Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
1999 metais DaimlerChrysler atgaivino “300” vardą. Šį kartą tai yra priekiniais ratais varomas, V6 variklį turintis automobilis ant Chrysler LH platformos. 300M buvo prabangus automobilis ir greta LHS buvo parduodamas kaip vienas iš Chrysler flagmanų. 300 turėjo daug komforto įrangos – tai odinis interjeras, šildomos sėdynės, borto kompiuteris ir t.t. 300M buvo įvertintas dėl patogumo ir dinamikos. Automobilis savyje derina sportiškumą ir prabangą, tačiau daugeliui šias savybes nustelbė prasta kokybė ir patikimumas. Elektrinės įrangos sutrikimai (elektriniai langai, skydelio apšvietimas) buvo pagrindinės problemos. 300 turėjo tik vieną variklį – Chrysler suprojektuotą 3.5l V6, kurį dalinosi su Plymouth Prowler. Jis turėjo 253 arklio galias (189 kW) ir 346 Nm sukimo momentą. Žurnalas „Motor Trend“ 300M pripažino 1999 metų automobiliu.
Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Komfortas :)
Parašė atsiliepimų: 2
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Parašė atsiliepimų: 2
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Patalpino: Komfortas :) | 2014-01-12 |
Chrysler 300M 3.5l benzinas/dujos |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Vis dar gana siuolaikiskai isvaizdus,erdvus,komfortiskas,JAU nebetoks brangus taisyti
Nera dyzeliniu varikliu.Jei vaziuosi benzinu didokod kuro sunaudojimo kainos,idejus dujas tai jau neberupes,prastas matomumas vaziuojant atgal.Parkuotis ankstose aikstelese tikrai uzima laiko.
|
Pagaminimo metai: 1999
Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Automatinė
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 14,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 10,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 13,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Turiu sita auto Chrysler 300M Limited edition varianta ir keist i nieka net nesiruosiu! Vaziuosiu kol baigsis atsarginiu detaliu gavimas,nes auto tikrai puikus ir be reikalo,dauguma kas jo net neturi ar tik sedeje kaip keleiviai blogai vertina. Pirkau ji pries 3 metus tiesiog noredamas kaz ko naujo,ko kiti neturi.Buvo daug variantu ir Volvo S80,ir MB S klase(2000-2002m),ir BMW 7 ir Audi A8. Pasakysiu tik tiek,kad sis Chrysler 300m visus siuos auto nurunge daugeliu atveju.Aisku atsiras teigianciu,kad sis auto sudas ir jam ne pakeliui su S klases Mersu ar 7kl BMW,nes sis Chrysler'is Lietuvoj lyginamas su 5kl BMW ir Audi A6 ar net Audi C 100,bet paklausykit mano nuomones kodel taip,o ne kitaip. Pirmas dalykas BENZINAS - is visu anksciau isvardintu variantu is kuriu as rinkausi auto-neieskojau dyzelio,nes man asmeniskai beninas 100 sykiu geriau nei dyzelis,nes maziau problemu,o be to galima deti dujas ir islaidos kurui vos ne per pus krenta,o pats kuro suvatojimas(benzino) 100km beveik tas pats ar netgi mazesnis kaip MB S ar BMW 7 ir lygus Audi A6 2.8l ar BMW 5kl 3.5l . Tik tiek,kad jau su dujom vazinejantis reikia labiau priziureti tepalus,filtrus ir variklio bukle,bei pacia duju sistema,bet tai as nelaikau problema.Apie kura skaitykite ''Variklio aprasymas''. Toliau,pati VAZIUOKLE - Chrysler 300M vaziuokle tikrai stipri ir patvari,aisku ne amzina,bet tikrai nelepi ir daznai taisyt jos nereikia kaip Audi,o kainos panasios,na gal Audiniu pigiau kainuos,nes ju ir kinietisku daug ar siaip neaisku is kur,bet imant viska originaliai tai labai mazas skirtumas(Chrysler bus brangiau gal ant 30-50lt) ir netgi su bildancia dar pusmeti tikrai pravaziuosite,o nuvarius taisyti daug pinigu neisleisite,nes taisysit tik tai kas sugede,o ne viska is eiles..Per metus pakeisti sarnyra,ar kokia trauke,stabilizatoriu nera problema.Nors pati vaziuokle nepasakyciau,kad labai komfortiska.Ji tiesiog paprastai normali ir stabili.Visgi reikia atlaikyti nemaza variklio galia ir auto svori(sveria 1650kg nepakrauta) ir vaziavimui netrukdo,bet plaukimo jausma tikrai suteikia panasiai kaip VOLVO S80(pas volvo daug apgaulingo komforto del tikrai minkstu sedyniu,del kuriu daug kas apsigauna ir sako,kad masina super vaziuoja,bet dabar ne apie tai). Ir nors as asmeniskai Chrysler priskirciau limuzino klesei,nes pvz tas pats MB long 3.2l benzas pagal ilgi tik ant 100mm ilgesnis uz si Chrysler'i,bet Cryslerio nieks nelaiko limuzinu,labiau tipo konkurentu BMW 5kl,Audi A6,bet siems dviem iki Chryslerio dar toli saukia,o gali tik tiek pasigirti,kad ilgiau juos gamina nei 300M,daugiau ''navarotu'' gendanciu ir trukdanciu ir kad daugiau pardave,o toliau tik lyst i krumus.Na mersas del vaziuokles aisku visa galva lenkia,bet uz S Merso vaziuokles remonta as vos ne visa Chrysler'i susiremontuosiu iskaitant vaziuokle ir varikli. Amortikai abu priekiniai originalus 500lt plius darbas ir ju patvarumas 90k km aisku nevazinejant zvyrkeliais.Stabdziu kaladeles 120lt komplektas. Daugiau neteko nieko taisyti...Trecias dalykas KOMFORTAS - cia gal jis ir nusileidzia VOLVO S80,MB S klasei,BMW 7kl,bet man tikrai soooocciaaai jos pakanka.Pagal auto ploti Crysleris lenkia net pati MB S klase,pas 300M plotis 1920mm,o MB S 3.2 Long klase 1855mm,na aisku cia tik skaiciai,bet mano paties ispudziai tikrai malonus.Netikite,pasinarsykite internete pas gamintojus ir siu auto parametruose. 300M vietos daug tiek priekyje,tiek gale.Odinis salonas(retai buna veliuras cia gal pagal spec uzsakyma) pilnas salono apsvietimas su palengva gestancia sviesa uzrakinus.Pats salonas neperpildytas jokiais mygtukais kuom neva giriasi Audi A8 savininkai,kurie net puse ju is vis net nepanaudoja,o genda laiks nuo laiko tai viskas is eiles..kam taisyti kaz kokius ''navarotus'',kuriuos panaudoji max 2 kartus per visas auto turejimo laika ir tai tik tam,kad parodyti draugui,kad ''ziurek cia tai yra ir kaip tai veikia''...Chrysleris turi klimato kontrole,6CD chengeri,sildomas abi priekines sedynes su galimybe reguliuoti mygtukais visomis kryptimis,plius ju atmintis.Ant vairo ''cruise control'' ir radio,bei CD grotuvo reguliavimas. Viskas. Paprasta funkcionalu,patogu,paprasta.Na dar ant auto lubu priekyje virs veidrodelio papildomas kompas su kuro vartojimo parodymais,kompasu ir net garazo vartu programavimo sistema.Pati visa automobilio isvaizda man tikrai puiki. Visas kebulas ''pleisto'' formos ratai telpa tikrai pakankamai dideli,galima deti iki 19 coliu ratlankius(gal ir didesnius nzn..) kas masina tikrai puosia,nors ekonomiskumo klausimu ir 16 coliu puikiai tiks,kas sutaupys degalus ir islaidas padangu pirkimui.Bagazine tikrai didziule nors ir ne auksta - juk ne universalas ;) ,bet siame Chrysleryje galima nulenkti galines sedynes ir bagazine dar padideja. Na as ju nelankstau,nes stovi 70l duju balionas ir vis tiek bagazineje vietos daug,laisvai telpa vaikiskas vezimelis nenuimant ratu plius lagaminas su rubais,kai tenka vaziuoti is Vilniaus aplankyti seneliu Telsiuose. PAVARU DEZE - pusiau automatine.Galima vaziuoti kaip su automatine is viso ju tik 4 pavaros(3 ir 4 pavaros tikrai ilgos),galima ir paciam jas jungineti judinant pavaru svirti i + ar - kryptimi,jei per ilgai neperjungi sekancios pavaros tai kompas tai padaro pats uz tave pasiekus kaz kur 3800-4000 apsusku,tad draginti iseina tik su auto rezimu,nebent esate drago ar tokiu pavaru deziu specas ir zinot kada kaip jungti :).Pati deze pavaras jungia lengvai ir nejuntamai,tik truputi turi uzdelsimo momenta kai vaziuojant(mieste kokia 60km/h) staiga paspaudi dugna,tai yra toks kompo pagalvojimo momentas''kacia darai..'', otada jau sauna priekin,tik laikyk vaira! |
Variklis |
Variklis siam auto pakankamai galingas 3.5l 250ag/185kw. Traukos tikrai daug,kam atrodo mazai,pirkit BMW 4.4l ar MB 500 turesit daugiau,bet tada pagalvokit kur ta galia panaudosit?? Jau as sio Chryslerio galia pilnai retai tenaudoju autostradoj ir tai tik siaip del malonumo ''paguldyti'' spidometra,o draginti man nereikia,nes tikrai tik kelios buvo japoniskos skarbonkes vargais ne galais islindusios priekin,o TOKIOS KLASES,DYDZIO,SVORIO kas galetu laimeti manau tik vienetai tebutu.Klystu,rasykit,susitarsim,padraginsim ;) Pats variklis nera problematiskas ir pasaulyje buvo ivertintas gana palankiai.Na siuo metu jau technologijos kitokios ir pacio auto jau nebegamina,bet ji remontuoti nera labai baisu. Nusipirkes metus atvazinejau,po to jau keiciau: paskirstymo dirzas 400lt,guolio komplektas 140lt,paskirstymo dirzelis 180lt,originalus vandens siurblys 120lt,orig oro filtras 30lt,orig tepalo filtras 15lt,paciu tepalu pakeitimas 20lt,tepalai beveik 5l 65lt. Ir antifrizas. Dar buvo pradejes uzti kondicionieriaus guolis,tai paemiau deveta is lauzyno uz 120lt ir viskas. Pakol kas vaziuoju ir dainuoju..kuro vartojimas kol nedejau duju Vilniuje buvo 14.5l/100km vaziuojant normaliai,t.y. jei stoviu sankryzoj pirmas tai ir isvaziuoju visada pirmas. O jau nespaudziant(nes tikrinau kiek galiu ekonomiskai vaziuoti) tai buvo 13.4l cia kompo parodymai.Kai pripyles pilna baka(jis tik 60 litru talpos!!) vaziavau 100km gavau tuos pacius parodymus(be po kablelio :) ).Tada nusprendziau detis dujas ir vuolia.. vaziuoju per pus pigiau,variklio galia nedingo tik tiek,kad biski daugiau ima duju mieste iki 16l kaz kur,bet jau nebeskaiciuoju,o tik vaziuoju. Ir kam tas dyzelis....ir jau su dujom 2m lakstau varikliui nieko nedarau isskyrus tepalus ir filtrus pasikeiciu kai jau reikia. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
O vat cia smagiausia dalis,nors ir eina i liudna pabaiga.Kodel. Visi bijo sio automobilio del didelio litrazo,neva brangesnio draudimo,kuro suvartojimo,detaliu gavimo,remonto brangumo...ir ju gamyba baigta 2004m,manau del to ju kainos tikrai taip stipriai krito.As savaja pirkau uz 17000lt pries 3m.Dabar tokia galima paimti nuo 7000lt iki 10000lt, kur pigesnes,ten jau su uzkaltais varikliais - neisivaizduoju kaip tai imanoma,prasuktais indeklais ar dar geriau - sudauzytos..Na variklio remonto kainas surasiau,aisku ne tai ne kapitalinis remontas buvo,bet variklis tikrai kantrus,ka galiu drasiai paliudyti.Vaziuokle irgi pakankamai patvari,nors noretusi,kad ji labiau sugertu duobes,bet visumoj ji tikrai puiki. Tad jei dairaisi tikrai gero komforto,pakankamo galingumo,pasiziurk si Chrysler 300M turetu patikti,nes jis mazai kuom nusileidzia kitiem limuzino klases auto. |
Patarimai perkančiajam |
Nori vaziuoti kaip su limuzinu? pirk si auto ir dek dujas. Komfortas manau neturetu nuvilti,tik zvyrkeliais nevaziuok vaziuoklei tai nepatiks,nors ji patvari ir nera aliumine kaip tu metu Audiniu,su dujom nebus baisu vaziuoti i kolonele ju prisipilti,nes trasoj duju 10l nelakstant uztenka,be to baliono nereiks kisti i atsarginio rato vieta,nes bagazine tikrai gili.Kol pats vazinejau be duju tekdavo tiesiogine prasme lipti i bagazine,kad issitraukti netycia is maiso nuriedejusi alaus buteli iki sedyniu atloso,nors pats esu 183cm ugio.Jei pirksi parvaryta is Amerikos kas dazniausiai buna - varyk i serviza pilnai kompo ir variklio diagnostikai.Jei masina nebuvo dauzta tai manau ir ten nebus problemu,kaip ir manajai,viskas ciki 3metus vaziuoju ir dainuoju,ir net negalvoju apie jokius Passat,BMW ar Audi kam man problemomis uzsikrauti savo pinigine.. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 66)
Chrysler modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | PT Cruiser | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Sebring | Sebring | 200 | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 300 M | 300C | 300C | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Crossfire | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Prowler | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Pacifica | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Voyager | Voyager | ||||||||||||||||||||||||||||||
Town and Country | Pacifica | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Chrysler 300 M TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis