Markės
216 iš 1560
BMW X5 2013 - 2018
BMW X5, 2013 - 2018
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.330% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)Viso įvertinimų: 3
44% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)52% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)39% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.9)26% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 33% Ne 67%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Gerai valdomas ir komfortiškas
  • Solidus dizainas
  • Daug technologijų
TRŪKUMAI
  • Brangus
  • Didelis
  • Kiek nuobodus
"BMW X5 kelyje elgiasi kaip ir reikia tikėtis sportiškai, tačiau pakaba tapo minkštesnė, komfortiškesnė"
Naujos kartos BMW X5 tapo 5 mm platesnis, 26 mm ilgesnis ir 14 mm žemesnis nei E70 modelis, ratų bazė išliko ta pati 2933 mm. Nepaisant automobilio masyvumo, jis tapo lengvesnis nei pirmtakas. Kalbant apie dizainą, naujas modelis išliko itin panašus į savo pirmtaką ypač savo galine dalimi. Taip, visureigis tapo dar didesnis, kampuotesnis , o priekinė dalis tapo panaši į kiek anksčiau pasirodžiusio 3 serijos BMW, tačiau bendras įspūdis yra toks, kad kartais galima sumaišyti paskutinių dviejų kartų BMW X5 modelius. Interjere istorija ta pati – kompanija pasiliko prie klientų teigiamai įvertinto dizaino. Žinoma, naudojamos medžiagos yra tik puikiausios kokybės. Reikia pažymėti be galo patogias priekines sėdynes, kurias galima reguliuoti gal kokia dvidešimčia skirtingų krypčių. Beje, galines sėdynes taip pat galima patogiai reguliuoti, o vietos ant jų tikrai užteks ir aukštiems keleiviams. Naujajame modelyje bagažinės durys yra sudarytos iš kelių dalių, kas leidžia uždaryti tik viršutinę dalį ir palikti atidarytą apatinę, kas leidžia vežti iškištus itin ilgus krovinius. BMW X5 kelyje elgiasi kaip ir reikia tikėtis sportiškai, tačiau pakaba tapo minkštesnė, komfortiškesnė. Tiesa, pasirinkus sportiškiausią pakabos režimą gausite seną gerą sportišką BMW stabilumą. Vairo mechanizmas tapo šiek tiek mažiau jautrus ir neleidžia taip pajusti kelio kaip kai kuriuose kituose sportiškuose visureigiuose. Tačiau neapsigaukite – tai visiškai neįtakoja itin paklusnaus X5 elgesio kelyje, net ir važiuojant vingiuotais kalnų keliais.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją

BMW X5 2013 - 2018BMW X5 2013 - 2018BMW X5 2013 - 2018BMW X5 2013 - 2018BMW X5 2013 - 2018BMW X5 2013 - 2018BMW X5 2013 - 2018BMW X5 2013 - 2018BMW X5 2013 - 2018BMW X5 2013 - 2018BMW X5 2013 - 2018BMW X5 2013 - 2018BMW X5 2013 - 2018BMW X5 2013 - 2018BMW X5 2013 - 2018

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135iM135i
    2 klasės Coupe
    M2
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
  M3M3M3M3
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė
    4 klasė Gran Coupe
  Dideli  5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
  M5M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo 
    6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai   7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė  8 klasė  8 klasė
   6 klasė6 klasė
   M6 M6
    M8
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
  Roadsteriai   Z3Z4Z4 Z4
  Z3M Z4M  
  Mini krosoveriai    X1X1
    X2
  Krosoveriai    X3X3X3
    X4X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6X6
   X6MX6M
  Visureigiai   X5X5X5X5
   X5MX5M
  Dideli visureigiai     X7
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Sportiniai   Z8  
  Supercar     i8
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai