Markės
394 iš 1917
Citroen C4, 2010 - 2018
510Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 10
11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 80% Ne 20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Aukščiausios kokybės interjeras
  • Erdvus salonas
  • Ergonomiškas salonas
  • Puiki dyzelinio start/stop sistema
TRŪKUMAI
  • Nuviliantis išorės ir salono dizainas
  • Standi pakaba
  • Neinformatyvus vairas
"Lyginant su pirmos kartos C4, naujas modelis neturi jokių įdomesnių dizaino sprendimų – neliko įdomių linijų, įmantrių žibintų ar vairo su stabilia centrine dalimi. Ar tai neatbaidys ištikimo Citroen fano, kuris visada pabrėžia Citroen markės iškirtinumą"
Paskutiniais metais Citroen kompanija labai sėkmingai kuria naujus modelius, kurie ne tik praktiški, bet žavi mus prancūzišku stiliumi, gera kokybe ir patikimais varikliais. Ar pratęs šią tradiciją naujasis C4 modelis? Antros kartos C4 modelyje akcentuojamas praktiškumas, kokybė, paprastumas ir gaminamas jis tik penkiadurio hečbeko kėbulu. Tiems kas pageidauja stiliaus ir sportiškumo yra skirtas triduris išskirtinis DS4 modelis. Pristatydamas du tos pačios klasės modelius gamintojas tikisi atsiriekti didesnę Europoje populiariausio automobilių segmento pyrago riekę. Lyginant su pirmos kartos C4, naujas modelis neturi jokių įdomesnių dizaino sprendimų – neliko įdomių linijų, įmantrių žibintų ar vairo su stabilia centrine dalimi. Ar tai neatbaidys ištikimo Citroen fano, kuris visada pabrėžia Citroen markės iškirtinumą? Tiesa, automobilis yra pakankamai patrauklus – priekiniai žibintai atkartoja Audi kompanijos naudojamą stilių modeliuose A1 ir A6, simpatiškai atrodo per šonines dureles einančios linijos, galinė dalis labai primena patrauklaus Citroen C3 modelio galą. Nors Citroen šį C4 modelį vadina visiškai nauju, tačiau po nauju kėbulu slepiasi ankstesniame modelyje naudota PSA platforma. Ją šiek tiek modifikavus naujasis C4 gavosi 50 mm ilgesnis, 20 mm platesnis ir 30 mm aukštesnis. Atsisėdame į vidų - čia iškarto pasigendame, kurgi dingo originalaus išdėstymo prietaisų skydelis? Dabar viskas kvepia paprastumu, kurį galime sutikti eilėje kitų hečbekų. Visgi C4 salonas kokybiškas, patogus ir funkcionalus - tiek priekyje, tiek gale vidutinio sudėjimo žmonėms vietos pakanka. Vairuotojui visi prietaisai yra nesunkiai pasiekiami ir nors jų valdymas ne pats paprasčiausias ar tiksliausias, prie to galima įprasti. Įdomi detalė - prietaisų skydelio apšvietimą galimą reguliuoti pagal savo poreikius. Kone kiekvienos smulkios detalės apšvietimui galima rinktis iš keleto skirtingų atspalvių. Praktiškumo ir talpos skalėje C4 būtų įvertintas puikiai. Salone daug įvairiausių dėtuvių, o į bagažo skyrių galima sutalpinti 408 l krovinio (nuleidus sėdynes pasiekiama 1300 l erdvė), savo klasėje pagal bagažinės talpą C4 lenkia tik Hyundai i30 su 415 l. Kiti svarbūs automobilio parametrai kiek nuvilia – automobilio pakaba netikėtai kieta ir garsiai dirbanti, posvyrio kampas posūkiuose didokas, o vairo mechanizmas tradiciškai Citroen‘ui yra per „lengvas“ ir nesuteikia reikiamos informacijos vairuotojui.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Patalpino: Rimantas. | 2016-09-11
Pigus nekokybiškas prancūzas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Galingas miesto automobiliukas, ekonomiškas, patogus, erdvus.
Prasta surinkimo kokybė, už miesto ribų netinkamas.
Pagaminimo metai: 2011
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 3,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 4,5
Bendras automobilio aprašas
Pirkau automobilį, naujesnių metų bet pigesnį, todėl atradau prancūzus. Niekada nebuvau bandęs, todėl nutariau pažiūrėti, ar tikrai jie tokie blogi. Taip. Jie pigūs, turi elektronikos, bet kas iš to, jeigu pradeda gesti tik pasibaigus garantijai. Automobilį paturėjau tik metus, o jau servise apsilankiau daugiau kartų, negu prieš tai visą savo automobilių turėjimo laiką. Guoliai, CPU x3, A/C, A/C varikliukas, filtrai, greičio dežės detalė, tepalų žarnelės trūkimas, auto piloto atsijunginėjimas, apsukų problemos, niekaip neprisitrinantys ir cypaujantys stabdžių kaladėlės, lūžtantys detalių laikikliai (galinio buferio, priekinio buferio). Neskaitant visų buvusių ir busimų apsilankymų dėl prastos kokybės surinkimo, automobilis išties geras.
Variklis
Variklis 1.6 HDI 70 kW. Geras, trauka pirmais bėgiais yra tikrai gera, tačiau pasiekus 1.750 trauka dingsta, tačiau mieste to užtenka. Užmiestyje variklis šiek tiek silpnokas, autostradoje tik pirma juosta, arba važiavimas bus garsus ir neekonomiškas.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Citroen automobiliai stipriai nuvertėja, ypač nauji, todėl geriau yra palaukti 5-6 metus, kai nuvertėjimas apsiramina. Tačiau palaukus tiek laiko, pradeda lysti problemos, tad jeigu galima, prancūzus patartina aplenkti.
Patarimai perkančiajam
Apžiūrėti automobilį nuosekliai, prisikabinti prie menkiausių trūkumų, nes tie gali pridaryti labai daug nuostolių. Žinoti gerą Citroen specialistą, nes tikrai jo paslaugų prireiks.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 18)
Citroen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini AX  C1C1 
  Maži  SaxoC2DS3  
  C3C3C3
    ë-C3
  Kompaktiniai ZX    
 XsaraXsaraC4C4 C4
   DS4  
   C-Elysée
  Vidutiniai XantiaC5C5  
   DS5  C5 X
  Reprezentaciniai XM C6  
  Kabrioletai   C3 Pluriel  
  Mini krosoveriai    C4 Cactus 
   C3 Aircross
  Krosoveriai    C4 Aircross  
  Visureigiai   C-Crosser C5 Aircross
  Mini vienatūriai  Xsara PicassoC3 Picasso  
  C-Zero  
  Vienatūriai   Grand C4 PicassoGrand C4 Picasso 
  C4 PicassoC4 Picasso 
  Dideli vienatūriai   C8  
   SpaceTourer
  Daugiatiksliai  BerlingoBerlingoBerlingo
  Nemo  
  Komerciniai JumperJumperRelay
 JumpyJumpyJumpy
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt