Markės
163 iš 1523
BMW 5 klasė 1995 - 2004
BMW 5 klasė, 1995 - 2004
574Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.99% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 74
10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 76% Ne 24%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Šis modelis buvo plačiai giriamas visais aspektais - daugelis sako, kad tai yra pats geriausias BMW pasaulyje. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus. Puikūs dyzeliniai varikliai suteikia didelį sukimo momentą ir yra dar ekonomiškesni nei seni. Naujasis modelis gaminamas sedano ir universalo kėbulais vėlgi buvo evoliucinis ir labai panašus į E38 7 serijos modelio dizainą. Automobilis tapo truputį didesnis – tarpušis padidėjo 68 milimetrais, o ilgis - 55 milimetrais. E39 plieninis kėbulas veikia kaip saugos narvas keleivių apsaugai. Struktūrinis monokoko kietumas buvo padidintas naudojant kompiuterines inžinerines programas - kėbulo kietumas buvo padidintas 40 %, o šasi yra tokia tvirta, kad sekantis E60 modelis išlaikė tokį patį tvirtumą. Kad svoris ženkliai nepadidėtų daug kur pakaboje ir vairo mechanizme naudojamos aliumininės detalės. Nors automobilis ir nėra pigus, tačiau jis savo kainą užsitarnauja – puikūs 6 cilindrų linijoje varikliai, neprilygstamas savo klasėje valdymas, puiki surinkimo kokybė ir stabdžiai. Tarp trūkumų – ne pigus automobilio išlaikymas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šis automobilis taip pat buvo antras pagal populiarumą po 3 serijos BMW ir uždirbo apie 50% viso kompanijos pelno.

E39 buvo visuotinai vertinamas beveik visais aspektais. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus. 
 
Šį automobilį vairavo ir futbolo žvaigždė David Beckham:
 
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 74
Matas | 2012-01-26
Patiko tik pries perkant
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tiek,kad universalo bagazine didele.
Dideles kuro sanaudos,Greitai atsibostantis.
BMW 520i. Greitai atsibodo, vazinejau tik puse metu, bet jau nebesinori to kaip sakoma petako. Siaip auto kaip auto, nieko ipatinga. Pries perkant ,cia ir durnam aisku, tikrinti servise.
Pilnas atsiliepimas...
irmis | 2012-01-06
bmw 525tds
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
auto minkstas, gera garso izoliacija,
truksta stabilumo tokiai dideliai masinai,sedynes labai nepatogios,elektronika ,vaziuokle silpna
turiu bmw 525tds. pasakysiu trumpai, auto nera geras ir nera visiskas lauzas! siaip isvaizda bmw visad atrode gan neblogai,bet kuo toliau tuo labiau gamina silpnesnius.ta prasme vaziuokle,elektronika.nezinau kaip kitiem bet man pagrindines bedos!abs,ekranas susiliejes,oro pagalves lempute kaip tik sutvarkai taip vel uzsidega. o ir rudims prijaucia! keiciu tepalus kas 7tukst. kuro siurblys kaip ir daugumai remontuota! manyciau geresnis modelis yra 525 td 85kw nes siem modeliam kuro siurbliai nera opus kurui! siek tiek silpnesnis td variklis bet tikrai geresnis! na vaziuokle aliumine ir tikrai nera is pigiausiu!kartais susidarau nuomone kai nuvaziuoju i servisa kad meistrai jau laukia iskestom rankom! siais metais tvarkiau 2traukes,guolis,rankini,faras poliravau nes jau nebepramuso sviesos kaip reikia,valytuvus nes neveikia kai yra bent -1, ir gavosi 1300lt na jei jau mastote imti si modeli is dyzeliu.tai patarciau 525td arba 530d nes manau tikrai geresni variantai
Pilnas atsiliepimas...
mindaugas | 2012-01-02
aoie bmw nieko gero.trauma ne masina!
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nera pliusu
visa masina dydelis minusas
bmw pats geriausias masiniux visi kiti kibirai! detales brangios,kebulas rudyja kaip opelio ar merso! variklis kaip ir nieko geriau pirkt pasata negu bmw ;)
Pilnas atsiliepimas...
mindaugas | 2011-12-31
niekam tikusi elektronika
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
tai kad bmw
elektronika
bmw525td 25td 85kw nepirkti
Pilnas atsiliepimas...
Alvydas | 2011-11-23
Puikus kokybės ir kainos santikis.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vairavimo malonumas, praktiškas, patogus, kokybiškai surinktas, nerudyja, geras galios ir ekonomiškumo santikis.
Kiek brangokos originalios detalės.
Jau 5 metai važinėju su bmw e39 touring 525 d Su šiuo automobiliu pravažiavau 280 000 km. Dabar automobilio rida 418 000 km. Automobilis labai patikimas, patogus ir ekonomiškas.Neturi jokių ligų, viskas veikia nepriekaištingai. Stabilimo , antiprabuksavimo ir ABS sistemos yra puikiai suderintos, žiemą tai labai padeda. Pniaumatinė galinė pakaba kiek kietoka, bet pastovus automobilio aukščio palaikymas tai kompensuoja. beto pas mane R-17 ratai,bei žemo profilio padangos tai kietumui tai pat itakoja. Auto labai stabilus, paklusnus ir nuspėjamas, Nepriekaišitingi stabdžiai ir informativus vairo mechanizmas. Garso izoliacija puiki. tiek salone tiek išoriai variklio beveik negirdėti. Esu važinėjas visiškai naujais ir senais automobiliais, bet šis tikrai prigyjo šeimoja. Jai esate aktivaus vairavimo būdo bei tenka važinėti su šeima tai šis automobilis kaip tik jums. 2,5 D tai toks pat 3,0 litrų variklis tik su mažiau kilovatų. 163 arkliai. jų tikrai pakanka šiam automobiliui. Jai kam per mažai galima nesunkiai pakelti iki 210 arklių. Kūro sanaudos nuo 5,5 iki 9 litrų su 5 pavarų mech. dėže. Variklis dirba labai tyliai , yra lankstus ir dinamiškas. Eksploatacija nėra l. pigi bet tikrai ir nebrangiausia. Tepalai , filtrai , padangos , stabdžių trinkelės kaip ir kitų automobilių. Kiek brangesnis pakabos remontas.PVZ. 4 galiniai salinblokai apie 900 litų su pakeitimu. Galinės oro pagalvės po 520 litų( Galima pirkti dėvėtas po 200 Lt.) Nuvertėjimas: per 5 metus 50 % Dabar jau yra pigių detalių tiek naujų tiek dėvėtų. Ieškoti vakaruose su nedidele rida , Tinkamai eksplotuotą. Na o jai teks pikrti LT tai nepagailėkit gerai diagnostikai.
Pilnas atsiliepimas...
Petras | 2011-10-01
BMW E39 3.0d
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamiškumas,sportiškumas,ergonomiškumas
Galas varantys,Originali garso aparatura.
Na prisidėsiu prie visų. Man teko persėsti nuo Renault Lagunos 2003metų i BMW E39 3.0d. 2000metų. Skirtumas iškart juntamas vos atsisedus nerealiai komfortiškos sėdynės labai pradžiugino sedynės su atmintimi. "Sunkokas" vairas iškart jaučiasi ,jog sėdi ne prie žaisliuko.Pas mane buvo 135KW automatas galios užtenka per akis. Labai pradžiugino "SPORT" režimas automobilis iškart pasiverčia i "PITBULLI". Vidaus apdaila tokia kokia ir turi but tikro automobilio. Originali garso aparatura labai jau paprasta noretusi daugiau. Vietos salone užtenka visiems, ilgoms kelionėms turbut nepakeičiamas automobils jeigu turite universalo tipo kebulą. Variklis labai patvarus ir galingas toks koks ir turi but. Kadangi šis automobilis turi gana dideli sukimo momenta 390Nm isibegėja jis tikrai greitai o nekalbant apie tai jeigu dar ijungsit "SPORT" režima. Variklis jums tarnaus ir tarnaus jeigu nupirksite mašina geroje buklėje.Jis laisvai datempia iki 1000000km. Automobilio detalios nepigios ,bet jeigu gerai prižiurėsite tai dažnai servisuose lankytis tikrai neprireiks. Laikui bėgant kaina butent šitie modeliai tikrai stipriai "laiko" Prieš perkant patikrinkite gerame servise ar automobilio dugnas nėra praplautas. Ar iš niekur nebėga tepalai. Ar visi stabilizatoriai savo vietose. Tikrai vertas dėmesio automobilis nes variklis yra tiesiog neužmušamas.
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2011-09-11
2000-04 BMW 523i
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Stabilus, saugus, pakankamai taupus (palyginus), malonus vaziuoti ir vairuoti, islaikantis kaina.
Brangios kebulo dalys, senstelejes dizainas, kartais kompiuteris rodo klaidas kuriu nera.
Labai geras automobilis. Priekaistu praktiskai neturiu. Sesi cilindrai eileje - patogus priejimas, paprastas aptarnavimas. Labai stabilus, tylus. Puikiai sutaria su dujomis - mieste vos 13litru duju, kas atitinka ~6,5litro benzino. Geros komplektacijos - multi vairas, elektra (iskyrus sedynes), aciu dievui nera tv (nes nereikalingas) ir deja yra telefonas - kas irgi nereikalinga. Su elektronika praktiskai bedu neturiu - kartais tenka DSC (antiprabuksavima) pareguliuot su kompu, nes oziuojasi. 125kw - mieste ir uzmiestyje bene optimaliausias variantas. Netruksta galios - bet ir nesuteikia galimybes beprotiskai skraidyti. Uzmiestyje kompiuteris rodo 6,8-7litrus vaziuojant 120km/h. Pakankamai elastingas - uztenka galios. Varikli sudrozti reikia sugebeti, bet net sugebejus - naujo tokio pat kaina vos 700-900litu. Pirkome dauzta tiesiai is vokietijos - 120.000 rida. Lietuvoje pusantru metu - rida dabar 180,000 km. Per ta laika variklis JOKIU problemu nesukele. Teko tik tepalus pasikeist (ir zvakes). Beje labai ilgai variklis islaiko siluma. Ypac vasara - net per 4-5 valandas neatausta pilnai. Su dujom kaip minejau sutaria puikiai. Teko susidurti tik su kebulo dalimis. Galinis bamperis - kainavo 1000, priekinis 1300. Mano nuomone daugokai. Eksploatacijos kastai palyginus su konkurentais - a6 , E-klase - zymiai mazesni. Tikrai geras smagus, patikimas, stabilus automobilis. Perkant beznini kazkokiu ypatingu patarimu negaliu pasakyti. Perkant dyzeli (ypac 3l) standartiskai - kuro siurbliai, purkstukai ir t.t. :)
Pilnas atsiliepimas...
Eimantas | 2011-06-27
BMW E39 530d
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškumas, patikimumas, talpi universalo bagažinė.
Vangus, šiek tiek kibiras, nekokia originali garso aparatura.
BMW yra 1999metu, Automobilis surinktas kokybiškai, geros apdailos medžiagos, geros kokybės oda, neblogai atrodo medžio imitacija. Originali garso aparatura nėra bloga, bet tikėtis geros kokybės tikrai nereikia, dėjau normalias kalonėles, tai akustika tapo kiek geresnė. Automobilis gan patvarus, per 5 metus sugedo automatinė dežė, turbina, termotatas. Kainos: dežė- apynaujė (prieš 5 metus) - 5000Lt (pirktas su dėžės defektu), turbina - 2500Lt (pats sugadinau), termostatas- 150Lt ir t.t., (dalys tik originalios, naujos). Taigi eskplotacija gedimu kiekiu ir kainų atžvilgiu nėra pigi, yra kur kas pigiau remontuojamų tokios pačios klasės automobilų, nes važiuoklę reikia tvarkyti kas met. Garso izoliacija patenkinama, traukos mieste nelakstant užtenka. Šiaip traukia puse bedos,nors yra čipas idėtas, ant kelio stovi irgi taip "šiaip sau". Tai ne kiek ir visiškai nesportiškas automobilis, nei prabangus, kaip daug kas iteikineja, na tiesiog, tarpinis variantas tarp visko, sportiškumo, prabangumo,patikimumo ir t.t. Iš tikro esu nusivyles šiuo automobiliu, nes norėjau kiek sportiškesnio, veržlesnio, ir malonesnio vairuoti, tiesiog pirkau už gera kaina ir žinant kad tas auto tvarkingas, realiai norint palakstyti variklis labai stipriai gerokai per silpnas,kad ir čipas įdėtas, na tiesa tai, jog jis gan ekonomiškas. apie 6,5 - 8,5 dyzelio. Šiaip man jis patinka kaip darbinis arklys, neblogai pakrautas laiko svorį, talpi bagažinė (mano universalas), o ryja šiek tiek daugiau nei Passat B3 ir B5. Šio BMW pliusas, tai, kad jis nebyra kaip kiti auto, ir man puikiai tinka vežioti prekes, galima puikiai šonu įgrusti viena pilna skysčio 210 litrų bačka, ir dar pakrauti pora dėžių, ir tikrai puikiai laiko svorį, Na, o iš gedimu pagrinde, per metus laiko reikia tik važiuokle "pertvarkyti" ir viskas. O privalumu išpildymu esu patenkintas, truksta tik masazuojamu/ventiliuojamu sedyniu, normalaus TV, nes esamas nėra labai gerai veikiantis, ir visu varomu ratu. (kitas automobilis bus tik awd, nes atsibodo, jau su galu klipti ir tampytis) V6 3,0 turbodyzelis, čipuotas, ekonomiškas, norint lakstyti per silpnas. Kadangi pirkau iš pažystamo, šiek tiek daužta ir su dėžės defektu, tai kaina gavosi tikrai patraukli,realiai nė kiek nenuvertėjo, dar brangiau skelbima idedu nei pirkau prieš 5 metus, ir žmonės domisi, tai toks man ir nuvertėjimas gaunasi... Remonto išlaidos kiek brangesnės palyginus su panašios klasės auto, bet dažnai remontuoti nereikia, tai irgi nėra labai brangu. Rekomenduočiau pasvarstyti ko iš automobilio norima, jei konkrečiai prabangos, ar konkrečiai sportiškumo, o jei to ir to, tai perkančiajam patarčiau šį automobilį apeiti. Na nebent tai butu E39M5, gal tada kas kitaip, asmeniškai susidurti tikrai neteko. Šiaip tai puikus šeimos automobilis, taip pat labai puikus kaip darbinis arkliukas, ryja mažai, telpa daug. Automobilis nėra labai gendantis, tvarko visi servisai kur nuvažiuojama, taigi problemu dėl to nėra.
Pilnas atsiliepimas...
Domis | 2011-06-04
BMW 540i touring
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Greitis, manevringumas, patikimumas, išvaizda
GPS veikimas tik Vokietijoje, degalų sanaudos, pakabos remontas, dažnai stabdomas ''mentų''
Šį automobilį įsigyjau prieš 3 metus. Tuomet jo stovis nebuvo idealus, reikėjo tvarkyti važiuoklę (dažniausią 90-00 metų BMW bedą) ir reikėjo kosmetinio remonto. Touringo važiuoklė yra kietesnė nei sedano, tačiau jo išvaizda man priimtinesnė. Taip pat įsidėjau BRC tiesiog. įpurškimo dujas, nes tokių varikliu man ne benzinu važinėti. Benzino sanaudos pagal momentinius parodymus svyruoja tarp 30-20 l/100km Salono apdailos kokybė gera, sėdynės puikios, daugybė galimų padėčių. Tiesa GPS veikia tik Vokietijos teritorijoje. E39 yra vienas puikiausių to meto automobilių. Variklis 4.4 benzinas, turintis 216 kw, yra baisiai ėdrus kurui, todėl sumontavau dujas. Su sujine yranga problemų nebuvo, taigi galiu daryti prielaidą, kad M62TUB44 variklis draugauja su dujomis. Galia žinoma neapsakoma, neįsivaizduoju savęs prie mažiau nei 150kw turinčio automobilio vairo. Visiškai atpratau nuo judėjimo nuo sankryžos numynus tapkę, važiuojant šiuo varikliu to nereikia. Automobilis kaip ir minėjau turi bėdų su pakaba, kad 20 000 netikrinus važiuoklės galima susilaukti labai rimtų bėdų. Automobilis tikrai nėra pigiai išlaikomas. Prieš perkant jį turite gerai pagalvoti ar galėsite jį tinkamai eksplotuoti. Pasirūpinti finansais automobilio išlaikymui, perkant patikrinti pakabą.
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2011-05-29
BMW 530D - geriausias tokios klasės automobilis už tokią kainą.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikus variklis, garso izoliacija, surinkimo kokybė, komfortas, galingumas ir trauka, saugumas.
Labai vagiami M paketo bamperiai, atnaujintos lempos, borto kompiuterio ekranai, atstumo jutikliai.
Taigi turiu BMW 530D Universalą, 2002 metų, M paketą. Tai - išties puikus automobilis. Pirmiausia, tai jo surinkimo kokybė yra tiesiog puiki. Odinis, juodas salonas su "gintarinėmis" medžio apdailomis atrodo iš ties labai prabangiai, nors automobiliui jau virš 9-ių metų. Visas salonas padarytas labai rūpinantis automobilio savininkais, kad jam juo važiuoti būtų labai malonu. Pirmiausia tokios smulkmenos kaip: automatiškai įsijungianti lemputė atidarius priekinę dėtuvę, oda padengtos durelės, iš lėto užgęstančios lemputės uždarius automobilio dureles, galimybė įjungti galines lemputes rankiniu būdu (paspaudus mygtuką šalia jos), galimybė nusistatyti viską (vairą, sėdynes, veidrodėlius ir kt.) ir išsaugoti visą tai, kad vėliau vieno mygtuko paspaudimu automobilis prisitaikytu prie vairuotojo (pavyzdžiui, vieną automobilį vairuoja vyras ir žmona, taigi jų gabaritai tikrai skirsis ir viską kiekvieną kartą nustatinėti pagal save būtų tikrai ilga procedūra, todėl galima visą tai išsaugoti ir paspaudus 1/2/3 mygtuką vairuotojo durelėse viskas nusistatys pagal vairuotoją). Kas liečia garso izoliaciją, tai ji iš ties puiki ir kai po kapotu galingas 3,0 dyzelinis, 6 cilindrų variklis, jo salone praktiškai visiškai nesigirdi (šiek tiek girdisi riaumojimas tik laikant gazą). Odinės sėdynės ne tik atrodo puikiai, bet ir yra iš tiesų patogios: viskas valdoma elektra, su atmintimi, galima į jas pripūsti oro (tada jos tampa kietesnės, ši procedūra taip pat valdoma elektra). Salone vietos yra tikrai daug ir net nesuprantu kam reikalinga 7 klasė, kadangi 5 klasė yra tikras limuzinas... M paketo apdaila labai gražiai padaryta: priekinis M bamperis prideda dar daugiau "pykčio" ir taip "piktam" BMW veidui, galinio M bamperio linijos irgi puikios, M modelyje salone taip pat yra skirtumu nuo paprasto BMW: geležinės spalvos kojos dėklas (tik modeliuose su automatu), geležiniai apvedimai aplink spidometrus. M važiuoklė yra ~2 cm žemesnė už paprasta. Tai taip pat prideda puikios išvaizdos, kadangi atrodo, kad automobilis slenka, o ne važiuoja žeme (dar nežinau kaip su ja seksis važiuoti žiemą). Nors M paketas ir yra sportinis, tačiau tikrai yra ir komfortiškas ir su juo tikrai nevažiuosite kaip sėdėdami "ant lentos". Modeliai be borto kompiuterio ekrano atrodo gana senamadiškai, todėl (jei yra galimybė), rekomenduočiau pirkti su ekranu, kadangi tada automobilio salonas atrodys kur kas naujesnis, prabangesnis (ekrane yra: webasto, televizorius (galbūt žiūrėti televizorių neteks dažnai, tačiau jei užstrigsite kamštyje, o per televizorių rodys futbolo/krepšinio rungtynes?), taip pat yra navigacija, borto kompiuteris, kuriame rašoma kiek nuvažiavote, kokios važiuojant buvo kuro sąnaudos). Automobilis tikrai yra saugus. Be viso to, kad jis yra labai tvirtas jame yra daugybė oro pagalvių (daugiausia jų atsirado nuo 2002 metų). Mano automobilyje yra 10 oro pagalvių (6 priekyje: abejuose stogo laikikliuose, vaire, virš priekinės dėtuvės, durelėse, o gale yra 4: abejuose durelėse ir virš galiniu langų). Žodžiu, gerus įspūdžius jame tik vardinti ir vardinti be galo... Mano nuomone reikia pirkti tik 3,0 variklį (ekonomiškiau važiuoti su dyzeliu, tačiau benziniai yra ne ką prastesni tik tiek, kad jie vartoja daugiau kuro). Jokiu būdu nepirkite 2,0 variklio, kadangi toks variklis tikrai yra per silpnas tokiai masei ir jis mano nuomone yra tikras "nesusipratimas". Kitas variantas yra 2,5, nors galios jis turi daugiau nei 2,0, tačiau kiek girdėjau mėgsta dusti jų siurbliai daug dažniau, nei 3,0. Galbūt 3,0 variklis ir atrodo grėsmingai, jis tikrai nenaudoja daug kuro: mieste 10-11 (dažniausiai 10), užmiestyje 6-7. Šiaip, šiam varikliui didžiausia bėda yra lėtas važiavimas ir jeigu lėtai važinėsite kiemais (~30 km/h), kuro sąnaudos gali pakilti iki didžiulių: ~16,5 L. Kitaip sakant: kuo greičiau važiuosi, tuo jis mažiau naudos kuro. Trumpai, suprantamai sakant: automobilio išlaikymas yra brangesnis už Volkswagen, tačiau pigesnis už Audi (mano galva aukso vidurys). Tiesa, jeigu neturite garažo, laikyti daugiabučio kieme M paketą, po facelift (atnaujintas nuo 2001 metų modelis) yra tikrai pavojinga, kadangi iš jų labai vagia detales: priekines lempas, M bamperius (priekinis ~2000 LTL), borto kompiuterio ekraną (~1000 LTL), atstumo jutiklius (visas komplektas atrodo kainuoja 3000 LTL), fotochroninius veidrodėlius (vieneto kaina ~1500 LTL). Jeigu gyvenate daugiabutyje ir neturite garažo, būtų geriausia pirkti ~2000 metų be facelift ir su paprasta, originalia magnetola, be atstumo jutiklių, tačiau jei turite garažą, būtų geriausia pirkti po facelift, kadangi jis yra kur kas gražesnis. Kaip ir kiekvieną automobilį reikia gerai patikrinti. Nepagailėti tų 350 LTL, kad nuvaryti į Krasta auto. Nerekomenduočiau pirkti medžiaginio salono, kadangi jis atrodo gana pigiai (žinoma, skonio reikalas).
Pilnas atsiliepimas...
 
12345678

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135i
    2 klasės Coupe
    M2
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
  M3M3M3M3
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė
    4 klasė Gran Coupe
  Dideli  5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
  M5M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo 
    6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai   7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė  8 klasė 6 klasė6 klasė8 klasė
   M6 M6
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
  Roadsteriai   Z3Z4Z4 Z4
  Z3M Z4M  
  Mini krosoveriai    X1X1
    X2
  Krosoveriai    X3X3X3
    X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6
   X6MX6M
  Visureigiai   X5X5X5X5
   X5MX5M
  Dideli visureigiai     X7
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Sportiniai   Z8  
  Supercar     i8
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai