Markės
216 iš 1912
BMW 7 klasė, (E65) 2001 - 2008
510Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.010% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 10
15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 90% Ne 10%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Smagus kelyje
  • Tylus ir komfortiškas
  • Erdvus salonas
TRŪKUMAI
  • Didelis nuvertėjimas
  • Neintuityvi infosistema
  • Dizainas įtinkantis ne visiems
"E65/E66 yra vieninteliai BMW automobiliai gaminti su galingiausiais 6.0 litrų V12 benzininiu ir 4.4 litro V8 turbodyzeliniu varikliais"
Naujasis 7 serijos BMW yra pirmasis turintis "iDrive" sistemą, kuri susideda iš spalvoto ekrano prietaisų skydelyje ir kontrolerio panašaus į kompiuterio pelę. Šia "pele" valdoma eilė nustatymų tokių kaip klimato kontrolė, audio, navigacija, pakaba ir t.t. Tačiau sistema buvo kritikuota dėl labai sudėtingos navigacijos ir dėl to, kad yra per mažai intuityvi. Greitai po to šią sistemą nukopijavo Mercedes-Benz ir Audi, o šiandien bet kuris save gerbiantis gamintojas panašią sistemą turi įdiegęs visuose savo automobiliuose. Pirmieji E65 buvo kupini problemų, kurių didžioji dauguma buvo susijusi su programine įranga. E65/E66 yra vieninteliai BMW automobiliai gaminti su galingiausiais 6.0 litrų V12 benzininiu ir 4.4 litro V8 turbodyzeliniu varikliais. Buvo gaminama įspūdinga BMW Alpina B7 versija su „nedideliu“ 4.4 litro V8 varikliu, kuris išvystė 500 AG galią ir 700 Nm sukimo momentą. Nors rodikliai nėra itin įspūdingi, tačiau drago trasoje automobilis sugeba įveikti tokius įspūdingus konkurentus kaip Audi A8L W12 quattro, Audi S8 5.2 FSI quattro, Audi R8 (!), Bentley Flying Spur, Jaguar XJ Super V8 ir tik 0.2 sekundės (greitėjant iki 97 km/h) atsilieka nuo 510 AG galios V-12 Mercedes S600 su dviem turbinom. Bendrai 7 serijos BMW kaip visada buvo labai vertinami – iš savo konkurentų Mercedes-Benz S klasės ir Audi A8 išsiskiria puikiu sportišku valdymu, originaliu interjero dizainu, itin galingais varikliais. Trūkumai – minėtas sudėtingas iDrive ir kai kurie smulkūs gedimai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Būtent šis modelis yra pirmasis įvedęs iDrive sistemą, kuri susideda iš spalvoto video ekrano prietaisų skyde ir kontrolerio panašaus į kompiuterio pelę, kuria valdoma eilė nustatymų: galima valdyti klimato kontrolę, audio, navigaciją, pakabą ir t.t. Greitai po to šią sistemą nukopijavo Mercedes-Benz ir Audi, o šiandien bet kuris save gerbiantis gamintojas panašią sistemą turi įdiegęs visuose savo automobiliuose.

Tai pirmasis nevienareikšmiškai vertinamo vyriausio dizainerio Chris Bangle kurinys dirbant BMW kompanijoje. Šio kūrėjo stilius ypač pastebimas automobilio galinėje dalyje. Ištiesų šios 7 serijos dizainą kūrė Adrian van Hooydonk (kartu su Chris Bangle), o jo pirminiuose skečuose automobilio galinė dalis buvo daug radikalesnė, kuri priminė ištęstą hečbeką:
Kontraversiškas automobilio dizainas buvo "pataisytas" išleidus facelift modelį:



Buvo pagaminta keletas vandeniliu varomų septintuko versijų:



Buvo gaminama įspūdinga BMW Alpina B7 versija su „nedideliu“ 4.4 litro V8 varikliu, kuris išvystė 500 AG galią ir 700 Nm sukimo momentą. Nors rodikliai nėra itin įspūdingi, tačiau drago trasoje automobilis sugeba įveikti tokius įspūdingus konkurentus kaip Audi A8L W12 quattro, Audi S8 5.2 FSI quattro, Audi R8 (!), Bentley Flying Spur, Jaguar XJ Super V8 ir tik 0.2 sekundės (greitėjant iki 97 km/h) atsilieka nuo 510 AG galios V-12 Mercedes S600 su dviem turbinom. Tik 800 tokių Alpina buvo pagaminta:


Patalpino: Vardenis Pavardenis | 2012-09-01
BMW e65 7 klasė
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Pigus išlaikymas, optimalūs varikliai, geras valdomumas
Prasta audio sistema, salonas senovinio dizaino
Bendras automobilio aprašas
Automobilis vaziuoja minkstai, nors vaziuokle paprasta,ne orine, posukius iveikia labai maloniai. Garso aparatura prologic7 mėgsta kaprizus parodyt, bet groja graziai. I drive sistema labai patogi, ir informatyvi, sanaudos sio automobilio tikrai labai mazos. Sedynes jeigu komfortines - nesu sedejas patogesnese. Pavaru deze labai tiksli ir pavaras parenka labai gerai. Minusai cd changer vieta, pastoviai netycia keleivis su koja ja paspaudzia ir islenda cd ceinzeris, galine uzuolaida brazda vaziuojant per duobes, vairo koloneles nelaiko, pasitaiko smulkmeneliu elektros sistemoje.
Variklis
Apie variklius nera ka daug sneketi, visi dažniausiai pasitaikantys varikliai yra labai geri. V8 varikliai turi geriausia sanaudu/traukos santyki tarp konkurentu(LS,phaeton,a8,mb s), bet pasitaiko kad ryja tepala arba su valvetroniku bedos. Apie dyzeliniius variklius nesinori net kazka sneket, nes kas domisi tais modeliais zino, kad butent bmw dyzeliniai varikliai neturi konkurentu. 3.0d 6 cilindru variklio kiek mazoka 7tam bmw, tačiau jis ir patikimas, ir pigi eksploatacija, nedidelės sanaudos, taip pat yra 4.0d variklis, pradetas dar e38 kebule ir gerokai patobulintas pateko i e65. Svarbiausiai kad sinchroniskai dirbtų abi turbinos, ir tik tada spėk laikyti vairą. Sąnaudos mieste apie 12ltr dyzelino, užmiestyje apie 7.5.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
bmw e65 išlaikymo kaštai yra gerokai pigesni nei analogų - Audi A8, MB s klasse, wv phaeton, todėl dauguma ir renkasi šį modelį. Visų pirma važiuoklė paprasta ir nebrangi, amortizatoriai - paprasti, o pas konkurentus jie oriniai, su kompresoriais, vien tokios važiuoklės sutvarkymas gali kainuoti daugiau nei 10.000LT. Varikliai ganėtinai paprasti, ypatingai dyzeliniai. Manau vienas pigiausiai išlaikomų limuzinų. Nuvertėjimas didelis kaip ir visų tokios klasės automobilių.
Patarimai perkančiajam
Nepirkti pačio pigiausio modelio, nes remontas jo kainuoja daug, vien važiuokles kelios smulkmenos gali kainuoti 1000lt neoriginaliom dalim, variklio eilinis aptarnavimas, tarkime dyzelinio - žvakės, tepalai, filtrai, termostatai, sklendes, gali kainuoti 2000lt. Atidžiai paskaičiuoti, ar vertas esi tokios klasės automobilio.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 63)
BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt