Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Erdvus interjeras
- Išskirtinis išorės dizainas
- Puikiai valdomas ir komfortiškas
TRŪKUMAI
- Interjero kokybė neatitinka klasės standartų
- iDrive sistemos valdymas
"Dizainas vertinamas nevienareikšmiškai, tačiau bet kuriuo atveju jis nėra nuobodus"
Naujas 5 serijos BMW kodu E60 yra visiškai naujo dizaino automobilis suprojektuotas kontroversiškojo Chris Bangle, todėl yra išties įdomaus dizaino. Priekinės įmantrios formos žibintai, gražiai sukomponuoti galiniai žibintai, bei bagažinės dangtis sudarantis lyg antrą aukštą galinėje automobilio dalyje. Interjeras – ne mažiau įdomus, labai panašus į 7 serijos flagmano ir neturi nieko bendra su senesnėmis 5 serijomis. Automobilio stilius tikrai savitas, prabangus ir su niekuom nesupainiojamas. Dizainas buvo vertinamas nevienareikšmiškai, tačiau bet kuriuo atveju jis nėra nuobodus. BMW 5 serija buvo gaminama su visa eile variklių - ypač populiarūs buvo puikūs dyzeliniai varikliai suteikiantys didelį sukimo momentą ir neprastą ekonomiją. E60 yra reikšmingas žingsnis į priekį technologijų srityje – automobilis vėl gali turėti visų varomųjų ratų sistemą "Xdrive", kuria pasidalino su X3 ir X5 modeliais. iDrive pagalba gali būti valdomos visos automobilio sistemos pradedant interjero apšvietimo ryškumu, autopilotu ir baigiant pakabos nustatymais. Bendrai sutariama, kad automobilis yra puikus – aukštos technologijos, galingi varikliai, puikūs dyzeliai, gera visų varomųjų ratų sistemą "Xdrive", nuostabios valdymo savybės, solidus komfortas ir gera išliekamoji vertė. Sunku surasti tikrai lygiavertį priešininką šiam bavarui. Minusai - nors iDrive sistema yra supaprastinta lyginant su 7 serijos BMW, tačiau vis dar labai komplikuota naudotis.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Žinoma buvo gaminami Alpina modeliai:
E60 kėbulo detalės priekinėje dalyje yra pagamintos iš aliuminio, o galinės iš plieno tam, kad būtų išlygintas svorio balansas tarp priekinės ir galinės ašies. E60 svorio pasiskirstymas yra idealus – po 50% kiekvienai ašiai.
Automobilis yra suprojektuotas kontroversiškojo dizainerio Chris Bangle, taip pat kaip ir kitas jo kūrinys - 2002 metų E65 7 klasės BMW.
Nepaisant kritikos dėl automobilio išorės dizaino, bei iDrive sistemos, E60 tapo geriausiai parduodamu 5 serijos BMW istorijoje, daugelyje rinkų tapo savo segmento lyderis atnešantis 20% viso kompanijos pelno.
Buvo gaminama prailginto kėbulo versija:
Tokį BMW vairavo dainininkė Pink:
E60 kėbulo detalės priekinėje dalyje yra pagamintos iš aliuminio, o galinės iš plieno tam, kad būtų išlygintas svorio balansas tarp priekinės ir galinės ašies. E60 svorio pasiskirstymas yra idealus – po 50% kiekvienai ašiai.
Automobilis yra suprojektuotas kontroversiškojo dizainerio Chris Bangle, taip pat kaip ir kitas jo kūrinys - 2002 metų E65 7 klasės BMW.
Nepaisant kritikos dėl automobilio išorės dizaino, bei iDrive sistemos, E60 tapo geriausiai parduodamu 5 serijos BMW istorijoje, daugelyje rinkų tapo savo segmento lyderis atnešantis 20% viso kompanijos pelno.
Buvo gaminama prailginto kėbulo versija:
Tokį BMW vairavo dainininkė Pink:
Patalpino: BMW E60 530XD | 2013-04-01 |
BMW 530XD |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Patvarus, komfortiškas, puikiai valdomas, geri varikliai
Brangi eksploatacija, įsiurbimo kolektorių ligos
|
Bendras automobilio aprašas |
Esu BMW automobilių gerbėjas, taigi nuomonė gali būti šiek tiek subjektyvi.Nusprendžiau įsigyti 4 varomų ratų modelį su XDrive, nes anksčiau turėti 2 varomųjų ratų modeliai sudarydavo problemų žiemą.Reikėtų paminėti,kad E60 XDrive prošvaisa yra pakankamai žema, todėl važiuojant apledėjusiu keliu, ledo liežuviai pastoviai daužo dugną.Salonas erdvus, patogus.iDrive dėka, valdymo skydelis nepkrautas papildomais mygtukais, viskas valdoma gana lengvai.Pakaba kietoka, iš 5 serijos tikėjausi minkštesnės, bet važiuoti malonu. Kuro sąnaudos - už miesto važiuojant 100 km/h 6,5L, 160 km/h 7.5L, mieste 11-12L. Toliau apžvelgsiu pagrindines automobilio ligas ir į ką reikėtu atkreipti dėmesį perkant. |
Variklis |
Automobilyje įmontuotas BMW N57N2 .170 kW galios pilnai pakanka.Varikliai patikimi, tačiau turi keletą ligų.Labiausiai pasitaikanti - įsiurbimo kolektorius, o tiksliau jo sklendės.Net naujuose automobiliuose jos gana greitai pradeda leisti tepalą, gana dažnai pasitaiko, kad netvarkingo kolektoriaus sklendės lužta ir įkritusios į variklį pridaro labai didelių nuostolių.Kolektoriaus kaina apie 2000 Lt, todėl Lietuvoje automobilių savininkai problemą sprendžia paprastai - išlupa sklendes ir užaklina ertmes.Nors daugelis sako,kad po "operacijos" nepasikeitė variklio darbas, tačiau sklendžių lupinėjimas nėra panacėja.Sklendžių paskirtis - esant žemoms apsukoms didesnis šviežio oro įtraukimas ko pasekoje gerėja mišinio degimas.Pirmos modifikacijos e60 dyzeliniame motore N57N 160kW (kai ir E39 dyzeliuose), stovėjo turbinos alsuoklio filtras, kurio dėka perteklinis tepalas nepatekdavo į kolektorių, nuo N57N2 170 kW variklių BMW kažkodėl atsisakė (dėl ko vėliau gailėjosi) to filtro dėl ko atsiranda perteklinis tepalo kiekis kolektoriuje ir sukelia tepalo prasiskverbimą.Kiek girdėjau pasitaikydavo ,kad garantiniams automobiliams net po kelis kartus tekdavo keisti kolektorius, todėl BMW nurodė servisams vėl pradėti dėti minėtą fltrą (kaina apie 70 Lt). |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Automobilio remontas tikrai nepigus, tačiau auto patvarus.Reikia paminėti, kad Xdrive dalys brangesnės nei 2 varomų ratų auto.Ypač priekinė pakaba, kiek teko prikti dalių, "analogų" nėra, tik originalai.Dar viena šių auto liga automatinių pavarų dėžių karteriai - jie yra atrodo plastikiniai ir laikui bėgant, plastikas kraštuose pradeda trukinėti ir leisti alyva.90% nepadeda jokie tarpinių keitimai...Reikia keisti visą karterį kurio kaina 700-800Lt, plius keičiant reikės dapilti pora litrų greičių dėžės alyvos - 1 L kaina 100Lt. Kai kurių dalių kainos: priekinės pakabos svirčių įvorės po 150 Lt; priekinės pakabos apatinė svirtis 500 Lt; stabdžių diskai po 300 Lt; stabdžių kaladėlės po 150 Lt; pakaitinimo žvakės po 40 Lt. Dar reikėtų turėti omenyje, kad xDrive ratlankiai skiriasi nuo paprasto e60 išnešimu, paprastam eina ET20, o xDrive ET43.Todėl ET43 netaip ir paprasta rasti gerų ratlankių. Išvada, kad nors eksploatacija ir brangi, tačiau auto tikrai puikus ir jei tektų pirkti dar kartą vėl rinkčiausi tokį modelį. |
Patarimai perkančiajam |
Patikrinti automobilį Krasta auto.Dyzelio patikra kainuoja 350Lt.Iškrato nuo a iki z.Tikrina apie 3 valandas. Atkreipti dėmėsį į įsiurbimo kelektorių ir automatinės greičių dėžės karterį. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 165)
BMW 5 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis