Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Gerai valdomas ir komfortiškas
- Kokybiškas interjeras
- Saugus
TRŪKUMAI
- Evoliucinis dizainas
- Mažokas salonas ir bagažinė
- Prastas matomumas atgal
"Interjero kūrėjai taip pat stengėsi pateisinti aukštesnės klasės automobilio vardą – čia dizainas tapo subtilesnis, vairas ir prietaisų skydelis aptraukti oda, tik pigi medžio imitacija ir ne itin solidus mėlynas prietaisų apšvietimas gali nepatikti rafinuotiems Europos pirkėjams"
Po alianso su italų koncernu Fiat 2009 metais, Chrysler pristatė savo naują kūrinį Chrysler 300, kuris Europoje taip pat buvo gaminamas kaip Lancia Thema. Automobilio dizaineriai išlaikė pačias geriausias pirmtako savybes – kresną formą, mažas langų angas ir didžiules ratų arkas. Prie šių išskirtinių automobilio bruožų buvo pridėtos ir kiek subtilesnės detalės – nedidukai gražūs priekiniai LED žibintai, kiek mažesnės radiatoriaus grotelės, puikiai įkomponuoti galiniai žibintai. Viso to rezultate Chrysler 300 atrodo grakštesnis, nors ištiesų tapo dar ilgesnis ir platesnis. Interjero kūrėjai taip pat stengėsi pateisinti aukštesnės klasės automobilio vardą – čia dizainas tapo subtilesnis, vairas ir prietaisų skydelis aptraukti oda, tik pigi medžio imitacija ir ne itin solidus mėlynas prietaisų apšvietimas gali nepatikti rafinuotiems Europos pirkėjams. Kitas klausimas yra interjero erdvė – nors gale sėdinčių keleivių kojoms vietos tikrai užteks, tačiau erdvė galvai yra apribota, o ir siauros bagažinės 481 litrų talpa yra mažesnė nei klasės vidurkis. Pats populiariausias variklis - 3.0 litrų V6 dyzelis su 540 Nm sukimo momentu aprūpina puikią galią ir puikiai dera su švelniu automobilio pakabos elgesiu kelyje. Mažiausias benzininis variklis yra 3.6 litro Pentastar V6 su 292 arklio galiomis (218 kW) ir 350 Nm sukimo momentu. Taip pat galima įsigyti ir versiją su senuoju 5.7 litrų HEMI V8 varikliu su 363 AG galia. Pati galingiausia SRT versija apginkluota 6.4 litro Hemi varikliu su „padoria“ 465 AG (347 kW) galia, bei „nepadoriu“ 637 Nm sukimo momentu. Nepaisant pažangios daugiasvirtės pakabos, Chrysler 300 netaps posūkių įveikimo čempionu – kelyje automobilis yra kiek nerangus ir neskirtas smagiam pasivažinėjimui vingiuotais Alpių keliukais.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Ward's organizacija 2012 metais šio automobilio interjerą išrinkto tarp 10 geriausių.
Lancia Thema ir Chrysler 300:
2010-11-22
Pirmosios atnaujinto „Chrysler 300C“ nuotraukos Internete pasklido pirmosios „Chrysler 300C“ sedano nuotraukos. Tai ne visiškai naujas modelis, o šiuo metu gaminamo modelio atnaujinimas. Kaip matosi iš nuotraukų, pasikeitė kone visos kosmetinės detalės – žibintai, grotelės, interjero elementai ir t.t.
Nuo 300C sedano premjeros praėjo jau daugiau nei penki metai – nuo 2005 metų jis buvo gaminamas be jokių pakeitimų. Nuo 2011 metų šis sedanas atsinaujins ne tik kosmetiškai. Šiokie tokie atnaujinimai bus atlikti ir dviems benzininiams varikliams – 3,6 litro V6 „Pentastar“ ir 5,7 litro V8 „Hemi“. Tikimasi, kad naujasis modelis debiutuos iki Detroito automobilių parodos sekančių metų sausį. |
Chrysler modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | PT Cruiser | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Sebring | Sebring | 200 | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 300 M | 300C | 300C | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Crossfire | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Prowler | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Pacifica | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Voyager | Voyager | ||||||||||||||||||||||||||||||
Town and Country | Pacifica | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Chrysler 300C TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis