Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Simpatiškas išorės ir vidaus dizainas
- Smagus vairuoti
- Mažos eksploatacijos išlaidos
TRŪKUMAI
- Prasta salono medžiagų kokybė
- Maža bagažinė palyginus su konkurentais
- Mažas salonas
Citroen C1 yra nedidukas miesto automobilis parduodamas nuo 2005 metų. Automobilis sukurtas dviejų korporacijų - PSA (Peugeot ir Citroen) ir Toyota bendromis pastangomis, ko pasekoje gimė trys identiški automobiliai - Peugeot 107, Citroen C1 ir Toyota Aygo. Didžiausi skirtumai tarp automobilių yra žibintų dizaine, interjero komplektacijoje, automobilio galinėje dalyje ir žinoma logotipuose. Automobiliai gaminami su trijų ar penkerių durų hečbeko kėbulais. Yra du varikliai - 1.0 L trijų cilindrų variklis su 68 AG (51 kW) ir 1.4 L HDi dyzelinis I4 variklis su 54 AG (40 kW) galia. Automobilis įvertintas 4 žvaigždutėmis EuroNCAP saugumo reitinguose. Pagal žurnalą “Spiegel” C1 pagal ekonomiškumą yra antroje vietoje tarp benzininių variklių (po Toyota Prius) ir taip pat antroje tarp dyzelinių variklių (po Smart ForTwo).
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Pagal žurnalą “Spiegel” C1 pagal ekonomiškumą yra antroje vietoje tarp benzininių variklių (po Toyota Prius) ir taip pat antroje tarp dyzelinių variklių (po Smart ForTwo).
Patalpino: juozas | 2019-01-04 |
Patvarus, ekonomiškas miesto automobilis |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Prisiparkavimas, patikima, nedidelės kuro sanaudos, pigus explotavimas, valdymas mieste, kelio apšvietimas nakti.
Komfortas, garso izoliacija, valdymas užmiesti - žvirkelyje.
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,0
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 5,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Eksplotuota 5 metus, pravaziuota 180000 km. Nusipirkau prie 40000km. Komplektacija : kondicionierius , el langai. Puikus miesto automobilis, prisiparkuoti visur įlenda. Mieste manevruot ar isibėgėt šauniai. Teko važinėt su Smart auto, tai mano akim C1 geriau. Vidus labai erdvus, trauka tikrai nebloga, automagistralėj 130 km/h važiuoja. Galinė sėdynė susilanksto, pasidaro gan talpi bagažinė. Palyginus, gan ne žema + trumpa bazė, tai nusukt nuo kelio, ne problema būdavo, ar ant kokio šaligatvio užvažiuot, kad dugną nesėktu. Ant žvyruoto kelio stabilumo labai mažai, tad greitis nedidelis turi but, jei dar koks didesnis posūkis, nesunkiai užmesdavo galą. Garso ir šilumos izoliacijos nėra, tada per didesni lietu jau nekalbu krušos, susikalbėt gan sunku tiek viduj tiek per telefoną Korozijos per tiek laiko labai minimaliai atsirado, pagrinde kapotas nuo akmenuku , bet kad masiškai korozija imtu, nebuvo. Kondicionierius gan gerai šaltį pusdavo, bet karšta diena , karštis paimdavo viršų, dėl prastos izoliacijos. Reikėdavo max. greiti oro statyt, kad pūstu. Įjungus kondicionierių, pasijausdavo galios kritimas, o ypač automagistralėj, arba į kalną važiuojant. Kuro sanaudos, vasara mieste 5,5 , žiema ir iki 7l. Užmiesti pagal taisykles ir nevėjuotai dienai vasara 4 l, greitis iki 100km/h., žiema iki +2l. Važiuojant 130km/h , sanaudos +- 6l nevėjuota diena, jei vėjas +- 2 dasidedavo. Pavaros trumpos, 5pavara , 130km/h , apsūkų budavo 4000. Prie tokių apsūkų alyvos padegindavo, tad vilnius - klaipėda - vilnius , kažkur 0,5 - 1l, jei apsūkų 4000. Tolimoj kelionėj, tikrai nekomfortiška. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Prie 80000km užsidegė check engine indikacija. Diagnozė, katalizatorius. Reikėjo keist. Nekeičiau pravažinėjau iki galo. Kažkokių pašalinių pastebėjimų, nebuvo aptikta, nei traukos, nei kuro atžvilgiu. Teko keist 3 rato guolius, d.p. priekis / galas ir k.p. galas. Buvo įvažiuota i duobe, greičiausiai pasekmės to. Keista vidinio pusašio tarpinė. Automobilis labai paprastas, remontuot pakaba pigu ir nieko ypatingo. Detalės gan pigios, rast ne problema, tiek pakabos , variklio ir kėbulo. Paskirstimo diržo nėra, stovi grandinė. Pilasi 3l alyvos . Alyva pilasi paprasta, nėra priskirta jokios specifikacijos, tad galima pilt kad ir pačia pigiausia. Filtrai pigus, kuro filtras nesikeičia. Priėjimas prie lempučiu geras, tad. pasikeist pačiam nesunku. Elektrinė vairo kolonėlė, tad sugedus , brangiau kainuos nei hidraulinė, bet man laikė, jokių nusiskundimu. |
Patarimai perkančiajam |
Patikrint ar nebarška variklio grandinė. Katalizatoriu, kad nedegtu check engine indikacija. Mano atveju kad degė ir aš netvarkiau, tai nėra gerai varikliui, bet tai buvo mano pasirinkimas. Teoriškai buvo riebinamas kuro mišinys, tad gali įtakoti varikliui- stumoklio žiedams, buvo sunkiau . Buvo sunkiau praeit duminguma, nors ir benzinas. Geriausiai prieš perkant nuvažiuot i TA stoti, kad iškratytu + diagnostini prietaisa pasijungt , kad pažiūrėtu parametrus, kodus nuskaitytu. Alyva keiskit kas 10000km , važiuosit ilgai :) |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 5)
Citroen modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | AX | C1 | C1 | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Saxo | C2 | DS3 | |||||||||||||||||||||||||||||
C3 | C3 | C3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
ë-C3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | ZX | |||||||||||||||||||||||||||||||
Xsara | Xsara | C4 | C4 | C4 | ||||||||||||||||||||||||||||
DS4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
C-Elysée | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Xantia | C5 | C5 | |||||||||||||||||||||||||||||
DS5 | C5 X | |||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | XM | C6 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | C3 Pluriel | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | C4 Cactus | |||||||||||||||||||||||||||||||
C3 Aircross | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | C4 Aircross | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | C-Crosser | C5 Aircross | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Xsara Picasso | C3 Picasso | ||||||||||||||||||||||||||||||
C-Zero | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Grand C4 Picasso | Grand C4 Picasso | ||||||||||||||||||||||||||||||
C4 Picasso | C4 Picasso | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | C8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SpaceTourer | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Berlingo | Berlingo | Berlingo | |||||||||||||||||||||||||||||
Nemo | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Jumper | Jumper | Relay | |||||||||||||||||||||||||||||
Jumpy | Jumpy | Jumpy | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Citroen C1 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis