Markės
274 iš 1918
BMW Z3, 1996 - 2003
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.35% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)Viso įvertinimų: 3
6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)32% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
BMW Z3 pristatytas 1996 metais debiutavo garsiojo agento James Bond kino filme “GoldenEye” ir tapo iškarto labai populiarus. Z3 sukurtas ant E36 3 serijos BMW platformos. Galinė pakaba yra paimta iš senesniojo 3 serijos E30 modelio, o ne pažangesnė daugiasvirtė E36 pakaba. Mažiausi varikliai 1.8 L, 1.9 L tikrai nepasižymėjo dinamiškumu, tačiau galingiausios versijos turėjo didelį 6 cilindrų eilėje 3.2 L agregatą. Interjere automobilis nebuvo kažkuom įpatingas – prastos kokybės plastikas atrodo pigiau nei kituose BMW, o galinis plastikinis langas atrodė prasčiau nei stiklinis, kokį turėjo pigesnis Mazda MX5 modelis. Tačiau Z3 privalumai kiti – tai sportiškas, puikiai valdomas rodsteris. Tai kuom ir turi pasižymėti BMW automobilis. Automobilis tapo itin populiarus ir vertinamas, gerai išlaikantis savo vertę. BMW Z3 pasirodė ganėtinai patikimas, tik su keliomis nereikšmingomis problemomis.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
BMW Z3 yra pirmasis masinės produkcijos rodsteris BMW istorijoje.

Štai toks koncepcinis modelis buvo ankstyvas šio modelio pirmtakas:



ir



Pristatytas 1996 metais automobilis debiutavo garsiojo agento James Bond kino filme „GoldenEye”:


Vokiečių tiuningo kompanija „AC Schnitzer“ į šį nediduką Z3 buvo „įkišusi“ 4.4 litro variklį, o kita kompanija „Hartge“ sugebėjo patalpinti 5 litrų V8 agregatą.

Automobilis pelnė ne vieną apdovanojimą, tame tarpe ir šiuos:
  • Labiausiai trokštamas 1999 metų automobilis (svetainė „Edmunds“);
  • Papuolė į geriausių dešimtuką (žurnalas „Car and Driver“) 1999 metais;
  • Metų dizainas (žurnalas „AUTOMOBILE“) 1999 metais.
Patalpino: povilkami | 2008-02-27
Z3 Coupe
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Pagaminimo metai: 1998
Variklio darbinis tūris, l: 2,8
Pavarų dėžė: Automatinė
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 13,3
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,2
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 11,0
Bendras automobilio aprašas
Svajonių automobilis! Visuomet svajojau tokį įsigyti ir parsivežiau pagal užsakymą iš Vokietijos. Rizikavau, tačiau gavau idealios būklės. Vieno šeimininko, Šveicaro. Preciziškai prižiūrėta, su visom sąskaitom už patikras ir remontus. Automobilis užburia savo valdymu ir važiavimo malonumu. Sėdint dviese, svorio pasiskirstymas yra 50/50 todėl galima lėkti bet kokiu greičiu į bet kokį posukį, pakaba dirba ideliai, yra ir minkšta ir labai gerai elgiasi posūkiuose. Beja, tai minkčiausia mano turėta "sprotinė" mašina (prieš tai turėjau 4 "sportines"). Variklis turi didelį sukimo momentą (280NM), o galinis reduktorius turi didesnį perdavimo skaičių, be to svoris yra palygtinti nedidelis, todėl įsibėgėjimas yra geresnis nei visų 328i Coupe ir pan. Komforto lygis automobilyje yra žemas. Nekalbu nei apie automatinę klimato kontrolę, nei apie xenon ar panašius dalykus. Þinoma, yra kondicionierius, šildomos sėdynės, borto kompiuteris, odinis salonas, el. veidrodžiai ir t.t., tačiau iš esmės, paėmus analogišką kad ir trečios klasės BMW, komforto lygis neprilygsta. Ypatingai prasta garso aparatūra ir ypatingai sunku ją patobulinti nesugadinant interjero. O ir sugadinant tai padaryti yra labai brangu. Automobilis yra LABAI PIGUS PRIÞIÛRËTI. Galinė pakaba nuo seno 3-er, t.y. chuligankės, priekinė nuo krekždės, variklis standartinis 2.8 (3-er, 5-er, 7er). Tad nei su dalimis nei su jų kainomis tikrai nėra problemų. Automatinė dėžė stovi General Motors, lygiai tokia pat kaip pas Opel Omega, todėl jos net kapitalinis remontas kainuotų apie 2000Lt. :) Beja, reduktorius turi LSD (limited slip differencial), todėl startas ir driftas yra labai smagūs. Þinoma yra ir ASC+T (antipraslydimo kontrolė su "traction"), nes žiemą, LSD duoda atvirkštinį efektą. Jeigu ant sauso asfalto jis padeda sukibimui, tai ant slidaus paviršiaus paspaudus akseleratorių mašinos galas iš karto slysta į šoną. Þiemą, be LSD važiuoti yra šiek tiek saugiau. Tačiau mažiau malonumo :) Mano ir visų kitų dideliai nuostabai, nors variklis yra 2.8, o dėžė automatinė, benzino sąnaudos yra tikrai nedidelės! Vasarą mieste neviršijama 13.2 litro, važiuojant drąsesniu režimu (50-60% akseleratoriaus startuojant). Þiemą, šis skaičius pakyla iki 14.5Ltr/100km. Þmogui, įsėdus į šį automobilį iš paprasto, susidaro labai keistas jausmas. Kai aš pirmą kartą į jį įsėdau, pagalvojau, kad jis senovinis, ir pajaučiau "klaustrofobiją" nes jo langiukai maži, esi savo "darbo vietoje", tave supa interjero detalės ir visiškai nėra erdvės. Tačiau greitai pripratau ir dabar jaučiuosi kaip lėktuvo kokpite. DËMESIO! Šiame automobilyje netilps žmogus aukštesnis nei 185cm! Mano ūgis yra 183 ir aš dar turiu šiek tiek rezervo. Tačiau 190cm žmogui, atitrauktos sėdynės iki galo jau nepakako. Tai yra mažas ir palyginus nesunkus automobilis, tas yra jo privalumas. Tačiau aukšti žmonės šio automobilio jau nepavairuos. Beja, į automobilio bagažinę laisvai telpa vokiečių aviganis, ir gali tenai keliauti kad ir iki Klaipėdos, tačiau daigtam vietos tuomet nebelieka. Tačiau, Z3 Coupe stoge yra vietos bagažinės skersiniams, ir yra gamykliniai skersiniai, kurie labai lengvai ir patogiai fiksuojasi. Tokiu būdu galima išpsręsti mažos bagažinės klausimą, jeigu turi šunį. Jeigu šuns nėra, bagažinės tikrai užteks! Tad tai yra ne tik labai gerai atrodantis ir labai gerai važiuojantis automobilis, bet ir labai praktiškas. Þinoma, jeigu neskaitant, kad jame tik dvi sėdynės :) Taip, aš jį labai labai rekomenduoju. Tačiau vežkitės iš Vokietijos - tenai jų kainos tokios pat kaip Lietuvoje, o pasirinkimas daug daug kartų didesnis.
Variklis
2.8 24V DOHC
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Bagažinės dangčio amortizatorius Panelės apšvietimo reguliavimo rezistorių
Įvertink šį atsiliepimą (viso 5)
BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt