Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Veyron, tačiau reikia pripažinti Bugatti ir šį kartą sugebėjo pateisinti visų mūsų lūkesčius. Viduje gamintojai per daug nenutolo nuo Veyron’e pristatytų idėjų – čia vyrauja plačios lenktos linijos puikiai derančios su išorės dizainu. Visi prietaisai pateikti minimalistiškai, neblaškantys dėmesio ir yra orientuoti tiesiog į patį vairavimo procesą tuo pabrėždami automobilio prigimtį. O tai kas ištiesų suteikia Bugatti Chiron žavesio yra nekuklus keturių turbinų 8 litrų W16 variklis su ne mažesne nei 1500 AG galia ir 1600 Nm sukimo momentu. Kitos “wow” funkcijos - titano lydynio išmetimo sistema, LMP 1 standartus atitinkantis standus monokokas, pirmoji pasaulyje oro pagalvė iššaunanti iš anglies pluošto apvalkalo, aktyvi aerodinamika, adaptyvi važiuoklė, specialiai Chiron sukurtos padangos, F1 technologijų stabdžių sistema ir specialus mygtukas, kuris leidžia pasiekti eiliniems sportiniams automobiliams nepasiekiamą greitį.
2016 metų Ženevos automobilių parodoje Bugatti kompanija vėl pristatė automobilį, kuris laužys nusistovėjusius standartus ir vers rausti iš gėdos visokių Ferrari ir Porsche savininkus. Ar tikrai taip bus ir šį kartą? Bugatti Chiron turi beveik identišką dizainą kaip ir prototipas iš “Vision Gran Turismo” su tokiu pačiu išraiškingu priekiu, kuriame dominuoja tradicinės Bugatti radiatoriaus grotelės. Šį kartą įspūdį sustiprina agresyvesni LED priekiniai žibintai, o naujojo dizaino akcentu neabejotinai tapo įspūdingas C formos lankas įrėminantis šonines dureles ir langus. Galinėje dalyje pastebima linija padalijanti automobilį į dvi dalis ir tęsiasi per visą stogą iki pat automobilio galo – tai akivaizdi aliuzija į 1936 metų Bugatti Type 57SC Atlantic nuostabaus grožio klasikinį Bugatti. Nors išorės dizainas nėra toks vientisas ir puikiai suderintas kaip pirmtako SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2016-08-28
„Bugatti Chiron“ gali tapti dar galingesnis Koncernui „Volkswagen AG“ priklausanti išskirtinių automobilių gamintoja „Bugatti“ neatmeta galimybės dar labiau patobulinti savo hiperautomobilio „Chiron“ hibridine sistema.
1479 arklio galias turintis kelių monstras hibridizacijos pagalba galėtų tapti dar greitesnis ir galingesnis nei tik varomas standartiniu V16 motoru. „Mes išnagrinėjome, kurių ingredientų mums reikia apginti savo pozicijai ir pakelti kartelei. Mes kūrėme šį variklį prieš 13 metų iki 986 arklio galių. Tuomet jį pakėlėme iki 1184 arklio galių ir dabar – 1479 arklio galias. Jūs negalite tiesiog išpurtyti 493 arklio galių iš tų pačių komponentų, todėl kūrimo procese buvo nuspręsta pakeisti 95 procentus komponentų naujais. Mūsų skaičiavimais, jei mes išgausime galios, kurios mums reikia, mums neprireiks hibrido komponento“, - apie „Bugatti“ kurtus bei naudotus tiek „Veyron“, tiek „Chiron“ modeliuose variklius kalbėjo kompanijos vadovas Wolfgangas Durheimeris.
Vis tik jis pridūrė, jog jei kompanija bandytų sukurtų hibridinę sistemą, ji tikrai nebūtų skirta važinėjimui miesto gatvėmis. Vietoje to papildoma elektrinė energija būtų skirta pagerinti automobilio galimybes. Vadovas pridūrė, jog tokia idėja dabar yra rimtai svarstoma ir tikėtina, jog bus pradėta montuoti į vienus greičiausių ir galingiausių serijinių automobilių.
|
Bugatti modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Supercar | EB110 | Veyron | Chiron | |||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Bugatti Chiron TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis