne pigus automobilio išlaikymas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šis automobilis taip pat buvo antras pagal populiarumą po 3 serijos BMW ir uždirbo apie 50% viso kompanijos pelno.

E39 buvo visuotinai vertinamas beveik visais aspektais. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus. 
 
Šį automobilį vairavo ir futbolo žvaigždė David Beckham:
 
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 74
A | 2015-04-13
BMW 530d
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
smagu vaziuoti ilgesnius atstumus
važiuoklė s remontas brangus kaip tokiai senai auto, mieste važinėti brangu ir galios nepanaudoji
Turiu 1 metai, Visai nieko automobilis, smagu išvažiuoti į ilgesnį kelią, vaziuojant aplenkti kitus lengva, galios uztektinai. variklis geras, galingas ir gan ekonomiskas. važiuokles remontas brangus, kaip tokio senumo automobiliui, labai brangus malonumas. Išsitikinkite prieš perkant, ar kas metus noresite į važiuokles remonta kisti nuo 100 iki 300 €. Kaip tokio senumo automobiliui per brangu, žiuresim kaip laikys.
Pilnas atsiliepimas...
Jonas | 2014-12-09
BMW 520i 1997
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kėbulas,variklis,pakaba,salonas,dizainas
vagiamos dėtalės , alkuninio veleno daviklio bėdos , tepalų prasisunkimai
Nuostabus dizaino ,komforto,patvarumo Vokiškas kūrinys . Patvarus ,erdvus,manevringas,ilgaamžis . 2,0 benzininis variklis kiek silpnokas , bet ištvermingas ir puikiai dirba su dujų įranga išlaidos varikliui labai minimalios Važiuoklė brangi ,bet patvari , nuvertėjimas priklauso nuo to kaip prižiūri ir su kokių varikliu turi jeigu 2,5tds arba 2,5td gali pamiršti apie gera kaina :)
Pilnas atsiliepimas...
Enclave | 2014-09-21
BMW 530 d
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, variklis, trauka, surinkimo kokybė, garso izoliacija, erdvumas, ekomoškumas
Garso sistema
Daugelis kuria mitus apie šiuos 5-tos kartos BMW e39. Automobilis, visgi yra BMW ir viskas tuom pasakyta. Skeptikai ir "analitikai" peikia šį auto dėl pasenusios išvaizdos ir didelio nuvertėjimo tačiau taip tikrai nėra. Auto yra tikrai patikimas, išvaizdus (tam puikiai tinka M apdaila) patvarus visomis prasmėmis. Surinkimo kokybė ir tuo laiku naudotos medžiagos tikrai aukščiausio lygio. Vokiečiai ne tie automobilių gamintojai, kurie taupytų ant pagrindinių ir brendinių savo automobilių markių, o BMW eina pirmoje vietoja. Niekas salone nebarška, negirdžda. Viskas standu ir patvaru. Garso izoliacija puiki. Užsidaręs langus jautiesi kaip lėktuve. Vietos salone ir begažinėje tikrai daug. Užteks vietos ir dideliam ir mažam žmogui. Važiuoklės skeidžiamo triukšmo taip pat negirdėti. Važiuoklė minkšta komforto per akis. Kėbulas laiko puikiai lietuviškas žiemas, korozijos požymių nematyti. Mano aprašomame modelyje puikiai veikianti mechaninė greičių dėžė, visi 4 el. langai, odinis salonas, borto komp. kritulių jutiklis, kondicionierius, 6 airbag, autopilotas, multifunkcinis vairas, puikus kavos puodelio laikiklis. Minusų šiame auto rasti sunku ir per savo netrumpą eksploataciją jame beveik neradau. Gal tik prikibti galėčiau prie silpnos garso sistemos. Daugiau absoliučiai nieko neigiamo. 3.0 dyzelinas. Vienas iš geriausių 3.0 d vokiečių sukurtų variklių. Ne veltui šis variklis 2 metus iš eilės buvo išrinktas metų varikliu. Dirba kaip laikrodis nors kaip ir visi BMW bijo perkaitimo (patikėkit žinau ką sakau) bet patvarus, galingas 135 kW, ekonomiškais kaip be butų keista, patikimas ir tikrai ilgaamžis. Galios ir ekonomijos santykis yra vienas geriausių tarp tokio pobūdžio variklių. Jokios kitos markės (SAAB, OPEL, Volkswagen) modeliai neprilygsta šiam 3.0d BMW modeliui. Variklį lepiu pavadinti negalėčiau. Daug paprastesnis jis už SAAB 2.2 TID ar Opel Ecotec. Didžiausios išlaidos tenka būtent variklio skyriui. 7 litrai pilnai sintetinių tepalų, 2 salono filtrai, kuro filtras, tepalų filtras, BŪTINAI turbinos filtras ir kiti skysčiai kainuos tikrai ne maža sumą. Bet kaip sakoma vieną kartą sumokėjęs ir pasikeitęs busi ramus. Arba lietuvių išmintis byloja: skūpus moka 2 kart. Jei nuspręstum pataupyti su variklio skyriumi ar pakaba. Automobilis nuvertėja manau tik dėl amžiaus. Nepritarčiau, kad jis pasenęs visomis prasmėmis, asketiškas, nebeįdomus ar pan. Kaip ir bet kurio auto tikrinimas specializuotame servise, o ne pas draugą Mišą jo garažėlyje...
Pilnas atsiliepimas...
Danis | 2014-06-21
bmw 530d sedanas automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Malonu vairuot, gana minkstai vaziuoja.Trsukia aki automobilis ypac juodas sedanas.Grazus odinis salonas rekaro pas juos ypac kremines spalvos. 3.0 d 142kw traukos per akys! Aplenk nera problemos.Kuro sunaudoja tikrai nedaug.Automatas mieste 9 l tai nedaug. Turiu 530d sedana restailinga.Pasakysiu trumpai ir aiskiai.Sita masina , kaip grazi panele i ja malonu paziuret, malonu vairuot bet reikalauja prieziuros ir lesu..O lesu gana nemazai. Ka pakeiciau saviskej. Turbina perinkimas 1400lt abs daviklis 50lt (naudotas) Plasmasinis dangtis skiles buvo tepalai bego. 100lt turbinos ir egr davikliai ( naudoti po 20 lt) cia pasiseke Seperatoriaus filtras 88lt krasta Oro filtras 100lt Tepalu filtras 40lt Tepalai 5w30 man apsiejo lb pigiai 150lt Disko liginimas 80lt Balansavimas ratu po 10lt uz rata. Diagnostika auto 30lt Purkstuku valimas 80lt( pas drauga)pigiau) Valytuvo mechanizmas 50lt staciau pats. Berots viskas vazineju apie 2 men va mano islaidos. Tikrinti servise, turbina, klaidu reiksmes jei mes.Jungima kur kompa jungti buna kartas tenai ikisa viela kad nerodytu klaudu.Kebula nes gana stipriai rudija..Pakaba ar nebarska..nes nepigi.sekmes!
Pilnas atsiliepimas...
Ignas | 2014-06-15
BMW 530i dujos
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamika, trauka ir sanaudos
brangi tvarkyti vaziuokle, pikseliu problema radijoje ir BC (bet labai netrukdo)
Nenuvyle pirkinys, pirkau Vokietijoje su mintim, kad nebus prikise ranku Lietuvos AUKSARANKIAI. Labai komfortiska ir dinamiska auto. Labai smagus variklis , pries tai turejau 523i su dujom. Trauka daug geresne, su dujom draugauja puikiai. Kol kas tik 6000km nuvaziuota, tai jokiu problemu nebuvo. Tik nusipirkus sutvarkiau vaziuokle keletas mazgu buvo pavarge. Vaziuokle e39 niekad nebuvo pigi, priklauso kaip vazinesi. Su 235/45/R17 ratais kuro sanaudos mieste 14-15 l duju, uzmiesty 11-12 duju 110-130km/h. Ziurekit modeli nuo 2001 atnaujinta, neturi ABS problemu ( pries tai keiciau 2 blokus ir jie nera pigus ir nelengva gauti buvo pagal varikli).
Pilnas atsiliepimas...
bmw | 2014-05-09
BMW 525d 2001 auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Važiavimo malonumas (trauka, važiuoklė), puiki surinkimo ir medžiagų kokybė, niekas nebarška, salonas po 13 metų atrodo nenutrintas
Brangi eksplotacija.
Facelift, sedanas, sviesus odinis salonas, parkavimo davikliai, angel eyes, webasto, gamyklinė signalizacija ir t.t. 2.5D 120kw, beveik identiskas 3.0d, skiriasi kubatura ir kitom smulkmenom. Sanaudos: mieste - 9-11ltr, priklausomai nuo eismo intensyvumo ir vaziavimo stiliaus. uzmiesty (140km/h) - 7ltr, vaziuojant leciau mazesnes. Daliu kainos: Galiniai sailenblokai - 90lt Priekiniai sailenblokai - 70lt vėjelio varža - 200lt variklio termostatas - 120lt egr termostatas - 70lt parktronikas naujas - 70lt Eksplotacija nera pigi, masina pakankamai sena ir sudetinga. Svarbu surasti normalu servisa, kur neskuba visko keisti reikia ar nereikia ir visu kainu nedidina vien todel, kad bmw. Alternatyva tvarkyti viska paciam, vienas is didziausiu sio modelio privalumu yra tas, kad apie visus gedimus, patobulinimus ir t.t. internete yra daugybe informacijos ir turint rankas tikrai daug ka galima pasidaryti paciam. Neskubėti, patikrinti viską, kad vėliau išvengti išlaidų.
Pilnas atsiliepimas...
Mindaugas | 2014-04-21
E39 530 D 2003 m. Touring
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Klasės ir kainos santykis, kokybė tiek salonė tiek surinkime, važiavimo komfortas, stabilumas, patikimumas...
Kietoka pakaba, mažesnis vairo pasukamumas nei senesnem, brangoka eksplotacija
Beveik pilnas paketas, pažeminta važiuoklė, odinis salonas, plati navigacija, el. sėdinės ir vairas su atmintimi, parktronikai, vebasto variklio pašildymui, ir kitos smulkmenos. Sidabrinės spalvos touringas su oro pagalvėmis gale. 3,0 l dyzeliukas, 142 kW. Lauko temperatūros daviklis apie 70 Lt, pakabos remontas prasideda nuo 200 Lt, diskai stabdžių priekiniai po 150 Lt beviltiški, normalus pigiausi 230 Lt. kaladėlių komplektas priekinių 80 lt., oro filtras 50 Lt, tepalo filtras 30 Lt, kuro filtras 60 Lt., salono filtrai po 15 Lt. Iš vidutinės klasės automobilių, tai turbūt geriausias variantas.
Pilnas atsiliepimas...
M.St. | 2014-01-25
Bmw 530d 2003m. 142kw mechanine
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
kokybiskas, geras stiprus variklis
gremezdiskas, pasenes visomis prasmemis(isskyrus varikli)
Teko toki tureti apie pusmeti. Buvo parvarytas is vokietijos su mintimi parduoti. Masina buvo prariedejusi 180t.km, taciau labai gerame stovyje. Juodos spalvos, Su pilna komplektacija mechanas. Ispudziai dviprasmiski. Tikrai gerai surinktas auto. Kokybe visur nuo isores detaliu iki vidaus, taciau dizaino atzvilgiu kaip 2003m.pasenes ir gremezdiskas. Vaziavimas relaksuojantis patogus, gana minkstas, talpus, daug vietos gale, tacia sukure dideles sunkios barzos jausma ir mano skonio visiskai nepatenkino.. Vairas "sunkus", nepatiko. Begiai kaip ir visu bmw tokiu metu, riciago eiga- siekia puse metro.... Galios variklis turi nemazai, paliko gera ispudi, bet netri tokio smugio i sedyne kaip 320cdi keturakis tokiu metu arba velesnes kartos 530d. Taip pat gan letai reaguoj i gazo paspaudima. Kaip bebutu visus jo minusus uzglaisto ir parodo tikraji potenciala remapas! Tikrai patariu pasidaryti! Taigi Auto seimos kelionems gal ir tiktu, taciau kas liecia vairavimo malonuma - toli grazu iki jo... Kiek veliau teko vazineti 330d 150kw 2004metu 6 begiu mechanas. Sis auto turejo viska ko pasigedau 530d. Vairavimas, vaziuokle, variklis - viskas vairavimo malonumui! Pries pirkdami 530d butina pabandykite 330d su 150kw. Gal siektiek komforto sutiksite iskeisti i vairavimo malonuma! Stiprus, gana tylus, taupus kuro atzvilgiu. turi gera galios potenciala programuojant. Nereikia keisti paskirstymo dirzo. Pigus varijantai su dideliu prabegimu, brangus su mazu. Pirkau priekine fara su xenonu - 600lt, pirkau rygoje nes tik ten radau pigiau. Tepalai varikliui 7litrai sintetiniu + tepalo filtras + separatoriaus filtriukas 70lt(kuri zmones keicia kas 2-3 tepalo keitimus, manau ji keisti reiketu dazniai). Vaziuokles keitimo kastu neteko pajusti, pusmeti atlaike labai gerai. Pirkti mazai prabegusi ir is vokieciu. Pasitikrinti vaziuokle(ten daug ir visko!). Pasitikrinti ar neveda sankaba, jeigu automatas paziureti kaip meto begius, ar nedauzo ir ar visi yra. Variklis su tokiu sukimo momentu megsta tuos machanizmus "valgyti"..pasijungti rimta diagnostika, patikrinti purkstuku stovi(pulsuojatis variklis). Paziureti ar nemeta tepalo turbina(melsvi arba balti dumai su tepalo kvapu). Pries tai pavaziuoti su 330d 150kw!!
Pilnas atsiliepimas...
LIUBASK | 2013-10-16
BMW 530d touring 142kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isvaizda, galingumas, patogumas.
Islaikymas, KURO SANAUDOS, tokiu metu pradeda po truputy viskas gesti...
Pirkau si auto pries du metus buvo parvarytas is Italijos. Mokejau 16000lt. Na persedau I si auto is vw Touran, tad jautesi klases skirtumas, tv didysis ekranas, navigacija, dvigubi langai , vebasto ir t.t. Pirmus menesius negalejau atsidziaugti trauka, bmw yra bmw tuose reikaluose. Is karto noriu pasakyt kad pirkau si auto su mintim jog nusipirkes ji investuosiu max pora tukstanciu ir vaziuosiu sau ramiai karts nuo karto patvarkydamas einamus dalykus. Bet tada viskas ir prasidejo;) Pirmiausiai pradejo nesikurti kai kuro bake maziau nei 20 litru kuro, paaiskejo kad suejo vienas o paskui ir kitas kuro siurblys, antrasis sugedo poto kai negalejo dirbti uz du, ir tai yvyko autostradoje, masina tiesiog uzgeso, gerai kad buvo kasko ir pagalba kelyja, nes iki tikslo buvo like dar toli. Na siurbliai abu atsiejo apie 900lt su darbu. Paskui parejo hidrauline pakaba, viena puse paprasciausiai susmuko, buvau alytuje, vinas genijus uzsiprase 1200 ir tem tipo butu viska sutvarkes, bet nuvaziavau pas garaznikus pakeite saugikly20lt vaziavau toliau.toliau ejo apsuku davikliai 300lt (cia kai masina kartais kuriasi kartais ne;) ), starteris 300lt, turbina1000lt, amortikai 400lt(nu cia normalu) akumas issikraudineja kada nori ypac ziema, aparatura grybauna(garso bloko problema) ir galiausiai oro pagalve gale zvejyboi sprogo 250lt (pakeiciau i spyruokles)nu ir cia tik tos problemos kurias prisiminiau. Nu ir nepamirskime kad jas megsta savizudziai kaip as juos vadinu, nes pagaves nezinau ka jiems padaryciau, kalbu apie vagiukus per du metus priekinis buferis pavogtas1200lt ( su davikliais ir t.t.) langa dviguba iskule, nespejo teliko issimt 1000lt langas sekmes randant pigiau. Nu ir dar visokios juosteles ir panasiainet neminesiu. Vienu zodziu nepirkit sios masinos jei tuscia pinigine, nepirkit pigios bmw nes stebuklu nebuna! Tokia masina islaikyti reikia pinigu, kasko butinas, na aisku kita iseitis aikstele, bet siais laikais nuima ka reikia ir maximos aiksteleje. Vaziuokles remontas kas met apie 1000lt cia be kitu nesamoningu dalyku. Isvada, masina pardaviau ir dar karta I tokiu metu bmw nesesiu. Gera masina kainuoja daug, o nuvalkiotu lavonu pilnas Kauno turgus. Sekanti masina toyota arba volvo. 3litrai dyzelis, traukos per akis, automatas begius permeta laibai svelniai. Ant lenkimo problemu nekyla. Kita medalio puse, kuro sanaudos ziema vidurkis 12-13ltr vasara 10ltr netikekit kas sako 8-9nera tokiu skaiciu, nebent visa laika autostradoja 130km, val autopilotu, tada ir 6.5 isspaust galima. Nuvertejimas per 2 metus 40% . O kiek dar investuota.... Nepirkite is turgaus. Pirkdami negailekit pinigu gerai patikrai, verciau 200lt dabar nei 2000 po menesio. Tikrinkit automata, keiskit greiciu dezes tepalus, kas sakys jog nereikia tegul nejuokina! Ir svarbiausiai jeigu jau nusprendete pirkti si modeli, nepirkite uz paskutinius pinigus, nes islaidu bus!
Pilnas atsiliepimas...
Kostia | 2013-08-15
BMW [E-39] 2003m M-packet 3.0d.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Auto isvaizda ir DSP sistemos garso kokybe
Korozija, brangus islaikymas.
Turejau toki BMW paskutinius 4 metus. Automobiilio islaikymo kashtai mane nustebino neigiamai. Tik nusipirkes keiciau puse vaziuokles ir galvojau kad jau galesiu vaziuoti, bet pasirodo kas menesi reikedavo "investuoti" 500-1000lt nes sutvarkius vaziuokle, pradeda oziuotis variklis, sutvarkius varikli, pradeda grybauti elektra. Vnz negalejau pasidziaugti bent pusmecio nieko i ji neikishes tik vaziaves. Kol supratau kad sitam galo nebus, praejo keletas metu, tai sia vasarra ji pardaviau ukrainieciui ir gero jam kelio! Visi giria siuos variklius, bet man turbut pasitaike ne toks koki gauna visi, nes keiciau ir purkstukus ir ivairius daviklius ir turbina, bet ji man vis tiek taip nevaziavo kaip kiti draugai sake kad pas juos vaziuoja daug geriau.. :( Per 4 metus mano BMW atpigo beveik dvigubai. Katik pardaves uz ja netekau 45% mano sumoketos sumos, o islaidu susijusiu su auto islaikymu turekau kosminiu.. Patarimai perkanciam - nepirkti!
Pilnas atsiliepimas...
 
12345678

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135i
    2 klasės Coupe
    M2
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
  M3M3M3M3
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė
    4 klasė Gran Coupe
  Dideli  5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
  M5M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo 
    6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai   7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė  8 klasė 6 klasė6 klasė8 klasė
   M6 M6
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
  Roadsteriai   Z3Z4Z4 Z4
  Z3M Z4M  
  Mini krosoveriai    X1X1
    X2
  Krosoveriai    X3X3X3
    X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6
   X6MX6M
  Visureigiai   X5X5X5X5
   X5MX5M
  Dideli visureigiai     X7
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Sportiniai   Z8  
  Supercar     i8
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai