Markės
370 iš 1918
Chrysler PT Cruiser, 2000 - 2010
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.020% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)Viso įvertinimų: 6
26% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)23% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.9)24% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 67% Ne 33%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Chrysler PT Cruiser yra tipiškas retro stiliaus automobilis gaminamas hečbeko (universalo) ir kabrioleto kėbulais. PT vardas turi dvejopą reikšmę: tai trumpinys „Personal Transportation“ ("asmeninis transportavimas“), taip pat tai santrumpa platformai PT – „Platform Tall“ („aukšta platforma“), kurios versiją – „Platform Low“ naudoja Dodge Neon. PT Cruiser turi daug Neon komponentų, tačiau dizainas primena 1930-ųjų Chrysler Airflow modelius. Šis modelis turėjo pasirodyti po Plymouth pavadinimu, tačiau tuo metu susijungusi Daimler-Chrysler kompanija nematė perspektyvų vystyti Plymouth markės ir ši buvo panaikinta, todėl PT Cruiser pasirodė kaip Chrysler. Automobilio debiutas buvo sėkmingas (vienas sėkmingiausių Chrysler istorijoje) ir užsakovams teko laukti eilėje. Tai patogus automobilis, turintis daug erdvės tiek keleiviams, tiek bagažui. Tačiau automobilis nepasižymi ekonomiškumu, o ir priežiūros išlaidos smulkiems gedimams nedžiugina.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
PT vardas turi dvejopą reikšmę: tai trumpinys „Personal Transportation“ ("asmeninis transportavimas“), taip pat tai santrumpa platformai PT – „Platform Tall“ („aukšta platforma“).

Automobilio debiutas buvo sėkmingas (vienas sėkmingiausių Chrysler istorijoje).

2001 metais PT Cruiser pelnė Šiaurės Amerikos metų automobilio apdovanojimą, o žurnalas „Car and Driver“ išrinko tarp dešimties 2001 metų geriausių automobilių.
2019-08-31
Meksikietiškas stebuklas už dviračio kainą :)
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Maža rinkos kaina, dailus retro stilius, aukšta sėdėsena, neblogai grojanti audio įranga.
Rūdyjantis, barškantis, neekonomiškas žaislas:)
Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 9,1
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,6
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,9
Bendras automobilio aprašas
Sveiki, pirma kartą tenka apie automobilį rašyti neigiamą atsiliepimą. Na toks jau šis auto. Nieko teigiamo, apart jo žavios retro išvaizdos (bent jau man) parašyti negaliu. Ai, beje dar patogi, aukšta sėdėsena. Daugiau tikrai nieko. Teko nusipirkti šį 'stebuklą' ne taip ir seniai už gana mažą kainą, palyginti neblogų metų. Tai 'CHRYSLER PT CRUISER 2.2 CRD LIMITED ' 2005 metų. Tai beje, mano 32-as (čia nesigiriu) automobilis, tad turiu su kuo palyginti. Pati mašina - tai jau riebus minusas! Ne veltui ir rinkos kaina tokia maža! Kaip geresnio (ne kiniško) dviračio! Net nežinau nuo ko ir pradėti, na bet bandysiu gal nuo to, jog mašina gaminama Meksikoje (o tai jau nieko gero), beje dar būna surinkinėjama ir Austrijoje. Jei VIN kodo pirmasis skaičius 1 - tai Meksika, jei 3 - tai Austrija. Gaminama kartu su 'Daimler', nors Mercedes'u net nekvepia. Beje, dyzelinis 2.2 89 kw. variklis 'ale Mercedes'o'??. Nors tai gana triukšmingai dirbantis ir visiškai neekonomiškas variklis. Pliusas tik tas, jog jį suka grandinė. Kas liečia trauka, tai ji gana nebloga, smagiai važiuoja, na o apie ekonomija galima pamiršti. Gražiai važinėjant (apie 90km/h) trasa šis auto 'suvalgo' apie 6-7 litrus, na o mieste ir visus 10 !!!! Beje, benzininiai varikliai irgi super neekonomiški! Mieste, kiek girdėjau būna apie 17 litrų!!!! Čia 2.4 variklis (164 kw., automatas) Trauka jis nepasižymi, nors kilovatų ir nemažai!? Na o šiaip mašina gana triukšminga, labai prasta garso izoliacija, pabarškanti pakaba, nors atrodo ir sutvarkyta!? Beje, pakaba šiame modelyje gana paprasta, bet ilgai nelaikanti ir bijanti prastų kelių. Kėbulas (bent jau manojo), be rudžių, na o šiaip rūdyti mėgsta, ypač galinės arkos, galinis bagažinės dangtis, prie durų rankenėlių ir t.t .... Dar vienas gana riebus minusas šio 'stebuklo', tai labai jau paslaptingoje vietoje (po keleivio sėdyne, gulintis šonu) 'AGM' tipo akumuliatorius. Beje, tai ganėtinai nepigus daiktas. Kaina prasideda nuo 115 eurų už lenkišką 'EGT', tai kaina su nuolaidomis arba per pažįstamus, iki 300 eurų už originalų 'OPTIMA'. Made In USA. Benzininiame modelyje akumuliatorius taip pat mistiškoje vietoje! Tai kaip ir normaliai po variklio dangčiu, na o jau tik po to, jo ieškokite po oro filtru! Neišėmus oro filtro (su visa dėže), prie akumuliatoriaus neprieisite. Jo net nesimato atsidarius kapotą. Beje, į dyzelinį variklį pilasi nemažai tepalų: ~ 7 ltr. Dyzeliniame variante po variklio dangčiu niekur neįmanoma 'piršto įkišti', vietos visiškai nėra! Net pasikeisti priekinių žibintų lemputę patiems kažin ar pavyks, nebent turite muzikanto ar profesionalaus kišenvagio rankas:))). Laaaabaaaai didelis apsisukimo radiusas (karvė dar ta:)). Na dar elektronika 'į pievas', ne visada, bet 'pagrybaujanti'. Ypač pagrindinis auto kompiuteris. Na gal reiktų mandagumo dėlei kažką ir gero parašyti, nes minusus, tai galima būtų ir dar vardint, na bet nežinau net ką???? Na gal 'pusė bėdos' skambanti originali (be MP3, užtat su kasete!:)) audio įranga. Na gal kad išėmus galines sėdynes, gaunasi nemažai vietos ir sėdynės labai lengvai išsiima, susilanksto ir kaip lagaminą (yra ratukai) gali tempti padėti ar išmesti:) Beje, išėmus ir pasidėjus gamtoje prie laužo patogu sėdėti ir valgyti šašlykiuką užgeriant šaltu alumi:)) Jei netikėtai užlijo, galite slėptis po atidarytu bagažinės dangčiu, išsitraukę 'palangę' ir transformavę ją į stalą (tai numatyta gamintojo:)) Na tai gal būtų tiek ....
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Jei jau neatsispirsite pagundai ir nusipirksite šį retro žaisliuką, tai teks susitaikyti su tuo, jog dažnokai reiks remontuoti pakabą (nors ji ir labai paprasta), bet labai jau bijanti net mažiausių kelio nelygumų! Na o kainos visokiausių šarnyrų, traukučių ir panašių dalykėlių ne iš tų mažiausių. Filtrų (tepalo, oro, kuro) kainos tapogi nėra mažos, na ir asortimentas nedidelis! Aplamai, detalių asortimentas, pvz. 'EOLTE', 'AUTOAIBĖJE' palyginti su kokia AUDI, ganėtinai mažas, na o kainos 'užlankstytos'. Stabdžių diskai, kaladėlės taip pat brangios! Visas komplektas apie 180 eurų su nuolaidomis (be darbo, darbas dar kokių 50 kaip minimum), kai pati mašina kainuoja + - 800 eurų!!! Aplamai išlaikymas šito 'žaisliuko' gana nepigus! Už grožį visada gyvenime reikia mokėti daugiau (čia kaip ir renkantis moterį:)), tik ar verta????
Patarimai perkančiajam
Jei jau laabaai norisi pirkite, tik už viską gyvenime reikia mokėti, ir už grožį taip pat !!!! Na o aš labai džiaugiuosi, jog savajam garaže dar turiu, gal ne tokią gražią, bet NUOSTABIĄ visais aspektais, seną-gerą, kaip vynas Oldschool'inę AUDI 80 :)))
Įvertink šį atsiliepimą (viso 16)
Chrysler modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  PT Cruiser  
  Vidutiniai   SebringSebring 200  
  Dideli  300 M300C300C 
  Kupė   Crossfire   
  Kabrioletai  Prowler   
  Vienatūriai   Pacifica   
  Dideli vienatūriai  VoyagerVoyager  
  Town and CountryPacifica
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt