Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Veyron, tačiau reikia pripažinti Bugatti ir šį kartą sugebėjo pateisinti visų mūsų lūkesčius. Viduje gamintojai per daug nenutolo nuo Veyron’e pristatytų idėjų – čia vyrauja plačios lenktos linijos puikiai derančios su išorės dizainu. Visi prietaisai pateikti minimalistiškai, neblaškantys dėmesio ir yra orientuoti tiesiog į patį vairavimo procesą tuo pabrėždami automobilio prigimtį. O tai kas ištiesų suteikia Bugatti Chiron žavesio yra nekuklus keturių turbinų 8 litrų W16 variklis su ne mažesne nei 1500 AG galia ir 1600 Nm sukimo momentu. Kitos “wow” funkcijos - titano lydynio išmetimo sistema, LMP 1 standartus atitinkantis standus monokokas, pirmoji pasaulyje oro pagalvė iššaunanti iš anglies pluošto apvalkalo, aktyvi aerodinamika, adaptyvi važiuoklė, specialiai Chiron sukurtos padangos, F1 technologijų stabdžių sistema ir specialus mygtukas, kuris leidžia pasiekti eiliniems sportiniams automobiliams nepasiekiamą greitį.
2016 metų Ženevos automobilių parodoje Bugatti kompanija vėl pristatė automobilį, kuris laužys nusistovėjusius standartus ir vers rausti iš gėdos visokių Ferrari ir Porsche savininkus. Ar tikrai taip bus ir šį kartą? Bugatti Chiron turi beveik identišką dizainą kaip ir prototipas iš “Vision Gran Turismo” su tokiu pačiu išraiškingu priekiu, kuriame dominuoja tradicinės Bugatti radiatoriaus grotelės. Šį kartą įspūdį sustiprina agresyvesni LED priekiniai žibintai, o naujojo dizaino akcentu neabejotinai tapo įspūdingas C formos lankas įrėminantis šonines dureles ir langus. Galinėje dalyje pastebima linija padalijanti automobilį į dvi dalis ir tęsiasi per visą stogą iki pat automobilio galo – tai akivaizdi aliuzija į 1936 metų Bugatti Type 57SC Atlantic nuostabaus grožio klasikinį Bugatti. Nors išorės dizainas nėra toks vientisas ir puikiai suderintas kaip pirmtako SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2016-03-04
technologijos.lt
Sostų karai pagal Bugatti: Veyronas mirė – tegyvuoja Chironas Į serijinių automobilių sostą žengia naujas karalius – 1500 a.g. variklį turintis Bugatti Chiron. Soste jis pakeis... savo pirmtaką – Bugatti Veyron. Naujasis karalius šią savaitę pristatomas 2016 m. Ženevos automobilių parodoje. "Galingiausias, greičiausias, prabangiausias ir išskirtiniausias automobilis pasaulyje" – taip apibūdinamas naujasis superautomobilių segmento drakonas/tironas – Bugatti Chiron.
Pradžiai – keletas iškalbingų skaičių. 1 500 a.g. galios agregatas jau paminėtas. Jis leis bolidui pasiekti 420 km/val. maksimalų greitį. "Bazinė" kaina – 2,4 mln. eurų (8,4 mln. litų). Kas yra tie 1 500 "arklių"? Palyginimui, F1 pasaulio čempiono Lewiso Hamiltono vairuojamas Mercedes komandos bolidas po galiniu sparnu turi "tik" 900 a.g. variklį.
Kiti Chirono skaičiai. Darbinis variklio tūris – 8 litrai. Cilindrų konfigūracija ir skaičius – W 16. Visa tai 100 km/val. greitį leis pasiekti vos per 2,5 s. Tiesa, tam reikės specialaus rakto – Top Speed Key (Maksimalaus greičio raktas). Be jo Bugatti Chiron važiuos ne greičiau kaip 380 km/val. Tai – beveik triskart greičiau nei maksimalus leistinas greitis Lietuvos autostradose vasarą (130 km/val.).
Beje, koncernas Bugatti teigia, kad maksimalus 420 km/val. greitis – ne riba. Šis monstras potencialiai pajėgus pasiekti ir dar didesnį greitį – todėl spidometro skalė prietaisų skydelyje yra nuo 0 iki 500 km/val.
Sutalpinti 1,5 tūkst. arklių po variklio gaubtu – ne juokas. Tam reikia išskirtinių inžinerinių kompetencijų ir įgūdžių. O kur dar nuolatinė visų varomų ratų pavara ir pagal specialų užsakymą aerokosminėje bendrovėje sukurtos ir pagamintos padangos, gebančios atlaikyti šitokius variklio iššūkius.
Naujasis Bugatti žvėris – ne tik supergreitas, bet ir išskirtinis. Pamatyti Bugatti Chironą seksis, ko gero, tikrai ne kasdien – iš viso bus pagaminta ne daugiau kaip 500 šio modelio egzempliorių, t.y., po 50-65 per metus. Norintiems įsigyti tokį žaisliuką derėtų paskubėti. Nors pradinis įnašas užsisakant automobilį iš anksto – 200 tūkst. eurų, užsakyta jau 180 Bugatti Chiron vienetų. Nors oficiali prekyba šiais automobiliais bus pradėta tik šių metų rudenį.
Beje, koncernas Bugatti planuoja netrukus išbandyti savo kūdikio Chirono galias visu pajėgumu – juo bus mėginama pagerinti serijinių automobilių maksimalaus greičio pasaulio rekordą, kuris kol kas priklauso Hennessey Venom GT – 434,95 km/val.
|
Bugatti modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Supercar | EB110 | Veyron | Chiron | |||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Bugatti Chiron TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis