Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus dizainas
- Itin komfortiškas
- Kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
- Ne toks smagus kaip konkurentai
- Nedaug erdvės gale sėdintiems
Citroen C4 yra nedidelis šeimos automobilis gaminamas nuo 2004 metų ir pakeitęs ne itin įspūdingą Xsara modelį. C4 yra mechaniškai panašus į Peugeot 308 modelį ir gaminamas su trejų durų kupė, sedano ir penkerių durų hečbeko kėbulais su benzininiais ir dyzeliniais varikliais. Gaminamas septynių vietų kompaktiškas vienatūris Grand C4 Picasso ir penkiavietis C4 Picasso. C4 modelio pasirodymas buvo sutiktas labai palankiai – jis buvo įvardintas kaip drąsesnis ir įdomesnis projektas nei daugumas Citroen modelių gamintų 1990-aisiais. Puikus kupė versijos dizainas šiek tiek primena Mazda 323 F trejų durų modelį, tačiau kartu yra išsiskiriantis iš masės kitų automobilių. Tuo ir privalo pasižymėti Citroen. Pagrindinis C4 pardavimų “arkliukas” yra aukštosios technologijos, pavyzdžiui – automobilis turi kelio ženklinimo juostos kirtimo įspėjimo sistemą (Lane Departure Warning System), kuri įspėja vairuotoją jei šis kerta juostą neįjungęs posūkio signalo, taip pat unikalų vairą, kurį sukant centrinė dalis išlieka stabili. Tačiau C4 neturi hidraulinės pakabos, kurią turi didesni modeliai - C5 ir C6. Būtina paminėti ir C4 modelio sėkmę WRC ralio čempionate – čia C4 automobilis pakeitė daugkartinį laimėtoją Citroen Xsara WRC modelį. Citroen gerbėjai tikrai neliko nusivylę - Sebastien Loeb 2007 ir 2008 metais vėl iškovojo čempiono titulus (laimėdamas 4 ir 5 kartą iš eilės!) ir išlaikė sėkmingiausio visų laikų WRC čempionatų lenktyninko titulą.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Automobilis turi kelio ženklinimo juostos kirtimo įspėjimo sistemą (Lane Departure Warning System), kuri įspėja vairuotoją jei šis kerta juostą neįjugęs posūkio signalo, taip pat unikalų vairą, kurį sukant centrinė dalis išlieka stabili.
WRC ralio čempionate C4 automobilis pakeitė daugkartinį laimėtoją Citroen Xsara WRC modelį. Citroen gerbėjai tikrai neliko nusivylę - Sebastien Loeb 2007, 2008 ir 2009 metais vėl iškovojo čempiono titulus (laimėdamas 4, 5 ir 6 kartą iš eilės!) ir išlaikė sėkmingiausio visų laikų WRC čempionatų lenktyninko titulą
2005 metais prestižiniame Europos metų automobilio rinkimuose C4 pelnė antrają vietą.
2006 metais pelnė geriausio pasaulio automobilių dizaino apdovanojimą.
Citroen C4 buvo plačiai reklamuojamas klipuose, kuriuose transformeris šoka breiką, čiuožinėja užšalusio ežero paviršiumi arba važinėjasi gatvėje ir galiausiai pasiverčia į automobilį:
WRC ralio čempionate C4 automobilis pakeitė daugkartinį laimėtoją Citroen Xsara WRC modelį. Citroen gerbėjai tikrai neliko nusivylę - Sebastien Loeb 2007, 2008 ir 2009 metais vėl iškovojo čempiono titulus (laimėdamas 4, 5 ir 6 kartą iš eilės!) ir išlaikė sėkmingiausio visų laikų WRC čempionatų lenktyninko titulą
2005 metais prestižiniame Europos metų automobilio rinkimuose C4 pelnė antrają vietą.
2006 metais pelnė geriausio pasaulio automobilių dizaino apdovanojimą.
Citroen C4 buvo plačiai reklamuojamas klipuose, kuriuose transformeris šoka breiką, čiuožinėja užšalusio ežero paviršiumi arba važinėjasi gatvėje ir galiausiai pasiverčia į automobilį:
2019-02-01 |
Citroen C4 2.0i |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Nebrangus, išvaizdus, gana atsparus korozijai, gera garso aparatūra, nebloga izoliacija, daug funkcionalumo, neįdomus vagims, nėra labai brangios dalys
Greitai nuvertėja, blogas matomumas pro galinį langą, maži veidrodėliai, ilgai šyla salonas žiemą.
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas |
Bendras automobilio aprašas |
Sveiki, taigi nutariau pasidalinti savo patirimais apie citrinuką C4-tuką. Automobilį pirkau prieš metus, buvo grįžęs iš Švedijos su 290000km rida. Kiek pastebėjau, pasitaikė gan retokas variantas Lietuvoje - 2.0i benzinas ir šviesaus veliūro salono. Pirkau ją sudaužytą, buvo sulamdytas, perbrauktas visas šonas, teko keisti dvejas duris ir sparną, kuris nustebino mane, nes jis yra pagamintas iš plastiko. Pirmas įspūdis: graži išvaizda, vikrus varikliukas, puiki komplektacija. Pats varikliukas tikrai vikrus ir smagus, trauka nebloga, kaip tokiam automobiliukui, stipriau paspaudus pedalą, jaučiamas smagumas :). Su pačiu varikliu, bėdų visiškai neturiu, realiai, buvo keičiamos tik einamosios dalys, tai traukės, kaladėlės ir t.t. Mieste važiuoti smagi, kaip toks mašiniukas, neblogai "deda" iš vietos :) Vietos salone nėra labai daug, bet nėra ir visai mažai, keturi žmonės telpa be vargo, į aukštį vietos užtenka, pločiu taip pat. Tačiau bagažinė mažoka, bet vis dėlto, tai miesto automobiliukas. Bagažinėje išsistumia skyreliai, labai patogu sudėti vežamus daiktus, nes neišsibarsto po visą bagažinę. Salone yra užtektinai daiktadėžių, porankis, kuris atsidaro, "glove box'as" su akinių ir kompaktinių diskų skyreliais. O važiuoklė, tai nėra jau tokia labai kieta, kaip kažkas minėjo anksčiau atsiliepimuose... Prieš tai, turėjau "Škoda Fabia combi", 2009-tųjų metų, tai galiu pasakyt, kad C4, pranoko visais galimais dalykais (komfortas, minkštumas, patikimumas - daug gedo škoda, buvo daužta su tikra, 68000 km rida). Pradžioj buvo tas jausmas, kad, o ne, kam pirkau po škodos citroeną, čia juk prancūzas... Bet išėjo taip, kad tas prancūzas, man kėlė mažiau vargo ir problemų. Elektros gedimų neturėjau, tik kartais įjungus autopilotą, užsidegdavo "service" lemputė, išjungus autopilotą, ji užgesdavo (tai būdavo retais atvejais). Dabar pastebėjau, kad lietaus daviklis pradėjo "durniuot", matyt numirė, gerai, kad nebrangus, bandysiu pasikeist... O didžiausias minusas šiame automobilyje, tai salono šildymas, nežinau kodėl, gal sklendės užstrigusios, nes labai ilgai, kol sušyla salonas, nepučia šilto vėjelio... Turiu ir Peugeot 406-tą, faceliftą, dyzelį, tai net tas daug greičiau užšyla... O daugiau tai spręsti Jums, automobilį šiaip patarčiau pirkti, nes nėra brangus, išvaizdus, gana patogus ir funkcionalus. Jei sugalvojote įsigyti, ieškokite pilnesnės arba "exclusive" komplektacijos, nes joje gali būti spalvotas ekranas, užsilenkiantys veidrodžiai, panoraminis stogas, "xenon" žibintai ar atstumo davikliai. Dėl variklio nežinau, ką patarčiau, daugiau kitokių nemėginęs, tačiau nežinau ar mitas, ar ne, bet sako, kad į 2.0i 103kW, dujos nesideda. Bet nemanau, kad ir reiktų jas dėti, nes ramiu, vidutiniu važiavimu, galima tilpti į 8litr. Be abejo, kas nori išskirtinesnio varianto, patariu rinktis coupe kėbulą. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Su elektronika nieko rimto labai neturėjau, tik pradėjo "durniuoti" lietaus daviklis, galbūt užteks tik jį pakeisti, šiukšlynas už jį nori 10-15eur., kartais užsidegdavo "service" lemputė, kai yra įjungiamas autopilotas, bet tai buvo tik keletą kartų. Iš variklio pusės - viskas tvarkoje. Keičiau tepalus, filtrus, diržus. Dar keičiau priekinius, galinius diskus, kaladėles, stabilizatorius ir galinius amortizatorius, nes automobilio galas beprotiškai barškėjo, būtent dėl to. Kadangi pirkau pabrauktu šonu, keičiau vienos pusės dvejas duris (už duris mokėjau 30eur., plius, reikėjo persidažyti), priekinį sparną, už kurį mokėjau 5 eurus :). Nusipirkęs, truputį pasitvarkiau dugną, buvo smulkių rūdelių, kurias pašalinau ir visą dugną padengiau antikoroziniu purškalu. Apie nuvertėjimą mažai ką pasakysiu, nes automobilį įsigijau labai nebrangiai, aišku, nuvertėja greičiau už lexusą, bet ir kainuoja daug kartų mažiau už jį, spręsti Jums :) |
Patarimai perkančiajam |
Jei susidomėjote šio automobiliuko pirkimu, patarčiau patikrinti visą elektroninę dalį, jei yra galimybė, pajungti diagnostiką, dėl šventos ramybės. Pažiūrėkite ar trauka nedingusi, ar variklis neskleidžia įtartinų garsų, pažiūrėkite ar nėra skysčių nutekėjimų. Patikrinkite ar šildo, šaldo pečiukas. Patarčiau rinktis pilnesnės komplektacijos automobilį, nes bus daug gerų funkcijų (autopilotas, spalvotas ekranas, atstumo jutikliai, panoraminis stogas, kelio linijų "matymas", užsilenkiantys veidordėliai. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 5)
Citroen modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | AX | C1 | C1 | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Saxo | C2 | DS3 | |||||||||||||||||||||||||||||
C3 | C3 | C3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
ë-C3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | ZX | |||||||||||||||||||||||||||||||
Xsara | Xsara | C4 | C4 | C4 | ||||||||||||||||||||||||||||
DS4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
C-Elysée | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Xantia | C5 | C5 | |||||||||||||||||||||||||||||
DS5 | C5 X | |||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | XM | C6 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | C3 Pluriel | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | C4 Cactus | |||||||||||||||||||||||||||||||
C3 Aircross | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | C4 Aircross | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | C-Crosser | C5 Aircross | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Xsara Picasso | C3 Picasso | ||||||||||||||||||||||||||||||
C-Zero | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Grand C4 Picasso | Grand C4 Picasso | ||||||||||||||||||||||||||||||
C4 Picasso | C4 Picasso | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | C8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SpaceTourer | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Berlingo | Berlingo | Berlingo | |||||||||||||||||||||||||||||
Nemo | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Jumper | Jumper | Relay | |||||||||||||||||||||||||||||
Jumpy | Jumpy | Jumpy | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Citroen C4 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis