Markės
283 iš 1918
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Įpatingas automobilis! Bugatti Veyron EB 16.4 yra GT klasės sportinis automobilis su viduryje sumontuotu varikliu ir gaminamas Volkswagen Grupės filialo Bugatti Automobiles SAS. Šis automobilis 2005 metais buvo pripažintas kaip greičiausias serijinės gamybos automobilis pasaulyje, kuris atlieka 0–100–0 km/h sprintą ir sustojimą per vos 8.6 sekundės, o 1.5 milijono JAV dolerių kaina padaro jį taip pat vienu brangiausių automobilių pasaulyje. Veyron varomas neįtikėtinos 736 kilovatų (1001 AG) galios W16 variklio ir gali pasiekti 408.47 km/h greitį. Automobilis pavadintas Prancūzijos lenktynininko Pierre Veyron garbei, kuris laimėjo 24 valandų Le Mano varžybas 1939 metais lenktyniaudamas su Bugatti. Viso Bugatti Veyron buvo pagaminta 450 vienetų. Automobilis turi įspūdingą W16 variklį - 16 cilindrų dviejuose blokuose po aštuonis cilindrus, tai ištiesų yra du V8 varikliai suporuoti "W" konfigūracijoje. Kiekvienas cilindras turi 4 vožtuvus, viso 64. Variklis yra maitinamas keturių turbokompresorių, o aušinimui naudojami viso 10 radiatorių! Pagal kompanijos duomenis Veyron variklis išvysto 1001 AG (736 kW) galią ir 1250 Nm sukimo momentą. Automobilis varomas visais keturiais ratais naudojant Haldex sistemą, yra "apautas" Michelin padangomis, suprojektuotomis specialiai Veyron, kad atlaikytų didžiausią greitį ir kurių komplektas kainuoja 25.000 USD. Automobilios svoris yra 2034 kg, o svorio ir galios santykis yra 2.0 kg/1 AG, Veyron tarpuratis yra 2710 mm, ilgis 4462 mm, plotis 1998 mm, aukštis 1204 mm. Bugatti Veyron turi patį geriausią pagreitį tarp visų serijinės gamybos automobilių – nuo 0 iki 100 km/h jis pagreitėja per 2.46 sekundės! Tai greičiau nei Formulės 1 bolidas! O greitėjimo metu nuo 0 iki 100 km/h vidutinė prispaudžiamoji jėga yra 1.18 g, tai yra pirmas serijinės gamybos automobilis, kurio ši vidutinė reikšmė yra didesne nei 1 g. Veyron sunaudoja daugiau kuro negu bet kuris kitas serijinis automobilis: mieste jis sunaudoja 40.4 L/100 km, vidutiniškai 24.1 L/100 km, o greitinantis pilnu pajėgumu šis monstras valgo daugiau kaip 115 L/100 km - tokiu tempu pilną baką ištuštintų per 12 minučių!
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Oficialiai Bugatti Veyron yra pripažintas pačiu greičiausiu automobiliu pasaulyje, kuris dviejų važiavimų metu pasiekė vidutinį aukščiausią 431 km/h greitį.

Šis automobilis 2005 metais buvo pripažintas kaip greičiausias serijinės gamybos automobilis pasaulyje, kuris atlieka 0–100–0 km/h sprintą ir sustojimą per vos 8.6 sekundės.

Tai buvo vienas brangiausių automobilių pasaulyje parduodamas už 1.5 milijono JAV dolerių.

Automobilis turi įspūdingą W16 variklį - 16 cilindrų dviejuose blokuose po aštuonis cilindrus, tai ištiesų yra du V8 varikliai suporuoti "W" konfigūracijoje. Kad būtų lengviau suprasti:



Pats variklis atrodo taip:


Veyron variklis išvysto 1001 AG (736 kW) galią ir 1250 Nm sukimo momentą.

Automobilis apautas Michelin padangomis, suprojektuotomis specialiai Veyron, kad atlaikytų didžiausią greitį ir kurių komplektas kainuoja 25.000 USD

Bugatti Veyron turi patį geriausią pagreitį tarp visų serijinės gamybos automobilių – nuo 0 iki 100 km/h jis pagreitėja per 2.46 sekundės! Tai greičiau nei Formulės 1 bolidas!

Greitėjimo metu nuo 0 iki 100 km/h vidutinė prispaudžiamoji jėga yra 1.18 g, tai yra pirmas serijinės gamybos automobilis, kurio ši vidutinė reikšmė yra didesne nei 1 g.

Veyron sunaudoja daugiau kuro negu bet kuris kitas serijinis automobilis: mieste jis sunaudoja 40.4 L/100 km, vidutiniškai 24.1 L/100 km, o greitinantis pilnu pajėgumu šis monstras valgo daugiau kaip 115 L/100 km, kas pilną baką ištuštintų per 12 minučių!

Laidos „Top Gear“ trasoje laidos vedėjas Richard Hammond (Veyron) lenktyniavo su Stigu (McLaren F1) drago rungtyje, kurioje laimėjo Bugatti automobilis.

Šį automobilį vairuoja Amerikos televizijos žvaigždė Simon Cowell:



2018-12-17 technologijos.lt

„Bugatti Veyron“ detalės ir remontas kainuoja juokingai daug - palyginkite su kasdieniu automobiliu

„Bugatti Veyron“ detalės ir remontas kainuoja juokingai daug - palyginkite su kasdieniu automobiliu
„Bugatti Veyron“ iki šiol yra vienas greičiausių automobilių Žemėje, nors jo gamyba baigėsi prieš trejus metus. Šie automobiliai kainavo po keletą milijonų eurų ir iki šiol yra vertinami kolekcionierių. Tačiau jei svajojate įsigyti šią neeilinę mašiną reikėtų įsiminti ir vieną paprastą faktą - dauguma automobilių kainuoja pigiau nei degalų bako keitimas.
 
Iš tiesų visi supranta, kad „Bugatti Veyron“ vairuotojai yra turtingi žmonės ir dideli remonto kaštai jų negąsdina. Dar daugiau - pirkdami tokios vertės automobilį, į kurį įdėta nemažai rankų darbo, žmonės supranta, kad jo detalės kainuos labai brangiai. Juk pasaulyje yra tik kiek daugiau nei 400 „Bugatti Veyron“ automobilių, todėl atsarginės detalės jiems yra gaminamos mažais kiekiais. Kita vertus, „Bugatti Veyron“ yra „Volkswagen“ koncerno kūrinys, o juk VW automobilių detalių kainos dažnai nėra labai didelės?
 
Jungtinių Amerikos Valstijų aplinkos apsaugos agentūra fiksuoja automobilių remonto kainas, kurias numato gamintojas. Tai leidžia geriau įsivaizduoti, kiek kainuoja „Bugatti Veyron“ remontas. Štai degalų bakas yra viena iš brangiausių detalių - jo kaina siekia 20 tūkstančių dolerių. Dar 23 tūkstančius kainuoja jo pakeitimas. Gerai bent tai, kad degalų bako daugeliui automobilių keisti apskritai niekada nereikia.
 
Tuo tarpu turbokompresoriai yra gendanti detalė, o „Veyron“ jų turi visus keturis. Viena turbina kainuoja 6,4 tūkstančius dolerių, tačiau „Bugatti“ pataria vienos nekeisti - geriau jau keisti abi vienoje pusėje. Tai iš viso kainuos 21 tūkstantį dolerių.
 
Tiesa, ne visos detalės yra tokios brangios. Štai vienas akceleratoriaus mechanizmas („throttle body“) kainuoja 256 dolerius, bet jo keitimas kainuoja 1,6 tūkstančius. Tiek pat kainuoja pakeisti ir aukščio virš jūros lygio jutiklį, bet ši detalė kainuoja 550 dolerių. Išmetimo kolektorius kainuoja 1,8 tūkstančius, jo keitimas - 19,2 tūkstančius dolerių.
 
Tačiau „Bugatti Veyron“ išlaikymo išlaidos nėra susijusios tik su remontu. Teisybės dėlei reikėtų pasakyti, kad „Veyron“ savininkai savo automobilius saugo, todėl jiems daug remonto nereikia. O štai įprasto serviso išvengti sunkiau. Pakeisti „Bugatti Veyron“ variklio alyvą kainuoja daugiau nei 20 tūkstančių dolerių. Tokia kaina, aišku, yra susijusi su „Bugatti“ vardu - nedaug servisų teikia paslaugas tokiems automobiliams. Tačiau ir pati procedūra yra sudėtingesnė nei galima pamanyti - reikia nuimti variklio apsaugas, atsukti net 16 alyvos ištekėjimo angų (jūsų automobilis greičiausiai turi vieną), oro filtrų keitimui reikia išmontuoti posparnius. Darbo tikrai daug, o klaidos kaina - didžiulė.


technologijos.lt
Bugatti modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Supercar EB110  VeyronChiron
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt