Markės
168 iš 1540
BMW 5 klasė 1995 - 2004
BMW 5 klasė, 1995 - 2004
574Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.99% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 74
10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 76% Ne 24%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Šis modelis buvo plačiai giriamas visais aspektais - daugelis sako, kad tai yra pats geriausias BMW pasaulyje. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus. Puikūs dyzeliniai varikliai suteikia didelį sukimo momentą ir yra dar ekonomiškesni nei seni. Naujasis modelis gaminamas sedano ir universalo kėbulais vėlgi buvo evoliucinis ir labai panašus į E38 7 serijos modelio dizainą. Automobilis tapo truputį didesnis – tarpušis padidėjo 68 milimetrais, o ilgis - 55 milimetrais. E39 plieninis kėbulas veikia kaip saugos narvas keleivių apsaugai. Struktūrinis monokoko kietumas buvo padidintas naudojant kompiuterines inžinerines programas - kėbulo kietumas buvo padidintas 40 %, o šasi yra tokia tvirta, kad sekantis E60 modelis išlaikė tokį patį tvirtumą. Kad svoris ženkliai nepadidėtų daug kur pakaboje ir vairo mechanizme naudojamos aliumininės detalės. Nors automobilis ir nėra pigus, tačiau jis savo kainą užsitarnauja – puikūs 6 cilindrų linijoje varikliai, neprilygstamas savo klasėje valdymas, puiki surinkimo kokybė ir stabdžiai. Tarp trūkumų – ne pigus automobilio išlaikymas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šis automobilis taip pat buvo antras pagal populiarumą po 3 serijos BMW ir uždirbo apie 50% viso kompanijos pelno.

E39 buvo visuotinai vertinamas beveik visais aspektais. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus. 
 
Šį automobilį vairavo ir futbolo žvaigždė David Beckham:
 
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 74
Shazz | 2012-10-26
2001 m. BMW 525D 120Kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdymas , stabilumas , trauka .
Didele rida , linkes rudyti , brangus islaikymas.
Automobili isigijau s.m. rugsejo pradzioje parvaryta is Nyderlandu su 388000 rida . Rida tikra (tikrinom servise). Bet tai kaip BMW nera daug . Na automobilis malonus vairuot , stabilus , turintis traukos ir palyginti ekonomiskas . Sutilpdavau i 7.4 vidurki . Nors pries parduodamas negailejau , pavaikydavau :-) Siaip masina nera kazkokia ypatinga (pries tai turejau Citroen C5 2003 metu 2.2 HDI), tai Citroen'as paliko tikrai daug geresni ispudi . O kainos santykis irgi skiriasi . Bmw senesnis , bet brangesnis , na o Citroen'as pigesnis ir tikrai malonesnis vaziuoti , bei turintis daug daugiau privalumu . Dabar jei is ju reiktu rinktis , net negalvodamas rinkciaus CITROEN !!! (nors tai ir daugumos nemegiamas "prancuzas") . Zodziu , uz mokama pinigu suma (9000 lt.) taip isgirtos "bavariskos" kokybes , deja gavau labai nedaug !! Variklis dirba nei tai garsiai ,nei labai jau tyliai , kaip minejau palyginti ekonomiskas bei turintis traukos . Daugiau nieko apie ji pasakyt negaliu . Viens prie vieno kaip 3.0 , tik maziau kilovatu. Apie nuvertejima nieko pasakyt negaliu , nes greit as jo atsikraciau . Eksploatacija kaip ir BMW !!! Zodziu kisenes patustina be gailescio . Nors detaliu daug , bet kainos tikrai nemazos ir jos islaikymas NEPIGUS !!! Zodziu , jei perkamas uz paskutinius sutaupytus litukus , patarciau gerai pamastyt ??? Na jei jau labai norisi , tai butinai daryti variklio diagnostika bei apziureti kebula (megsta rudyt bagazines dangtis , arkos , slenksciai) . Bei pasitikrint rida , nes zmones patikrine randa po 800000 tukst. (tokiu metu) , nes tai BMW ! Nauju detaliu kainos (tai, ka teko keist) : purkstukas - 1300 lt., pakaitinimo zvake - 48 lt., geru sintetiniu (firminiu BMW) tepalu , kuriu reik 6.75 ltr. visu filtru keitimas kainavo apie 700 lt., priekines pakabos stabilizatoriaus traukute apie 50 lt., duslintuvo "gofros" po 60 lt. plius visur dar darbas , kuris nera pigus ! Jusu teise rinktis . Pries pirkdamas gerai pagalvok ar turesi uz ka eksploatuot , bei remontuot , nes tai masina labai megstanti prieziura .
Pilnas atsiliepimas...
Linas | 2012-10-03
BMW E39 530D 2002
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nesenstantis dizainas. Galingas. Ekonomiskas. Komfortiskas. Saugus. Minksta vaziuokle.
Prasta originali garso sistema (praktiskai nera zemu dazniu)
Faceliftinio modelio dizainas atrodo siuolaikiskai ir solidziai. Galingas variklis. Pakankamai erdvus salonas. Minkstai vaziuoja. Pagal galinguma itin ekonomiskas. 142kw variklis dirba kaip bitute. Turiu automobili jau pora metu ir dar nepripratau prie traukos. Savotiskai nustebina uzspaudus dugna. Visada galva limpa prie sedynes. Didziausia liga tai butu mago pixeliai sugede. Taciau nera brangu susitvarkyt.
Pilnas atsiliepimas...
Edvinas | 2012-09-20
NENUSPEJAMOJI ....
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskumas , stabilumas
Visa masina yra didelis minusas
Turiu 2001 metu BMW 525 D 120 Kw. Masina siaip stabili , nedaug valganti kuro , bet daugiau nieko gero joje neradau . Dizainas greit atsibostantis , salonas neidomus , ir aplamai uz pinigus , kuriuos sumoki uz si " Bavariska stebukla " , geriau jau koks japoniskas auto . Variklis tik kad ekonomiskas , o siaip s.... !!!!! NIEKADA DAUGIAU NEPIRKCIAU !!!! Uz tuos pinigus , kuriuos teks uz ja sumoket , geriau nusipirkti ka nors kito . Nepatarciau ...
Pilnas atsiliepimas...
BMW savininkas | 2012-09-18
BMW E39 530D sedanas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Galingas Ekonomiskas Grazus Minksa vaziuokle Gera garso izoliacija
Nemanevringas
Atrodo graziai Vaziuoja minkstai Traukia gerai Mariu kuriui nereikia 3,0l 135kw Paziuret duminguma Kebulo bukle
Pilnas atsiliepimas...
Povilas | 2012-08-28
E39 2.5 tds
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas, sportiškas charakteris.
Konfortas, eksploatacija, patikimumas.
Turėjau E39 kėbule 2.5 tds bmw, Auto labai prastas. Pradedant elektronika, tai abs davikliai, šviesos modulis, šildymas, bent jau mano auto turėjo bedu. Toliau pakaba pakankamai nebloga, nors ir per kieta kaip tokios klasės sedanui. Salonas aišku gražus, turbut dėl to iš dalies šis auto toks populiarus. 2.5 tds traukos mažoka, bet išjungus asc galima pasilinksmint. Surbliai labai lekia remontas nepigus, pasitaiko bedu su užkūrimu ir generatoriaus įtempejų, žodžiu šitie varikliai jau atitarnavo savo. Kaštai kaip ir bmw nepigus tikrai, bet ir ne kosminiai vis dėlto automobilis jau senas ir pilni šrotai dalių. Pirkite 530 d, tik ne automatą.
Pilnas atsiliepimas...
Martynas | 2012-07-21
Bmw 530d
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, patikimas, malonus vairuoti, galingas
Detalių kainos didelės.
Automobilis yra tikrai patvarus ir patikimas ilgoms kelionėms. Apdailos detalės ir kokybiškos. Malonus vairuoti, tačiau tai nėra miesto mašina. 3 litru dyzelinis variklis yra turbut labiausiai vykes per bmw istorija. Nėra jokių diržų yra tik grandinė, kuri tikrai greit nenutrūksta. 143kw tikrai neleis galvoti lenkti ar nelenkti dabar. Kuro sanaudos vaziuojant 140km/h yra 6 - 6.5 litro , mieste 8 - 9 litrai Vienintelis minusas yra detalių kainos, kurios naujos yra tikrai brangios. PVZ kurio siurblio kaina 1000lt naujo, restauruotą galima nusipirkti už 250lt. Nėra tokio automobilio kuris nenuvertėtų. Visi automobiliai nuvertėja ankščiau ar vėliau. Perkant toki automobilį geriausia nuvažiuoti i bmw salona ir patikrintį jį. Taip sužinosite ar verta pirkti ar ne. Labiau patarčiau pirkti tiems kas važinėja ilgus atstumus.
Pilnas atsiliepimas...
Neprisijungęs | 2012-07-01
BMW 528i sedanas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikus valdymas, malonus vairuoti, komfortiškas, daug komforto įrangos, bei patvarus
Pakankami brangi eksploatacija, mažai vietos gale, kai kurios detalės "patrauklios" vagims
Automobilis pirktas 2008-11, parvarytas iš Vokietijos, pagamintas 1997-11. Labai negiriant- tai tiesiog normalus automobilis, atitinkantis kainos ir kokybės santykį, mano atveju nevarginantis netikėtais gedimais, kurių tebuvo keletas, pagrinde susijusių su elektronika. Šiaip automobilis labai stabilus kelyje, "tvirtai besilaikantis" posūkių ;), ir su labai gerais stabdžiais, tiksliai ir maloniai valdomas. Etrimdevintukai turi platų gamyklinių privalumų sarašą, todėl nepatarčiau ieškantis tokio automobilio pirkti su skurdžia komplektacija (žinoma daugumą „žaislų“ galima susimesti eksploatacijos metu). Kadangi su gamykliškai žemesne važiuoklė, tai biški kietokas, bet tai niekis, kurį kompensuoja vairavimo malonumas. Prie didesnių minusų įvardinčiau tai, kad gale mažokai vietos, kaip tokios klasės automobiliui. Perkant sesnesnių metų automobilį patarčiau apžiūrėt automobilio kėbulą, nors ir šie modeliai smarkiai nepūna, bet gali būti parudijusios durų apačios, ratų arkos, bagažinės dangtis, kėbulo dalis po bagažinės dangčių virš buferio (pasikelkit bagažinės sandarinimo gumą). taip pat domkrato tvirtinimo vietos (galinės labiau). Ar automobilis saugus neteko įsitikinti- tikiuosi ir neteks ;). Variklis 2,8ltr 6 cilindrų eilėjė, pasižymintis neblogomis dinaminėmis charakteristikomis- lengva įsiliet į eismo srautą mieste ar atlikti lenkimo manevrą užmiestyje, iki šiol dirbantis be kaprizų. Jokių gedimų per 4 metų eksploataciją nepasireiškė, tik einamieji dalykai- tepalų keitimas, dirželio keitimas (generatoriaus), keista ir dangtelio tarpinė. Kadangi variklis su grandine, tai bent šiuo atveju susitaupo eksploatacijos metu. Aišku su laiku prie traukos priprantama ir jos nebeužtenka- norisi galingesnio variklio, bet atsižvelgus į degalų suvartojimą ir galią, sakyčiau tai optimalus variantas (važinėjant daugiau mieste) iš benzininių variklių ėjusių iki modelio atnaujinimo 2000-09. Eksploatacijos kaštai- silpnoji BMW pusė, ji pakankamai brangi (o gal mes tiek neuždirbame, kad ji pigi atrodytų :D ). Per keturis šio automobilio vairavimo metus iš tokių brangesnių eksploatacinių išlaidų- teko keisti priekinius amortizatorius (apie 1500lt), visus stabdžių diskus tuo pačiu keistos ir visos kaladėlės, rankinio trosai (apie 2000lt), o šiaip tai pagrinde tvarkoma važiuoklė- jos kainoms irgi toli gražų iki golf III kainų lygio ;). Apie nuvertėjimą- kadangi vairuoju priešfeisliftinį modelį (be eidželaisų ir eM buferių) tai jo rinkos kaina pakankamai maža ir "sukištų" LT tikrai neatgaučiau pardavęs, o nuostolis/nuvertėjimas būtų nemažas. Norint mažesnio nuvertėjimo patarčiau rinkitis feisliftinį modelį (nuo 2000-09). Nepagailėt pinigų kompiuterinei diagnostikai ir automobilio apžiūrai servise ir nenusipirkt užjoto, nes prasikeiksit (ir dar ilgai keiksit BMW interneto platybėse ;) ).
Pilnas atsiliepimas...
Audrius | 2012-05-11
530 d
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Taupus ir gan greitas
turi minusų elektronikoje
puikus kainos ir kokybės santykis.Tiesiog geras talpus automobilis.Dešimt kartų geriau vairuoti šį automobilį nei koki fordą ar renault gan taupus ir pakankamai galingas variklis
Pilnas atsiliepimas...
ramunas52550 | 2012-05-09
5 serijos BMW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Siuolaikiska isvaizda, komfortiska, palygin nebrangus, patvarus
Vairo stiprintuvai kartais genda, isklyba priekines pakabos svirtys ir vairo traukiu antgaliai
Teko vairuoti 5 serijos BMW 1997m 2,3i benzinu. Technikini praeiti niekada nebuvo problemu, nes pirkau gana tvarkinga, neuzvaikyta automobili, pats stengiausi priziuret, ir tikrai bedu dideliu neturejau. Degalu palygint nedaug naudodavo. Vaziavimas su Bemvuku malonus,salonas erdvus, variklis tylus, komfortiska pakaba, kokybiska interjero apdaila. Gerai priziuretas 5 serijos BMW - tikrai ilgaamzis automobilis. BMW 520i modelio (150 AG) benzininis variklis dirba gana vangiai, ypac su automatu. 523i traukia daug geriau. V8 varikliai 535i ir 540i modeliai kurie pasirode nuo 1996 metu. Retas egzempliorius BMW M5 su 400 AG buna geros bukles. Na ka patarciau neskubet pirkti pirmo pasitaikiusio, apziureti kuo daugiau perkamu penktuku. Nepatariu paciu galingiausiu varikliu, sunku rast neuzvaikyta, be to remontas brangiai kainuoja jei kas sustreikuoja.
Pilnas atsiliepimas...
Ricardas | 2012-03-22
bmw 530d sedanas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
auto ekonomiskas ir galingas!
gale mazai vietos
negaliu atsidziaukti situo auto,apsoliutus zveriukas ,valgo mazai ,o veza gerai! Vienintelis trukumas ,kad visvien gale vietos mazai,turejau ir senesnius modelius ir isliko ta pati problema ,nera kur koju det gale sedincem suaugusem zmogui,o seip bmw yra bmw!!! ekonomiskas tiek trasoj tiek ir mieste .apsukas priima staiga.su tokiu varikliu niekada neabejoju ,kad sunku bus aplenkt kita jei priesais kliutis arteje nemanau ,kad sis modelis galetu smarkei nuvertet.jis kaip vynas su metais bresta ir tobuleja!:) ziuret is kur atvaryta ir is ko perki! vokiska supuvus ,bet tvarkinga ,o italiska nesurudijus bet netvarkinga(sudrozta)
Pilnas atsiliepimas...
 
12345678

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135iM135i
    2 klasės Coupe
    M2
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
  M3M3M3M3
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė
    4 klasė Gran Coupe
  Dideli  5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
  M5M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo 
    6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai   7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė  8 klasė  8 klasė
   6 klasė6 klasė
   M6 M6
    M8
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
  Roadsteriai   Z3Z4Z4 Z4
  Z3M Z4M  
  Mini krosoveriai    X1X1
    X2
  Krosoveriai    X3X3X3
    X4X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6
   X6MX6M
  Visureigiai   X5X5X5X5
   X5MX5M
  Dideli visureigiai     X7
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Sportiniai   Z8  
  Supercar     i8
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai