Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus dizainas
- Smagus kelyje
- Kokybiškas, įdomus, praktiškas interjeras
TRŪKUMAI
- Nedidelė bagažinė
- Nekomfortiška pakaba
"Šis nedidukas BMW su pilnai įkrautomis baterijomis gali įveikti 130–160 kilometrų distanciją priklausomai nuo važiavimo sąlygų"
Nors BMW i3 į nieką kitą matytą keliuose nėra panašus, visgi neabejotinai tai yra BMW. Priekyje puikuojasi tradicinės kompanijos grotelės, o ekstravagantiškos kėbulo linijos taip pat labai nenutolsta nuo BMW stiliaus. Kėbulas dažomas keliomis spalvomis – kad ir kokią pasirinktumėte automobilio kapotas bus dažomas kita kontrastinga spalva. Šis nedidukas BMW su pilnai įkrautomis baterijomis gali įveikti 130–160 kilometrų distanciją priklausomai nuo važiavimo sąlygų. Tačiau yra gaminama versija su motociklo varikliu (34 AG, 2 cilindrų), kuris įkraudinėja baterijas – šis modelis gali įveikti dvigubai didesnę distanciją nei vien elektrinė versija. Automobiliukas taip pat yra nepaprastai lengvas - net 300 kg lengvesnis nei Nissan LEAF, dėka aliuminio ir anglies pluošto detalių naudojamų kėbulo gamyboje. Nors BMW i3 yra mažiausias automobilis BMW gamoje, tačiau santykinai nedidelis 1195 kg svoris ir 170 AG bei 250 Nm galia paverčia jį pakankamai dinamišku. 100 km/h greitį i3 pasiekia vos per 7,2 sekundės. Maksimalus greitis ribojamas iki solidžių 150 km/h. Nepaisant kompaktiškų matmenų, BMW i3 viduje yra stebėtinai erdvus. Modelio interjeras toks pats neįprastas kaip ir jo išorė. Priekyje įrangos kiekis sumažintas iki minumumo, todėl gausu erdvės kurios neužgožia du LCD ekranai. Transmisijos valdymas įrengtas viršuje prie vairo, o durų langai neturi viršutinės rėmo dalies. Kelyje i3 vėlgi primena, kad yra tikras BMW kompanijos gaminys – galiniai varomieji ratai, žemas svorio centras, idealiai santykiu 50:50 paskirstytas svoris abiems ašims leidžia gana dinamiškai įveikti aštrius posūkius. Bagažo skyrius yra gana aukštai (kadangi baterijos yra sumontuotos dugne), tačiau nėra labai mažas – siekia 260 litrų ir gali būti padidintas iki 1100 litrų.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2018-08-07 |
Vienas geresnių kada nors vairuotų automobilių |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Vairavimas kaip ir bet kurio BMW - malonus ir puikus. Apie kurą galima pamiršti, Vilniuje ir Kaune kol kas nėra didelės problemos rasti stotelę pakeliui. Augnat EV skaičiui gali pradėti erzinti, kai nebus laisvos vietos.
Galinės durys neatsidaro neatidarius priekinių, taip pat priekinės neužsidaro kai atidarytos galinės. Na kažkiek čia ne visai geras sprendimas, primena močiutės spintą ir jei dažnai reikia galines darinėti tada jau nervina.
|
Kuro tipas: Elektra
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 14,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 12,5 |
Bendras automobilio aprašas |
Pirmieji 1000 km Lietuvoje. Dar galbūt anksti kažką daugiau pasakyti, bet bendras įspūdis: vau! BMW kaip visada savo vietoje. Salonas atrodo nepaprastai erdvus, labai daug vietos priekyje. Labai tylu, gerai surinkta, niekas nebilda, nebarška ir neerzina. Viskas savo vietose ir negali nieko prikišti, kad kažkas nepatogu. Turbūt bene galingiausias EV, kurį galima sutikti Lietuvoje, neskaitant Teslos. Visi Leaf, Citroen, Pegeot, E-Golf, E-Up ir visi kiti panašūs automobiliai nu niekaip negali lygiuotis. Startas iš vietos: dar nesutikau kas galėtų rimčiau pasipriešinti. Važiuojant, gazo paspaudimas bet kuriuo metu iškart lipdo prie sėdynių. Virš 100 km/h jau taip nebesijaučia, bet greitis renkasi taip pat neblogai. Baterija mažesnė: 22 kwh, deklaruojama apie 130 km. Asmeniškai nuvažiuoju 150-160 km be didesnių problemų, tačiau reikia atsispirti pagundai spausti iki galo ir važiuoti ramiai. Bet toks įveikiamas atstumas tikrai pakankamas ir labai nesunkiai pasiekiamas. O pakeliui namo, kai jau tampa aišku, kad užteks galima ir pasismaginti :) |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 17)
BMW i3 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis