Markės
174 iš 1571
BMW 5 klasė 2003 - 2010
BMW 5 klasė, 2003 - 2010
534Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.08% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 34
14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 82% Ne 18%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Erdvus interjeras
  • Išskirtinis išorės dizainas
  • Puikiai valdomas ir komfortiškas
TRŪKUMAI
  • Interjero kokybė neatitinka klasės standartų
  • iDrive sistemos valdymas
"Dizainas vertinamas nevienareikšmiškai, tačiau bet kuriuo atveju jis nėra nuobodus"
Naujas 5 serijos BMW kodu E60 yra visiškai naujo dizaino sedanas arba universalas. Automobilis yra suprojektuotas kontroversiškojo Chris Bangle, todėl yra išties įdomaus dizaino – priekinės įmantrios formos žibintai, gražiai sukomponuoti galiniai žibintai, bei bagažinės dangtis sudarantis lyg antrą aukštą galinėje automobilio dalyje. Interjeras – ne mažiau įdomus, labai panašus į 7 serijos flagmano, tačiau neturi nieko bendra su senesnėmis 5 serijomis. Automobilio stilius tikrai savitas, prabangus ir su niekuom nesupainiojamas. Dizainas vertinamas nevienareikšmiškai, tačiau bet kuriuo atveju jis nėra nuobodus. 5 serija vėl gaminama su visa eile variklių, puikūs dyzeliniai varikliai suteikia didelį sukimo momentą ir yra dar ekonomiškesni. E60 yra reikšmingas žingsnis į priekį technologijų srityje – automobilis vėl gali turėti visų varomųjų ratų sistemą Xdrive (kuria pasidalino su X3 ir X5 modeliais), kitos sistemos iDrive pagalba gali būti valdoma visos automobilio sistemos pradedant interjero apšvietimo ryškumu, autopilotu ir baigiant pakabos nustatymais. Bendrai sutariama, kad automobilis yra puikus – aukštos technologijos, galingi varikliai, puikūs dyzeliai, gera visų varomųjų ratų sistemą Xdrive, nuostabus valdomumas, solidus komfortas ir gera išliekamoji vertė. Sunku surasti tikrai lygiavertį priešininką šiam bavarui. Minusai - nors iDrive sistema yra supaprastinta lyginant su 7 serijos BMW, tačiau vis dar labai komplikuota naudotis.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
E60 kėbulo detalės priekinėje dalyje yra pagamintos iš aliuminio, o galinės iš plieno tam, kad būtų išlygintas svorio balansas tarp priekinės ir galinės ašies. E60 svorio pasiskirstymas yra idealus – po 50% kiekvienai ašiai.

Automobilis yra suprojektuotas kontroversiškojo dizainerio Chris Bangle, taip pat kaip ir kitas jo kūrinys - 2002 metų E65 7 klasės BMW.

Nepaisant kritikos dėl automobilio išorės dizaino, bei iDrive sistemos, E60 tapo geriausiai parduodamu 5 serijos BMW istorijoje, daugelyje rinkų tapo savo segmento lyderis atnešantis 20% viso kompanijos pelno.

Tokį BMW vairuoja dainininkė Pink:

VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 34
BMW E60 530XD | 2013-04-01
BMW 530XD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patvarus, komfortiškas, puikiai valdomas, geri varikliai
Brangi eksploatacija, įsiurbimo kolektorių ligos
Esu BMW automobilių gerbėjas, taigi nuomonė gali būti šiek tiek subjektyvi.Nusprendžiau įsigyti 4 varomų ratų modelį su XDrive, nes anksčiau turėti 2 varomųjų ratų modeliai sudarydavo problemų žiemą.Reikėtų paminėti,kad E60 XDrive prošvaisa yra pakankamai žema, todėl važiuojant apledėjusiu keliu, ledo liežuviai pastoviai daužo dugną.Salonas erdvus, patogus.iDrive dėka, valdymo skydelis nepkrautas papildomais mygtukais, viskas valdoma gana lengvai.Pakaba kietoka, iš 5 serijos tikėjausi minkštesnės, bet važiuoti malonu. Kuro sąnaudos - už miesto važiuojant 100 km/h 6,5L, 160 km/h 7.5L, mieste 11-12L. Toliau apžvelgsiu pagrindines automobilio ligas ir į ką reikėtu atkreipti dėmesį perkant. Automobilyje įmontuotas BMW N57N2 .170 kW galios pilnai pakanka.Varikliai patikimi, tačiau turi keletą ligų.Labiausiai pasitaikanti - įsiurbimo kolektorius, o tiksliau jo sklendės.Net naujuose automobiliuose jos gana greitai pradeda leisti tepalą, gana dažnai pasitaiko, kad netvarkingo kolektoriaus sklendės lužta ir įkritusios į variklį pridaro labai didelių nuostolių.Kolektoriaus kaina apie 2000 Lt, todėl Lietuvoje automobilių savininkai problemą sprendžia paprastai - išlupa sklendes ir užaklina ertmes.Nors daugelis sako,kad po "operacijos" nepasikeitė variklio darbas, tačiau sklendžių lupinėjimas nėra panacėja.Sklendžių paskirtis - esant žemoms apsukoms didesnis šviežio oro įtraukimas ko pasekoje gerėja mišinio degimas.Pirmos modifikacijos e60 dyzeliniame motore N57N 160kW (kai ir E39 dyzeliuose), stovėjo turbinos alsuoklio filtras, kurio dėka perteklinis tepalas nepatekdavo į kolektorių, nuo N57N2 170 kW variklių BMW kažkodėl atsisakė (dėl ko vėliau gailėjosi) to filtro dėl ko atsiranda perteklinis tepalo kiekis kolektoriuje ir sukelia tepalo prasiskverbimą.Kiek girdėjau pasitaikydavo ,kad garantiniams automobiliams net po kelis kartus tekdavo keisti kolektorius, todėl BMW nurodė servisams vėl pradėti dėti minėtą fltrą (kaina apie 70 Lt). Automobilio remontas tikrai nepigus, tačiau auto patvarus.Reikia paminėti, kad Xdrive dalys brangesnės nei 2 varomų ratų auto.Ypač priekinė pakaba, kiek teko prikti dalių, "analogų" nėra, tik originalai.Dar viena šių auto liga automatinių pavarų dėžių karteriai - jie yra atrodo plastikiniai ir laikui bėgant, plastikas kraštuose pradeda trukinėti ir leisti alyva.90% nepadeda jokie tarpinių keitimai...Reikia keisti visą karterį kurio kaina 700-800Lt, plius keičiant reikės dapilti pora litrų greičių dėžės alyvos - 1 L kaina 100Lt. Kai kurių dalių kainos: priekinės pakabos svirčių įvorės po 150 Lt; priekinės pakabos apatinė svirtis 500 Lt; stabdžių diskai po 300 Lt; stabdžių kaladėlės po 150 Lt; pakaitinimo žvakės po 40 Lt. Dar reikėtų turėti omenyje, kad xDrive ratlankiai skiriasi nuo paprasto e60 išnešimu, paprastam eina ET20, o xDrive ET43.Todėl ET43 netaip ir paprasta rasti gerų ratlankių. Išvada, kad nors eksploatacija ir brangi, tačiau auto tikrai puikus ir jei tektų pirkti dar kartą vėl rinkčiausi tokį modelį. Patikrinti automobilį Krasta auto.Dyzelio patikra kainuoja 350Lt.Iškrato nuo a iki z.Tikrina apie 3 valandas. Atkreipti dėmėsį į įsiurbimo kelektorių ir automatinės greičių dėžės karterį.
Pilnas atsiliepimas...
Darka | 2011-08-18
BMW 535D
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puiki trauka,puikus valdymas,galios ir kuro santykis
M pakaba duoda kietumo,todel komfortas kazkiek nukencia
Turiu si automobili 3 menesius,ir labai esu juo patenkintas.Traukia ispudingai,ir mano manymu galios pakanka,nebent dar reiktu cipa grusti,idomumo vardan. Kuro man jis vidutiniskai ima 8.6 litro pagal BC.Daugiau vazineju uzmiesciu ir gyvenu mazame mieste,todel nera "kamsciu" :D Pas mane su M apdaila,juodas. Variklis yra su twin turbo, dviem turbinomis,pucia ispudingai. Eksplotacijos kastai nera dideli,jeigu jis nebyra.Man kolkas viskas normaliai,tepalai,filtrai,stabdziu kaladeles kaip ir kiekvienoje masinoje.Aisku turint toki automobili reikia uzdirbti nors kazkiek,norint juo megautis.Kainos nuvertejimas sunku pasakyti,bet aisku bus,kadangi siaip dienai jo kaina 13-15k euru,todel po keliu metu aisku bus zenkliai maziau,bet manau verta. Jei galvoji pirkti toki automobili,reiktu tikrinti rimtame servise,kadangi turi labai daug kompu ir visokio kito plauko brudo.
Pilnas atsiliepimas...
Robertas | 2010-09-19
BMW 525d
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, galia, vairavimo malonumas
Minimalistinis interjeras
Turiu 525d 2004m. Naudojuosi juo dar tik 3 menesius, bet esu labai patenkintas. Mano BMW su automatine pavaru deze. 130kw galios uztenka per akis, ekonomiskumas, kaip su tokia galia yra tikrai neblogas, mieste apie 9l (ziurint kaip vazinesi, bet jei ramiai, tai tikrai itilpsi), uzmiestyje apie 6l. Su problemomis kolkas nesusiduriau, o jei kas atsitinka, iskart kompas neleidzia to nezinot. Rekomenduociau sia masina, tiems, kurie nori komforto ir smagaus vaziavimo. Vienintelis minusas arba dalykas prie kurio reikia priprasti, tai masinos priekinis skydelis ir visas interjeras, man pasirode, jog jis minimalistinis, galbut, kaip kam tai patinka, o man prie to reikejo priprasti (e klases mersedeso interjeras man dailesnis). 2.5 turbo dyzelis, 130kw, 400nm. Tokios galios tikrai pakankai tokiai masina, uztenka ir trasoj ka nors apsilenkti ir is vietos kai reikia paspurtuoti. Kolkas bedu neturejau, bet manau, kad sios masinos eksploatacijos kastai nebus mazi, nes tai gana prabangi ir nauja masina. Del puikiu savybiu si masina tikrai laiko verte ir nemanau, jog ji greitai mazeja. Tai gan puiki investicija, jei randate sia masina pigiau, tai po metu galite tiketis ja parduoti uz ta pacia kaina. Patarciau pirkti automata, nors cia kiekvieno skonio reikalas. Taip pat del 3.0d variklio girdejau, kad del didesnes galios smarkiau kencia galinis tiltas.
Pilnas atsiliepimas...
Nerijus | 2009-09-18
Dyzelis yra super
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Beveik viskas puiku: variklis super, pakaba puiki, kokybe puiki, prabanga, patogumas, erdve viduje, isskirtinis stilius ir aisku aukstosios technologijos. Prie viso to automobilis dar ir ekonomiskas.
Visgi yra keletas stiliaus prakolu, keletas smulkmenu galetu atrodyti kokybiskesnes, taciau tai tikrai nekrenta i akis.
Teko vazineti su BMW 2003 metu E60 kebulas su 3 litru turbodyzeliniu varikliu. Naujas automobilis - naujas poziuris i stiliu. Automobilis stipriai skiriasi nuo pirmtako. Isore man patinka, nors senesnis 5 irgi buvo nieko. Naujasis dizainas svarbiausia yra idomus, man beje galas yra kur kas grazesnis uz prieki. Siaip automobilis vizualiai atrodo labai didelis, todel jam labiau tinka tamsios spalvos ir aisku butina apmauti bent 18 soliu ratlankiais. Zodziu - juodas sedanas su rimtais ratlankiais atrodo super. Viduje - garsusi naujas BMW stilius. Prietaisu skydelis su dviem bangom, minimum valdymo prietaisu, idomus dureliu dizainas - viskas atrodo kiek neiprastai ir tai velgi yra puiku (saunu, kad neakcentuojama centrine konsole). Intarpai - juodo medzio, butent, juodo - kas atrodo tikrai ne taip ikyriai kaip paprastas medis. Tiesa man nepatinka prietaisu rodmenys - taip kaip atrodo greitis ir tachometras. Taciau toks stilius yra BMW tradicija ir panasu jos neketina atsisakyti (tiesa naujojoje 7 serijoje nieko panasaus i tai nera). Nepatiko taip pat prietaisu skydelio plastikas - jis pigokas tokios klases automobiliui, vairas patogus taciau truputi iskrenta is bendro konteksto. Taciau bendrai automobilyje nera taupoma kokybes saskaita - net ir apatines paneles yra kokybiskos, minkstos (na isskyrus ne odini poranki). Sedynes labai patogios, oda kieta taciau kokybiska. Sedynes, vairas - viskas visomis reguliuojama elektra su atmintimi - puiku. iDrive sistema normaliai neteko naudotis, nors ji valdoma patogiai. Gale sedintiems vietos daugiau nei buvusioje 5 klaseje, cia keleiviai ras visokiu lempuciu, AC valdyma. Navorotai - aisku borto kompas apie viska, atbulini ijungus automatiskai pasilenkia galinio vaizdo veidrodeliai, telefono valdymas balsu ir t.t. :) Svarbiausia, kad automobilis puikiai stovi ant kelio, tuo jis neabejotinai geresnis uz MB E, Audi A6 ar Lexus GS. Tai buvo stipriausia BMW sritis, tokia ir liko. Bagazine - milziniska, o galines sedynes nulenkiamos ko nebuvo senesniajame. Saugumo dalykai - kruva oro pagalviu, atjungiamos stabilumo ir kitos kontroles. Bendrai automobilis sudaro tikrai prabangaus ir kokybisko automobilio ispudi ir tas labai jauciama persedus nuo senesniojo 5uko. Automobilis turi 235 AG ir nesamininga 500 Nm sukimo momenta. Patikekit automobilis vaziuoja uz visus 500 Nm - paspaudi iskarto sauna i prieki ir bando atsiplesti nuo zemes :) Istiesu jausmas toks lyg vaziuotum su lengvusiu automobiliu, o ne su beveik 2 tonas sverianciu sedanu. Net keista - jokio neva dyzelinio variklio jausmo ir isvis pradedi galvoti kam benzinas reikalingas :) Vidutines kuro sanaudos - 8-9 litrai dyzelio. Puiki kaina uz puikia trauka. Kitas puikus dalykas - nuostabi pakaba. Komforto visiems sociai uzteks, taciau kartu automobilis neuzliuliuos, o posukiuose nesijausi lyg vaziuotum su autobusu - posvyriai minimalus. Zodziu pats geriausias sportiskumo ir komforto derinys. Tiesa, tikro automobilisto pojuciams pajusti visgi 3 serijos BMW tiks kur kas geriau, nes 5ojo mase yra labai didele. Islaikymas neabejoju, kad bus ne pigus. Nusipirkti gerai uzlaikyta, nes remontas bus nepigus.
Pilnas atsiliepimas...
 
1234

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135iM135i
    2 klasės Coupe
    M2
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
  M3M3M3M3
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė
    4 klasė Gran Coupe
  Dideli  5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
  M5M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo 
    6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai   7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė  8 klasė  8 klasė
   6 klasė6 klasė
   M6 M6
    M8
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
  Roadsteriai   Z3Z4Z4 Z4
  Z3M Z4M  
  Mini krosoveriai    X1X1
    X2
  Krosoveriai    X3X3X3
    X4X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6X6
   X6MX6M
  Visureigiai   X5X5X5X5
   X5MX5MX5M
  Dideli visureigiai     X7
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Sportiniai   Z8  
  Supercar     i8
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai

Automobile-data.com Carmaniac.co.uk