Markės
269 iš 1917

2014-11-03

Galingiausi visais varančiais ratais BMW – naujasis BMW X5 M ir X6 M

Galingiausi visais varančiais ratais BMW – naujasis BMW X5 M ir X6 M
 Vokietijos automobilių gamintojo BMW sportinių automobilių „M“ padalinys patobulino naująjį sportinį visureigį „BMW X5“ ir sportinį kupė visureigį „BMW X6“. Rezultatas – visureigiai, kelyje besielgiantys kaip sportiniai automobiliai su galingiausiais BMW istorijoje varikliais, montuojamais į visais ratais varomus BMW. Naujieji „X5 M“ ir „X6 M“ komplektuojami su benzininiais 4,4 l darbinio tūrio V8 varikliais, su kuriais visureigiai 100 km/val. greitį pasiekia vos per 4,2 sekundės.
 
„Prieš penkerius metus pirmą kartą „BMW M“ padalinio patirtį pritaikius visų varančiųjų ratų „BMW X“ modeliuose gavome aukščiausius klasėje dinamiškumo rodiklius. Naujosios kartos modeliai nedaro jokių išlygų rašydami naująjį „X5 M“ ir „X6 M“ modelių istorijos puslapį – jie yra dar dinamiškesni, ekonomiškesni ir vairuotojams suteikia karščiausias emocijas“, – sakė oficialaus BMW modelių importuotojo Lietuvoje, bendrovės „Krasta Auto Vilnius“ direktorė Rasa Klimavičiūtė.
 
Anot jos, ką tik anonsuotus modelius jau galima užsisakyti „Krasta Auto“ salonuose. „X5 M“ kaina prasideda nuo 421 tūkst. litų (~122 tūkst. EUR), „X6 M“ – nuo 431,5 tūkst. litų (~125 tūkst. EUR).
 
 
Po naujųjų visureigių variklio dangčiu sukasi nauji „M TwinPower Turbo“ varikliai, kurie išvysto 423kW/575AG – 4 proc. daugiau nei ankstesnieji modeliai. Kiek daugiau – 10 proc. – ūgtelėjo naujųjų „X5 M“ ir „X6 M“ sukimo momentas. Naujieji modeliai išvysto 750 Nm sukimo momentą, kuris jaučiamas labai plačiame 2 200 – 5000 apsisukimų per minutę diapazone.
 
Dar vienas naujųjų visureigių sportinio charakterio įrodymas – Dinaminė stabilumo kontrolė, kuri leidžia vairuotojams rinktis iš trijų važiavimo režimų. Be standartinių įjungta/išjungta režimų BMW į „X5 M“ ir „X6 M“ įdiegė „M Dynamic Mode“ režimą. Šis saugiai kontroliuoja nepakankamą pasukamumą (angl. udersteer) ir per didelį pasukamumą (angl. oversteer), bet leidžia ratams prasisukti šiek tiek daugiau ir vairuotojui įvykdyti lengvą šonaslydį. Jei sistemos užfiksuos pavojų, jos įsiterps ir automobilį grąžins į reikiamą trajektoriją.
 
Nors naujieji modeliai tapo galingesni, jų kuro suvartojimą BMW pavyko sumažinti net penktadaliu. Dabar „BMW X5 M“ ir „BMW X6 M“ 100 kilometrų suvartoja nuo 13,9l/100km iki 11,1l/100km. Su standartine 8 laipsnių „M Steptronic“ transmisija ir „Drivelogic“ sistema „BMW X5 M“ ir „BMW X6 M“ iki 100km/val. įsibėgėja per 4,2 s ir pasiekia maksimalų 250 km/val. greitį.
 
 
Gatvėje naujieji „BMW X5 M“ ir „BMW X6 M“ atpažįstami ir pirmo žvilgsnio. Nuo standartinių modelių juos išskiria sportinį charakterį išduodančios didesnės oro paėmimo angos, šoninės „žiaunos“ su modelio pavadinimu, tipiniai M stiliaus šoniniai veidrodėliai ir keturių galinių išmetimo vamzdžių sistema. „M“ automobilių fanai naujuosius modelius iškart atpažins iš išskirtinių „M“ 20 colių lengvo lydinio ratlankių arba „M“ ortakio, kuris montuojamas ant „BMW X6 M“.
 
Vairuotojui apie tai, kad jis vairuoja „M“ automobilį neleis pamiršti „M“ simbolika ir priedai automobilio salone. Tiek „BMW X5 M“, tiek „BMW X6 M“ sumontuoti specialūs „M“ prietaisų skydeliai, „M“ odinis sportinis vairas su už jo sumontuotomis aliumininėmis pavarų perjungimo svirtelėmis, „M“ pavarų perjungimo svirtis centrinėje konsolėje bei elektra valdomos „M“ sportinės sėdynės. Papildomai vairuotojai galės užsisakyti ant priekinio stiklo projektuojama ekraną, kuriame rodoma pavara, variklio apsukos ir rekomendacijos, kada perjungti pavaras.
 


BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt