Markės
171 iš 1554
BMW 5 klasė 1995 - 2004
BMW 5 klasė, 1995 - 2004
575Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.98% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 75
10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 76% Ne 24%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Šis modelis buvo plačiai giriamas visais aspektais - daugelis sako, kad tai yra pats geriausias BMW pasaulyje. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus. Puikūs dyzeliniai varikliai suteikia didelį sukimo momentą ir yra dar ekonomiškesni nei seni. Naujasis modelis gaminamas sedano ir universalo kėbulais vėlgi buvo evoliucinis ir labai panašus į E38 7 serijos modelio dizainą. Automobilis tapo truputį didesnis – tarpušis padidėjo 68 milimetrais, o ilgis - 55 milimetrais. E39 plieninis kėbulas veikia kaip saugos narvas keleivių apsaugai. Struktūrinis monokoko kietumas buvo padidintas naudojant kompiuterines inžinerines programas - kėbulo kietumas buvo padidintas 40 %, o šasi yra tokia tvirta, kad sekantis E60 modelis išlaikė tokį patį tvirtumą. Kad svoris ženkliai nepadidėtų daug kur pakaboje ir vairo mechanizme naudojamos aliumininės detalės. Nors automobilis ir nėra pigus, tačiau jis savo kainą užsitarnauja – puikūs 6 cilindrų linijoje varikliai, neprilygstamas savo klasėje valdymas, puiki surinkimo kokybė ir stabdžiai. Tarp trūkumų – ne pigus automobilio išlaikymas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šis automobilis taip pat buvo antras pagal populiarumą po 3 serijos BMW ir uždirbo apie 50% viso kompanijos pelno.

E39 buvo visuotinai vertinamas beveik visais aspektais. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus. 
 
Šį automobilį vairavo ir futbolo žvaigždė David Beckham:
 
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 75
Tomas | 2011-05-29
BMW 530D - geriausias tokios klasės automobilis už tokią kainą.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikus variklis, garso izoliacija, surinkimo kokybė, komfortas, galingumas ir trauka, saugumas.
Labai vagiami M paketo bamperiai, atnaujintos lempos, borto kompiuterio ekranai, atstumo jutikliai.
Taigi turiu BMW 530D Universalą, 2002 metų, M paketą. Tai - išties puikus automobilis. Pirmiausia, tai jo surinkimo kokybė yra tiesiog puiki. Odinis, juodas salonas su "gintarinėmis" medžio apdailomis atrodo iš ties labai prabangiai, nors automobiliui jau virš 9-ių metų. Visas salonas padarytas labai rūpinantis automobilio savininkais, kad jam juo važiuoti būtų labai malonu. Pirmiausia tokios smulkmenos kaip: automatiškai įsijungianti lemputė atidarius priekinę dėtuvę, oda padengtos durelės, iš lėto užgęstančios lemputės uždarius automobilio dureles, galimybė įjungti galines lemputes rankiniu būdu (paspaudus mygtuką šalia jos), galimybė nusistatyti viską (vairą, sėdynes, veidrodėlius ir kt.) ir išsaugoti visą tai, kad vėliau vieno mygtuko paspaudimu automobilis prisitaikytu prie vairuotojo (pavyzdžiui, vieną automobilį vairuoja vyras ir žmona, taigi jų gabaritai tikrai skirsis ir viską kiekvieną kartą nustatinėti pagal save būtų tikrai ilga procedūra, todėl galima visą tai išsaugoti ir paspaudus 1/2/3 mygtuką vairuotojo durelėse viskas nusistatys pagal vairuotoją). Kas liečia garso izoliaciją, tai ji iš ties puiki ir kai po kapotu galingas 3,0 dyzelinis, 6 cilindrų variklis, jo salone praktiškai visiškai nesigirdi (šiek tiek girdisi riaumojimas tik laikant gazą). Odinės sėdynės ne tik atrodo puikiai, bet ir yra iš tiesų patogios: viskas valdoma elektra, su atmintimi, galima į jas pripūsti oro (tada jos tampa kietesnės, ši procedūra taip pat valdoma elektra). Salone vietos yra tikrai daug ir net nesuprantu kam reikalinga 7 klasė, kadangi 5 klasė yra tikras limuzinas... M paketo apdaila labai gražiai padaryta: priekinis M bamperis prideda dar daugiau "pykčio" ir taip "piktam" BMW veidui, galinio M bamperio linijos irgi puikios, M modelyje salone taip pat yra skirtumu nuo paprasto BMW: geležinės spalvos kojos dėklas (tik modeliuose su automatu), geležiniai apvedimai aplink spidometrus. M važiuoklė yra ~2 cm žemesnė už paprasta. Tai taip pat prideda puikios išvaizdos, kadangi atrodo, kad automobilis slenka, o ne važiuoja žeme (dar nežinau kaip su ja seksis važiuoti žiemą). Nors M paketas ir yra sportinis, tačiau tikrai yra ir komfortiškas ir su juo tikrai nevažiuosite kaip sėdėdami "ant lentos". Modeliai be borto kompiuterio ekrano atrodo gana senamadiškai, todėl (jei yra galimybė), rekomenduočiau pirkti su ekranu, kadangi tada automobilio salonas atrodys kur kas naujesnis, prabangesnis (ekrane yra: webasto, televizorius (galbūt žiūrėti televizorių neteks dažnai, tačiau jei užstrigsite kamštyje, o per televizorių rodys futbolo/krepšinio rungtynes?), taip pat yra navigacija, borto kompiuteris, kuriame rašoma kiek nuvažiavote, kokios važiuojant buvo kuro sąnaudos). Automobilis tikrai yra saugus. Be viso to, kad jis yra labai tvirtas jame yra daugybė oro pagalvių (daugiausia jų atsirado nuo 2002 metų). Mano automobilyje yra 10 oro pagalvių (6 priekyje: abejuose stogo laikikliuose, vaire, virš priekinės dėtuvės, durelėse, o gale yra 4: abejuose durelėse ir virš galiniu langų). Žodžiu, gerus įspūdžius jame tik vardinti ir vardinti be galo... Mano nuomone reikia pirkti tik 3,0 variklį (ekonomiškiau važiuoti su dyzeliu, tačiau benziniai yra ne ką prastesni tik tiek, kad jie vartoja daugiau kuro). Jokiu būdu nepirkite 2,0 variklio, kadangi toks variklis tikrai yra per silpnas tokiai masei ir jis mano nuomone yra tikras "nesusipratimas". Kitas variantas yra 2,5, nors galios jis turi daugiau nei 2,0, tačiau kiek girdėjau mėgsta dusti jų siurbliai daug dažniau, nei 3,0. Galbūt 3,0 variklis ir atrodo grėsmingai, jis tikrai nenaudoja daug kuro: mieste 10-11 (dažniausiai 10), užmiestyje 6-7. Šiaip, šiam varikliui didžiausia bėda yra lėtas važiavimas ir jeigu lėtai važinėsite kiemais (~30 km/h), kuro sąnaudos gali pakilti iki didžiulių: ~16,5 L. Kitaip sakant: kuo greičiau važiuosi, tuo jis mažiau naudos kuro. Trumpai, suprantamai sakant: automobilio išlaikymas yra brangesnis už Volkswagen, tačiau pigesnis už Audi (mano galva aukso vidurys). Tiesa, jeigu neturite garažo, laikyti daugiabučio kieme M paketą, po facelift (atnaujintas nuo 2001 metų modelis) yra tikrai pavojinga, kadangi iš jų labai vagia detales: priekines lempas, M bamperius (priekinis ~2000 LTL), borto kompiuterio ekraną (~1000 LTL), atstumo jutiklius (visas komplektas atrodo kainuoja 3000 LTL), fotochroninius veidrodėlius (vieneto kaina ~1500 LTL). Jeigu gyvenate daugiabutyje ir neturite garažo, būtų geriausia pirkti ~2000 metų be facelift ir su paprasta, originalia magnetola, be atstumo jutiklių, tačiau jei turite garažą, būtų geriausia pirkti po facelift, kadangi jis yra kur kas gražesnis. Kaip ir kiekvieną automobilį reikia gerai patikrinti. Nepagailėti tų 350 LTL, kad nuvaryti į Krasta auto. Nerekomenduočiau pirkti medžiaginio salono, kadangi jis atrodo gana pigiai (žinoma, skonio reikalas).
Pilnas atsiliepimas...
N3xt | 2010-10-20
BMW e39, 535
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Konfortas, trauka, salono izoliacija, geras pakabos darbas, isvaizda, komplektacija ir t.t..
Brangi eksplotacija, panele galetu buti pagaminta ir mandriau, dabar tipinis BMW, valdymas galetu buti ir jautresnis
Ispudziai nuo pirmo prisilietimo. 1. Automobilio salonas kvepia prabanga, sviesi oda, visi reikiami privalumai, papildomas rausvas apvietimas salono nakti sudaro dar konfortiskesni ir jaukesni vaziavima. 2. Vaziavimas... nustebino labai, nes kiek teko ciupinet kitu 5 klases BMW sis atrodo jog priklausytu visiskai kitai klasei, salono izoliacija gera, pakaba dirba atrodo be priekastu net ir su R18 ratais nepraranda savo smagaus vaziavimo. 3. Kaip tokio dydzio kebulas su 232 AG, trauka atrodo nezmoniska,,, blokuotas reduktorius, mecchanine pavaru deze daro vaziavima isties agresyviu... Begejasi puikiai, svarbu priprasti prie gazo, sankabos ir variklio darbo. 4. Kur dar visi ispudziai pvz kaip variklio garsas... padavus gazo salone kad ir gera izoliacija pasigirsta nepaprastai grazus BMW V8 DOCH variklio riaumojimas... ech... puiki sinfonija ausims :]] 5. Kaip tokio litrazo automobilis tikrai ganetinai ekonomiskas. Buvom apake su juo daugiau pavazineja... tikejomes kurkas daugiau tikrai. V8 DOCH, atrodo penktam kebului per akis, trauka labai gera, variklio balsas grazus, padarytas rimtu principu ir priborai variklyje taipogi aukstos klases lyginant ka tuose matuose galima isvyst automobiliuose. Produktas atrodo geras, bet ji reikia tausot ir lepint jog jam netruktu nieko tuomet jis tau tarnaus, o jai nesugebam ne tepalu pasikeist galime tiketis jog viena grazia diena ir jis supyks... Butent ziurint i 535 ar 540 modelius tai jie savo kaina laiko ir lyginant su elementariais 5 klases BMW ju kaina atrodo daug ispudingesne. Vertinamas automobilis, todel nera tokiu smakiu nuvertejimu kad kainuotu tikrai juokingus pinigus. Eksplotacija nera pigi, pakaba, variklis remontuojasi taipogi nepigiai, bet ziurint i pvz kita tautos automobili toki kaip AUDI A6 B5, nematau jog ten kas butu labai pigu, tad turint auksta komplektacija savo klaseje nenustepkim jog pinigine pakratys. O siaip atrodo laiko nera amzinu ligu ir genda tas kas susidevi, kaip ir visose automobiliuose. Ziurekit ka perkat... Kaip bebutu gaila tokie monstriukai buna daznai ir nugainioti.
Pilnas atsiliepimas...
Gintaras | 2010-07-06
BMW 528iA
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinaminės sąvybės,komfortiška pakaba,labai malonus valdymas,garso izoliacija.
Didelės degalų sąnaudos
Puikus automobilis.Gera medžiagų ir surinkimo kokybė.Važiavimo komfortas ir dinaminės savybės.Labai gera garso izoliacija.Deja, gan prastoka standartinė garso aparatūra.Švelniai veikianti automatinė pavarų dėžė. 2.8 variklis užtikrina geras dinamines sąvybes.Labai patvarus,nepasitaikė ir tikrai labai retai pasitaiko techninių gedimų. Automobilio remontas vidutinio brangumo,didžiulis naujų bei naudotų detalių pasirinkimas. Vengti autombilių iš Italijos (dažnai būna "nuvaikyti").Nebijoti ridos perkopusios 250000km,kadangi varikliai tikrai ilgaamžiai ir ištvermingi.Patikrinti automobilio elektroniką,padaryti diagnostiką (nėra būtina).Pirkti automobilį pagamintą po 1996 metų.Jei labai nutrintas vairas,sėdynės,pedalai-tai gali būti didelės automobilio ridos ženklas.Vengti "tuningo" variantų.
Pilnas atsiliepimas...
BMW | 2009-11-28
5 BMW E39 super!!!!!!!!
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
dinamiškas ir agresivus važiavimas.
greičiu dėže automatas nepasiteisino, pakeičiau i mechanika.
Labai gera masina!!! Reikalauja nemažai priežiūros, bet jinai to verta. Patogus ir dinamiškas automobilis Gan triukšmingas bet 142KW tai kompensuoja pilnumoj, dar pliusas kad ekonomiška, kaip mieste taip ir trasoj. Nepigu Gerai tikrinkit greičių dėžę, jeigu jau nusprendėt pirkt automatinė. Liga E39 vairo kolonėles. Reikia keičiant tepalą bitinai keist separatoriaus filtrą kuris filtruoja tepalą turbinai. Daug kas apie ji nežino todėl po to lūžinėją turbinos, nes negauna gero tepimo. SĖKMES.
Pilnas atsiliepimas...
obosas | 2009-11-04
Eksplotacija 2.5 benzinas 125kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiškumas , gerai stovi ant kelio , gera izoliacija , labai puiki originali muzikos aparatura.
Didelis kainos nuvertejimas , kuro sanaudos , kaip tokios klases automobilio per mažai vietos.
Automobilis kaip bmw 5 klases 98 metu vidaus interjeras yra tikrai gana grazus ir jaukus bet vietos gale tikrai neperdaugiausia kaip tokios klases automobiliui tikrai geda, kebulo dizainas puikiai suderintas ,vaziuokle byra bet gan retokai ,automobilis ant kelio stovi kaip styga laikant 180 km/h prakalbant apie kuro sanaudas tai yra visiškai neekonomiškas automobilis tiek mieste tiek užmiesti mieste 12 litrų užmiestyje 9 normalei važiuojant ,ištiesų modelis yra gražus , kaip 98 metu automobiliui galiu pasakyti permažai yra įvairianybių kaip tarkim visi el langai kaip pas dauguma tik priekiniai o gale be elektros paprastos sedynes be elektros. Varikliai labai lepus ,neekonomiški, reikalaujantys itin geros priežiuros tepalu keitimas turi buti ne tada kai kompiuteris parodys o likus 2 tukstanciams km ,galiu pasakytis kaip toks 6 cilindru variklis yra gan per brangus eksplotuoti Automobilio nuvertejimas tiesiog labai didelis tarkim lyginant su audi tai bmw nuverteja apie 4000 litu o audi yra brangesnis +4000 pvz: bmw 98 metu 2.5 benzinas lietuvoje nevažinėtas geras stovis kainuoja 9000 litų o audi a6 lietuvoje nevažinėta 2.4 benzinas kaina 13000 ir kitas dalykas audi lengviau parudoti negu bmw , bmw turi spalvu gama kurios spalvos reikia žiurėti perkant nes kai norėsis parduot niekas nenorės pvz : akrilinė spalva Perkant bmw patikrinti varikli ,žiurėti ar neplaukioja apsukos , ar nebuvo ardytas variklis.
Pilnas atsiliepimas...
Mindaugas | 2009-10-18
BMW 520 1998
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, malonus valdymas, tiesiog vaziuoji ir ilsiesi.
Gal kiek brangokos dalys.
Automobilis patvarus, patikimas grazus tiek vidumi, tiek isore. Dabar vel galvoju pirkti kita auto, bet visas markes praejas vistiek griztu prie e39, tik dyzelinio varianto. Nezinau kaip pas kitus, bet problemu neturejau isskirus per 5metus einamieji darbai + alkuninio veleno padeties daviklis ( 219 lt ). Detales brangokos Lietuvoje, bet jei uzsakineji per ebay is Vokietijos tai visai prieinamos.Pristato +/- 3-5 dienos. Renkantis tikrai reikia varyti i BMW servisiuka. Jei uzdrozta pasiimsite bus vienos islaidos.
Pilnas atsiliepimas...
vaidas | 2009-08-16
BMW 530d
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Super traukia, žiauriai ekonomiškas, talpus tiek bagažinėje tiek viduje, minkštai rieda bei patogus salonas. 135 kW, 184 AG, 390 N·m Restauruoti šarnyrai, keistas klimos guolis su įvore, priekiniai diskai su kaladėlėmis, priekinio dešinės pusės rato ABS daviklis. Servisas po 8-9k : tepalai bei visi filtrai
Pilnas atsiliepimas...
Marius | 2009-06-13
523 1996 metu APD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komforto ir sportiskumo derinys, isvaizda ir salonas, surinkimo kokybe, variklis ir galiniai varomi ratai
brangi eksploatacija ir lepus varikliai
Vairuoti si modeli vienas malonumas. galios pakanaka per akis. puikus komforto-sportiskumo-isvaizdos derinys. esu girdejes, kad nemazai tikru BMW'istu si modeli pripazysta kaip viena geriausiu BMW. isvaizda nesenstanti, surinkimo kokybe taip pat aukstumoje. be abejo, tokiu metu automobis ja upradeda rodyti savo amziu - atsiranda rudziu pedsakai, mazos problemos su informacijos pateikimo displejumi ir t.t. Automatine pavaru deze dirba neblogai, tik gaila, kad juntami pavaru perjungimai. kas is pavaru dezes patiko, tai "Kick down" galimybes norint aplenkti ir sportinis rezimas. minusai del pavaru dezes darbo - dideles kuro sanaudos mieste. o trasoje tai fantastika - beveik 7 litrai. nemegsta perkaitimu, o tas jam lengvai gresia, kai esant saltam varikliui apsukas pakeli iki 3000. siaip, jei varikli priziureti, tai tarnaus ilgai ir rodys geras technines charakteristikas. taip pat butina stebeti ausinimo sistemos bukle ir laiku keisti ausinimo skyscius. o va cia jau prasideda kiti BMW "malonumai". dalys kainuoja, bet jos ir laiko. tiesa dar svarbu, kad servisas butu geras ir dalis tinkamai pakeistu. kas del pakabos, tai ji tikrai patvari. man "pasiseke", pramiegojau ausinimo sistemos sutrikimo signalus ir viskas - galva pramusta... dziaugsmas kainuojantis pinigus. siaip didziausias islaidas sudaro kuras patikrinti variklio ir ausinimo sistemos bukle. taip pat pakaba.
Pilnas atsiliepimas...
Mindaugas | 2009-04-28
BMW 5 1998m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patvarus,komfortiskas,stabilus,verzlus tiesiog vaziuoji ir nepavargsti
kuro daugokai suvartoja,bet vaziavimo kokybe tai konpensuoja.
Automobilis tikrai neblogas jeigu priziureta pirkai ir pats eksploatuodamas neapleidi.Priekaištu jam neturiu, tikrai geras tiek vidumi, išore vokiškos kokybes auto. Variklio darbas tolygus, tylus dinamiškas. Detaliu kainos gana kandokos,bet tarnauja ilgai. Jei pirksite atidžiai rinkitės ir patikrinkite servise .
Pilnas atsiliepimas...
525 | 2009-02-26
bmw tikrai gera masina!
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
geras valdimas, puiki komplektacija, erdvus ir prabangus salonas, puikios medziagos, grazus dizainas, puikus ir greitas sildimas,
variklio triuksmas didesniom apsukom salone [bent automato], originaliu detaliu kaina, nu bet cia gi ne vw golf lll
bmw tikrai gera masina, turinti savo vidu ir isore, ne tokia kaip japonas, [visos kaip viena] turi kazka savo, tvarkingas, grakstus, stilingas, tiek isore, tiek vidus! bmw automobilis zmonems kurie nera antiek bagoti kad pirkti pigu automobili! [PALIGINIMAS! su ta pacia klase, bmw 525 tds 94m ir audi c4 93m 2,5 tdi galia bmw 105kw audi 103 kw bet audi sukimo momentas geresnis! kuro sanaudos bmw vidurkis 9 litrai audi 9 litrai, ligos, bmw siurblio elektrines dalies gedimas po 300 tuks 700lt, valdancioi forsunke po 250 tuks 150lt, alkuninio skivas po 250 tuks 200lt padevetas naujas apie 800lt, grandines keitimas po 400-500 tuks nuo 1200-1600 pakaba nera brangi jeigu restauruoti, nauja pirkt brangu ir netaip laiko! Audi ligos labai panasios, siurblis po 300 tuks 700-1000lt, nu forsunke ne bega! oro srauto daviklis 300lt, alkuninio skivas po 300 tuks devetas 300lt naujas 1000 lt, paskirstimo ir siurblio dirzai nuo 700lt iki 1200lt kas 60tuks!!!!!! generatoriaus itempejas 300lt po 250 tuks! Ir paskaiciokit kas pigiau ar bmw ar audi! abi masinos vokiskos! abi grazios! jeigu masina pravaziavus 300tuks ir daugiau neziurekit i ja nes turesit vargu ar tai bus audi ar bmw ar mazda! Vazioklies panasios laiko normalei jeigu zvirkeleis nelakstai, nu dar bmw stabilizatoriaus traukes silpnesnes naujos kaina 40 lt restauruoti 20 lt! abu varikliai geri ir gana taupus, miestas iki 10l, uzmiestis 7l per akis! nepirkit uzjotos masinos! seip labai gera ir patikima masina, ir solidi!
Pilnas atsiliepimas...
 
12345678

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135iM135i
    2 klasės Coupe
    M2
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
  M3M3M3M3
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė
    4 klasė Gran Coupe
  Dideli  5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
  M5M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo 
    6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai   7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė  8 klasė  8 klasė
   6 klasė6 klasė
   M6 M6
    M8
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
  Roadsteriai   Z3Z4Z4 Z4
  Z3M Z4M  
  Mini krosoveriai    X1X1
    X2
  Krosoveriai    X3X3X3
    X4X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6
   X6MX6M
  Visureigiai   X5X5X5X5
   X5MX5M
  Dideli visureigiai     X7
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Sportiniai   Z8  
  Supercar     i8
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai