Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
Įpatingas automobilis! Bugatti Veyron EB 16.4 yra GT klasės sportinis automobilis su viduryje sumontuotu varikliu ir gaminamas Volkswagen Grupės filialo Bugatti Automobiles SAS. Šis automobilis 2005 metais buvo pripažintas kaip greičiausias serijinės gamybos automobilis pasaulyje, kuris atlieka 0–100–0 km/h sprintą ir sustojimą per vos 8.6 sekundės, o 1.5 milijono JAV dolerių kaina padaro jį taip pat vienu brangiausių automobilių pasaulyje. Veyron varomas neįtikėtinos 736 kilovatų (1001 AG) galios W16 variklio ir gali pasiekti 408.47 km/h greitį. Automobilis pavadintas Prancūzijos lenktynininko Pierre Veyron garbei, kuris laimėjo 24 valandų Le Mano varžybas 1939 metais lenktyniaudamas su Bugatti. Viso Bugatti Veyron buvo pagaminta 450 vienetų. Automobilis turi įspūdingą W16 variklį - 16 cilindrų dviejuose blokuose po aštuonis cilindrus, tai ištiesų yra du V8 varikliai suporuoti "W" konfigūracijoje. Kiekvienas cilindras turi 4 vožtuvus, viso 64. Variklis yra maitinamas keturių turbokompresorių, o aušinimui naudojami viso 10 radiatorių! Pagal kompanijos duomenis Veyron variklis išvysto 1001 AG (736 kW) galią ir 1250 Nm sukimo momentą. Automobilis varomas visais keturiais ratais naudojant Haldex sistemą, yra "apautas" Michelin padangomis, suprojektuotomis specialiai Veyron, kad atlaikytų didžiausią greitį ir kurių komplektas kainuoja 25.000 USD. Automobilios svoris yra 2034 kg, o svorio ir galios santykis yra 2.0 kg/1 AG, Veyron tarpuratis yra 2710 mm, ilgis 4462 mm, plotis 1998 mm, aukštis 1204 mm. Bugatti Veyron turi patį geriausią pagreitį tarp visų serijinės gamybos automobilių – nuo 0 iki 100 km/h jis pagreitėja per 2.46 sekundės! Tai greičiau nei Formulės 1 bolidas! O greitėjimo metu nuo 0 iki 100 km/h vidutinė prispaudžiamoji jėga yra 1.18 g, tai yra pirmas serijinės gamybos automobilis, kurio ši vidutinė reikšmė yra didesne nei 1 g. Veyron sunaudoja daugiau kuro negu bet kuris kitas serijinis automobilis: mieste jis sunaudoja 40.4 L/100 km, vidutiniškai 24.1 L/100 km, o greitinantis pilnu pajėgumu šis monstras valgo daugiau kaip 115 L/100 km - tokiu tempu pilną baką ištuštintų per 12 minučių!
Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Oficialiai Bugatti Veyron yra pripažintas pačiu greičiausiu automobiliu pasaulyje, kuris dviejų važiavimų metu pasiekė vidutinį aukščiausią 431 km/h greitį.
Šis automobilis 2005 metais buvo pripažintas kaip greičiausias serijinės gamybos automobilis pasaulyje, kuris atlieka 0–100–0 km/h sprintą ir sustojimą per vos 8.6 sekundės.
Tai buvo vienas brangiausių automobilių pasaulyje parduodamas už 1.5 milijono JAV dolerių.
Automobilis turi įspūdingą W16 variklį - 16 cilindrų dviejuose blokuose po aštuonis cilindrus, tai ištiesų yra du V8 varikliai suporuoti "W" konfigūracijoje. Kad būtų lengviau suprasti:
Pats variklis atrodo taip:
Veyron variklis išvysto 1001 AG (736 kW) galią ir 1250 Nm sukimo momentą.
Automobilis apautas Michelin padangomis, suprojektuotomis specialiai Veyron, kad atlaikytų didžiausią greitį ir kurių komplektas kainuoja 25.000 USD
Bugatti Veyron turi patį geriausią pagreitį tarp visų serijinės gamybos automobilių – nuo 0 iki 100 km/h jis pagreitėja per 2.46 sekundės! Tai greičiau nei Formulės 1 bolidas!
Greitėjimo metu nuo 0 iki 100 km/h vidutinė prispaudžiamoji jėga yra 1.18 g, tai yra pirmas serijinės gamybos automobilis, kurio ši vidutinė reikšmė yra didesne nei 1 g.
Veyron sunaudoja daugiau kuro negu bet kuris kitas serijinis automobilis: mieste jis sunaudoja 40.4 L/100 km, vidutiniškai 24.1 L/100 km, o greitinantis pilnu pajėgumu šis monstras valgo daugiau kaip 115 L/100 km, kas pilną baką ištuštintų per 12 minučių!
Laidos „Top Gear“ trasoje laidos vedėjas Richard Hammond (Veyron) lenktyniavo su Stigu (McLaren F1) drago rungtyje, kurioje laimėjo Bugatti automobilis.
Šis automobilis 2005 metais buvo pripažintas kaip greičiausias serijinės gamybos automobilis pasaulyje, kuris atlieka 0–100–0 km/h sprintą ir sustojimą per vos 8.6 sekundės.
Tai buvo vienas brangiausių automobilių pasaulyje parduodamas už 1.5 milijono JAV dolerių.
Automobilis turi įspūdingą W16 variklį - 16 cilindrų dviejuose blokuose po aštuonis cilindrus, tai ištiesų yra du V8 varikliai suporuoti "W" konfigūracijoje. Kad būtų lengviau suprasti:
Pats variklis atrodo taip:
Veyron variklis išvysto 1001 AG (736 kW) galią ir 1250 Nm sukimo momentą.
Automobilis apautas Michelin padangomis, suprojektuotomis specialiai Veyron, kad atlaikytų didžiausią greitį ir kurių komplektas kainuoja 25.000 USD
Bugatti Veyron turi patį geriausią pagreitį tarp visų serijinės gamybos automobilių – nuo 0 iki 100 km/h jis pagreitėja per 2.46 sekundės! Tai greičiau nei Formulės 1 bolidas!
Greitėjimo metu nuo 0 iki 100 km/h vidutinė prispaudžiamoji jėga yra 1.18 g, tai yra pirmas serijinės gamybos automobilis, kurio ši vidutinė reikšmė yra didesne nei 1 g.
Veyron sunaudoja daugiau kuro negu bet kuris kitas serijinis automobilis: mieste jis sunaudoja 40.4 L/100 km, vidutiniškai 24.1 L/100 km, o greitinantis pilnu pajėgumu šis monstras valgo daugiau kaip 115 L/100 km, kas pilną baką ištuštintų per 12 minučių!
Laidos „Top Gear“ trasoje laidos vedėjas Richard Hammond (Veyron) lenktyniavo su Stigu (McLaren F1) drago rungtyje, kurioje laimėjo Bugatti automobilis.
Šį automobilį vairuoja Amerikos televizijos žvaigždė Simon Cowell:
2016-07-28
technologijos.lt
Kiek iš tikrųjų kainuoja turėti Bugatti Veyron? Ne kiek kainuoja Bugatti Veyron, o kiek kainuoja jo išlaikymas? Apie tai papasakos 28-erių savininkas Carlas Hartley. Iš kur pas 30-ies nesulaukusį jaunuolį Bugatti? Geras klausimas.
Atsakymas labai paprastas – gera/bloga karma: jaunuolio tėtis Tomas Hartley 40 metų prekiauja ypač prabangiais ir galingais automobiliais. Jo sūnus Carlas ne tik yra čiupinėjęs ir vairavęs praktiškai kone kiekvieną keturratę svajonę – jis gali sau leisti turėti nuosavą Bugatti Veyron.
Tiesa, juo Carlas nuriedėjo tik apie 4 000 km. Bet apie tai – kiek vėliau.
Įspūdinga ne tik Veyrono išvaizda, bet ir svoris. Juk 1001 AG variklis – tai ne maišiukas bulvių po variklio gaubtu... Beje, variklis suka visus keturis ratus.
Apie porą tonų sveriantį tuklų monstrą asfalto paviršiumi ridena įspūdingo pločio ir aukščio ratai, apauti specialiomis Michelin padangomis. Koncernas Bugatti primena, kad jų galiojimo laikas – tik 5 metai (palyginimui, įprastinių padangų komplektas vairuojant taupiai ir saikingai, Michelin teigimu, gali tarnauti ir dešimtį metelių).
Tai reiškia, kad kas penkerius metus vien už padangas ir jų keitimą reikės susimokėti 43 000 dolerių. Na ir kas, kad jomis nuriedėtas tik vienas, kitas tūkstantis kilometrų.
Dar smagesnės Bugatti Veyron tepalų keitimo kainos – 20 000 "žalių" už seansą. Olialia! Veyron yra Veyron.
Nepamirškite, kad banko
sąskaitą kaip reikiant patuštins ir tokios brangenybės draudimas. Ypač jei jums – vos 28-eri. Konkrečios sumos savininkas neatskleidžia... Atskleidžia tik tiek, kad kasmet už Bugatti draudimą išeitų po puikų naują kitą automobilį (ne Bugatti, savaime suprantama).
Žodžiu, būti Bugatti Veyron savininku – dalužė ne iš pigiųjų... Ir vis dėlto. Štai ką pasakoja jo savininkas.
"Pirkdamas tokį žaisliuką labai gerai žinojau, kad jo priežiūra kainuos pasakiškus pinigus,
- neslepia Carlas Hartley. – Tačiau, visų pirma, tai – fantastiškas automobilis, o visų antra – fantastiška investicija. Šių automobilių vertė, galima sakyti, ne krinta, o kyla. Nes jo šiaip užsimanęs nenusipirksi. Tiesa, turiu draugų, kurie turi po du ar tris Veyronus. Vienu važinėja, kitu gėrisi garaže ir džiaugiasi augančia jo verte. Jei pasitaikytų proga, pirkčiau ir antrą. Galbūt su nuimamu stogu. Tačiau manau, kad to reikės laukti labai ilgai."
"Esu nuvažiavęs juo tik apie 4 tūkst. km. Nedaug. Teko parsivaryti mašiną pačiam autobanu iš Vienos į Miuncheną, po to – į Londoną. (Beje, kelionės metu snigo...) Buvau keletą kartų išvažiavęs į Londono gatves, keletą kartų važinėjausi Didžiosios Britanijos šiaurėje. Kai išvažiuoji į Londoną, automobilis sulaukia milžiniško dėmesio."
"Tačiau yra vienas trūkumas: kolegos vairuotojai natūraliai nori kuo ilgiau pasigrožėti retu laimikiu kelyje, tad ištisas valandas važiuoja šalia, vadinamojoje "aklojoje zonoje", kurioje jų nesimato galinio vaizdo veidrodėliuose. Tad šešių juostų greitkelyje važiuojant vidurine juosta, iškyla tam tikrų persirikiavimo problemų. Greitojoje kairėje pusėje važiuojantys vairuotojai manęs nelenkia, o važiuoja šalia, "aklojoje zonoje". Tad panorus persirikiuoti, tenka būti labai atidžiam – veidrodžiuose besigrožinčiųjų nematyti. Tai šiek tiek užknisa, bet nieko baisaus."
"Koks jausmas vairuoti Vyeroną? Niekada nesu pilotavęs reaktyvinio naikintuvo F16, bet man atrodo, kad jausmas labai panašus. Ko gero, vienintelis Veyron suteikia galimybę patirti kažką panašaus į reaktyvinio naikintuvo pilotavimą. Kai važiuoji normaliu greičiu, ramiai, viskas gerai. Bet kai spusteli greičio pedalą... reikia įsikibti į vairą. Ir kelias pasiutusiai susiaurėja..."
|
Bugatti modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Supercar | EB110 | Veyron | Chiron | |||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Bugatti Veyron TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis