Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Erdvus interjeras
- Išskirtinis išorės dizainas
- Puikiai valdomas ir komfortiškas
TRŪKUMAI
- Interjero kokybė neatitinka klasės standartų
- iDrive sistemos valdymas
"Dizainas vertinamas nevienareikšmiškai, tačiau bet kuriuo atveju jis nėra nuobodus"
Naujas 5 serijos BMW kodu E60 yra visiškai naujo dizaino automobilis suprojektuotas kontroversiškojo Chris Bangle, todėl yra išties įdomaus dizaino. Priekinės įmantrios formos žibintai, gražiai sukomponuoti galiniai žibintai, bei bagažinės dangtis sudarantis lyg antrą aukštą galinėje automobilio dalyje. Interjeras – ne mažiau įdomus, labai panašus į 7 serijos flagmano ir neturi nieko bendra su senesnėmis 5 serijomis. Automobilio stilius tikrai savitas, prabangus ir su niekuom nesupainiojamas. Dizainas buvo vertinamas nevienareikšmiškai, tačiau bet kuriuo atveju jis nėra nuobodus. BMW 5 serija buvo gaminama su visa eile variklių - ypač populiarūs buvo puikūs dyzeliniai varikliai suteikiantys didelį sukimo momentą ir neprastą ekonomiją. E60 yra reikšmingas žingsnis į priekį technologijų srityje – automobilis vėl gali turėti visų varomųjų ratų sistemą "Xdrive", kuria pasidalino su X3 ir X5 modeliais. iDrive pagalba gali būti valdomos visos automobilio sistemos pradedant interjero apšvietimo ryškumu, autopilotu ir baigiant pakabos nustatymais. Bendrai sutariama, kad automobilis yra puikus – aukštos technologijos, galingi varikliai, puikūs dyzeliai, gera visų varomųjų ratų sistemą "Xdrive", nuostabios valdymo savybės, solidus komfortas ir gera išliekamoji vertė. Sunku surasti tikrai lygiavertį priešininką šiam bavarui. Minusai - nors iDrive sistema yra supaprastinta lyginant su 7 serijos BMW, tačiau vis dar labai komplikuota naudotis.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Žinoma buvo gaminami Alpina modeliai:
E60 kėbulo detalės priekinėje dalyje yra pagamintos iš aliuminio, o galinės iš plieno tam, kad būtų išlygintas svorio balansas tarp priekinės ir galinės ašies. E60 svorio pasiskirstymas yra idealus – po 50% kiekvienai ašiai.
Automobilis yra suprojektuotas kontroversiškojo dizainerio Chris Bangle, taip pat kaip ir kitas jo kūrinys - 2002 metų E65 7 klasės BMW.
Nepaisant kritikos dėl automobilio išorės dizaino, bei iDrive sistemos, E60 tapo geriausiai parduodamu 5 serijos BMW istorijoje, daugelyje rinkų tapo savo segmento lyderis atnešantis 20% viso kompanijos pelno.
Buvo gaminama prailginto kėbulo versija:
Tokį BMW vairavo dainininkė Pink:
E60 kėbulo detalės priekinėje dalyje yra pagamintos iš aliuminio, o galinės iš plieno tam, kad būtų išlygintas svorio balansas tarp priekinės ir galinės ašies. E60 svorio pasiskirstymas yra idealus – po 50% kiekvienai ašiai.
Automobilis yra suprojektuotas kontroversiškojo dizainerio Chris Bangle, taip pat kaip ir kitas jo kūrinys - 2002 metų E65 7 klasės BMW.
Nepaisant kritikos dėl automobilio išorės dizaino, bei iDrive sistemos, E60 tapo geriausiai parduodamu 5 serijos BMW istorijoje, daugelyje rinkų tapo savo segmento lyderis atnešantis 20% viso kompanijos pelno.
Buvo gaminama prailginto kėbulo versija:
Tokį BMW vairavo dainininkė Pink:
Patalpino: Nerijus | 2009-09-18 |
Dyzelis yra super |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Beveik viskas puiku: variklis super, pakaba puiki, kokybe puiki, prabanga, patogumas, erdve viduje, isskirtinis stilius ir aisku aukstosios technologijos. Prie viso to automobilis dar ir ekonomiskas.
Visgi yra keletas stiliaus prakolu, keletas smulkmenu galetu atrodyti kokybiskesnes, taciau tai tikrai nekrenta i akis.
|
Bendras automobilio aprašas |
Teko vazineti su BMW 2003 metu E60 kebulas su 3 litru turbodyzeliniu varikliu. Naujas automobilis - naujas poziuris i stiliu. Automobilis stipriai skiriasi nuo pirmtako. Isore man patinka, nors senesnis 5 irgi buvo nieko. Naujasis dizainas svarbiausia yra idomus, man beje galas yra kur kas grazesnis uz prieki. Siaip automobilis vizualiai atrodo labai didelis, todel jam labiau tinka tamsios spalvos ir aisku butina apmauti bent 18 soliu ratlankiais. Zodziu - juodas sedanas su rimtais ratlankiais atrodo super. Viduje - garsusi naujas BMW stilius. Prietaisu skydelis su dviem bangom, minimum valdymo prietaisu, idomus dureliu dizainas - viskas atrodo kiek neiprastai ir tai velgi yra puiku (saunu, kad neakcentuojama centrine konsole). Intarpai - juodo medzio, butent, juodo - kas atrodo tikrai ne taip ikyriai kaip paprastas medis. Tiesa man nepatinka prietaisu rodmenys - taip kaip atrodo greitis ir tachometras. Taciau toks stilius yra BMW tradicija ir panasu jos neketina atsisakyti (tiesa naujojoje 7 serijoje nieko panasaus i tai nera). Nepatiko taip pat prietaisu skydelio plastikas - jis pigokas tokios klases automobiliui, vairas patogus taciau truputi iskrenta is bendro konteksto. Taciau bendrai automobilyje nera taupoma kokybes saskaita - net ir apatines paneles yra kokybiskos, minkstos (na isskyrus ne odini poranki). Sedynes labai patogios, oda kieta taciau kokybiska. Sedynes, vairas - viskas visomis reguliuojama elektra su atmintimi - puiku. iDrive sistema normaliai neteko naudotis, nors ji valdoma patogiai. Gale sedintiems vietos daugiau nei buvusioje 5 klaseje, cia keleiviai ras visokiu lempuciu, AC valdyma. Navorotai - aisku borto kompas apie viska, atbulini ijungus automatiskai pasilenkia galinio vaizdo veidrodeliai, telefono valdymas balsu ir t.t. :) Svarbiausia, kad automobilis puikiai stovi ant kelio, tuo jis neabejotinai geresnis uz MB E, Audi A6 ar Lexus GS. Tai buvo stipriausia BMW sritis, tokia ir liko. Bagazine - milziniska, o galines sedynes nulenkiamos ko nebuvo senesniajame. Saugumo dalykai - kruva oro pagalviu, atjungiamos stabilumo ir kitos kontroles. Bendrai automobilis sudaro tikrai prabangaus ir kokybisko automobilio ispudi ir tas labai jauciama persedus nuo senesniojo 5uko. |
Variklis |
Automobilis turi 235 AG ir nesamininga 500 Nm sukimo momenta. Patikekit automobilis vaziuoja uz visus 500 Nm - paspaudi iskarto sauna i prieki ir bando atsiplesti nuo zemes :) Istiesu jausmas toks lyg vaziuotum su lengvusiu automobiliu, o ne su beveik 2 tonas sverianciu sedanu. Net keista - jokio neva dyzelinio variklio jausmo ir isvis pradedi galvoti kam benzinas reikalingas :) Vidutines kuro sanaudos - 8-9 litrai dyzelio. Puiki kaina uz puikia trauka. Kitas puikus dalykas - nuostabi pakaba. Komforto visiems sociai uzteks, taciau kartu automobilis neuzliuliuos, o posukiuose nesijausi lyg vaziuotum su autobusu - posvyriai minimalus. Zodziu pats geriausias sportiskumo ir komforto derinys. Tiesa, tikro automobilisto pojuciams pajusti visgi 3 serijos BMW tiks kur kas geriau, nes 5ojo mase yra labai didele. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Islaikymas neabejoju, kad bus ne pigus. |
Patarimai perkančiajam |
Nusipirkti gerai uzlaikyta, nes remontas bus nepigus. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 87)
BMW 5 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis