Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Futuristinis stilius
- Stebėtinai ekonomiškas
- Labai lengvas vairuoti
TRŪKUMAI
- Brangus nusipirkti
- Standi pakaba
- Neinformatyvus vairas
- Įlipti ir išlipti yra išties sudėtinga
2013 metais Frankfurto parodoje pagaliau buvo pristatytas ilgai lauktas BMW i8 hibridinis automobilis. Automobilio dizainas puikiai įprasmina jau kurį laiką BMW kompanijos naudojamą stilių, kurį būtų galima apibūdinti žodžiais futuristiškas, modernus, išgrynintas ir subtilus. Ištiesų BMW i8 yra itin panašus į dar 2009 metais pristatytą VISION konceptą. Automobilio kėbulas yra pagamintas iš anglies pluoštu sustiprinto polimero – vadinamo „Carbon Fiber Reinforced Polymer“ (CFRP). Po šiuo kėbulu slypi įkraunama hibridinė sistema, kurią sudaro trijų cilindrų 1,5 litro 231 AG benzininis variklis su dviguba turbina sukantis galinius ratus ir 131 AG elektros motoras, kurio galia siunčiama priekinei ašiai. Bendra šios sistemos galia siekia 362 AG, o maksimalus sukimo momentas 570 Nm. BMW i8 įsibėgėjimas iki 100 km/val. trunka 4,4 sekundės, o vidutinės degalų sąnaudos siekia sunkiai įsivaizduojamus 2,1 l/100 km.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Tokį automobilį vairuoja ir amžinas James Bond'as Peirce Brosnan:
ir Conor McGregor:
BMW Vision EfficientDynamics koncepcinis modelis buvo šio modelio pirmtakas:
ir Conor McGregor:
BMW Vision EfficientDynamics koncepcinis modelis buvo šio modelio pirmtakas:
2011-04-26
„Misija neįmanoma 4“ filmavimo aikštelėje pastebėtas „BMW Vision EfficientDynamics“ Indijoje, Mumbajaus mieste kuriamo „Misija neįmanoma 4“ filmo filmavimo aikštelėje pastebėtas „BMW Vision EfficientDynamics“ automobilis, kuris turėtų gauti „i8“ pavadinimą. Peršasi mintis, kad BMW neatsitiktinai šį automobilį davė filmo kūrėjams – tai bus puiki reklama planuojamam gaminti modeliui. Nors dar nežinome kada bus pradėtas šis 328 AG galios sportinis automobilis, jis akylų paparacų jau pastebimas įvairiose pasaulio vietose. Prieš kelis mėnesius jį nufotografavo Abu Dabio „Formulės-1“ lenktynių trasoje atliekant bandymus. Laukiame tos dienos, kai nuo jo bus nutraukta skraistė automobilių parodoje ir BMW vadovai ištars: „pristatome jums naują BMW i8 automobilį“.
Primename kuom jis toks įpatingas. Dizainą jūs patys puikiai matote – jis puikus. Dar nuostabiau, kad jis yra padiktuotas funkcijos. Vadinasi, ir galiniai aplink žibintus esantys spoileriai, ir „išpjauti“ slenksčiai, ir visa jo forma sukurta kuo mažesniam aerodinaminiam pasipriešinimui. Taip pat, įvairiomis detalėmis oras nukreipiamas ten, kur jam reikia patekti – aušinti stabdžius ir variklį. BMW yra sakę, kad trijų cilindrų dyzelinio ir elektrinių variklių sinergija garantuoja panašius dinaminius parametrus kaip ir M3. Du elektriniai varikliai, vienas sumontuotas prie dyzelinio variklio (33 AG), kitas priekiniams ratams (80 AG) paverčia šį BMW varomą visais keturiais ratais. Sudėkime visus skaičius į krūva: 328 AG, 799 Nm sukimo momentas, 0,22 oro pasipriešinimas, 1395 kg svoris. Eksploataciniai rezultatai – 4,8 sek. iki šimto, 3,8 l vidutinės kuro sąnaudos, 99 g/km CO2 dujų. |
BMW i8 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis