Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Aukščiausios kokybės interjeras
- Erdvus salonas
- Ergonomiškas salonas
- Puiki dyzelinio start/stop sistema
TRŪKUMAI
- Nuviliantis išorės ir salono dizainas
- Standi pakaba
- Neinformatyvus vairas
"Lyginant su pirmos kartos C4, naujas modelis neturi jokių įdomesnių dizaino sprendimų – neliko įdomių linijų, įmantrių žibintų ar vairo su stabilia centrine dalimi. Ar tai neatbaidys ištikimo Citroen fano, kuris visada pabrėžia Citroen markės iškirtinumą"
Paskutiniais metais Citroen kompanija labai sėkmingai kuria naujus modelius, kurie ne tik praktiški, bet žavi mus prancūzišku stiliumi, gera kokybe ir patikimais varikliais. Ar pratęs šią tradiciją naujasis C4 modelis? Antros kartos C4 modelyje akcentuojamas praktiškumas, kokybė, paprastumas ir gaminamas jis tik penkiadurio hečbeko kėbulu. Tiems kas pageidauja stiliaus ir sportiškumo yra skirtas triduris išskirtinis DS4 modelis. Pristatydamas du tos pačios klasės modelius gamintojas tikisi atsiriekti didesnę Europoje populiariausio automobilių segmento pyrago riekę. Lyginant su pirmos kartos C4, naujas modelis neturi jokių įdomesnių dizaino sprendimų – neliko įdomių linijų, įmantrių žibintų ar vairo su stabilia centrine dalimi. Ar tai neatbaidys ištikimo Citroen fano, kuris visada pabrėžia Citroen markės iškirtinumą? Tiesa, automobilis yra pakankamai patrauklus – priekiniai žibintai atkartoja Audi kompanijos naudojamą stilių modeliuose A1 ir A6, simpatiškai atrodo per šonines dureles einančios linijos, galinė dalis labai primena patrauklaus Citroen C3 modelio galą. Nors Citroen šį C4 modelį vadina visiškai nauju, tačiau po nauju kėbulu slepiasi ankstesniame modelyje naudota PSA platforma. Ją šiek tiek modifikavus naujasis C4 gavosi 50 mm ilgesnis, 20 mm platesnis ir 30 mm aukštesnis. Atsisėdame į vidų - čia iškarto pasigendame, kurgi dingo originalaus išdėstymo prietaisų skydelis? Dabar viskas kvepia paprastumu, kurį galime sutikti eilėje kitų hečbekų. Visgi C4 salonas kokybiškas, patogus ir funkcionalus - tiek priekyje, tiek gale vidutinio sudėjimo žmonėms vietos pakanka. Vairuotojui visi prietaisai yra nesunkiai pasiekiami ir nors jų valdymas ne pats paprasčiausias ar tiksliausias, prie to galima įprasti. Įdomi detalė - prietaisų skydelio apšvietimą galimą reguliuoti pagal savo poreikius. Kone kiekvienos smulkios detalės apšvietimui galima rinktis iš keleto skirtingų atspalvių. Praktiškumo ir talpos skalėje C4 būtų įvertintas puikiai. Salone daug įvairiausių dėtuvių, o į bagažo skyrių galima sutalpinti 408 l krovinio (nuleidus sėdynes pasiekiama 1300 l erdvė), savo klasėje pagal bagažinės talpą C4 lenkia tik Hyundai i30 su 415 l. Kiti svarbūs automobilio parametrai kiek nuvilia – automobilio pakaba netikėtai kieta ir garsiai dirbanti, posvyrio kampas posūkiuose didokas, o vairo mechanizmas tradiciškai Citroen‘ui yra per „lengvas“ ir nesuteikia reikiamos informacijos vairuotojui.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2018-10-24 |
Citroen C4L po Citroen C5X7 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Techninio aptarnavimo išlaidos, Dyzelio sąnaudos, Išvaizda, Dinamika, Patikimumas
Garso izoliacija, pakaba
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,8 |
Bendras automobilio aprašas |
Dėl susiklosčiusių gyvenimo sąlygų buvau priverstas parduoti savo hippo C5X7 2010 m. iš Belgijos su 2,0 l varikliu ir Hydractive 3+. Apskritai, D ir C klasės automobilių lyginimas yra beprasmis. Taigi aš apibūdinsiu subjektyvią nuomonę apie Citroen C4L. Šį automobilį galima palyginti su Skoda Octavia I Tour Restyling nuo 2000-2011 m. Šių automobilių garso izoliacija ir komforto kokybė beveik vienoda, kai kuriais atžvilgiais C4 lenkia Škodą. Pavyzdžiui, prietaisų skydelio medžiagų kokybė, sėdynės ir kai kurie maži niuansai, kuriuos turi šiuolaikinės mašinos ir prie kurių lengvai priprantama. Rinkdamasis automobilį, aš iš esmės žiūrėjau 1,6 litro 115 AG EC5 variklį. Šis variklis labai gerai suderintas su greičių dėže. Jis yra pakankamai galingas tiek miestui tiek autostradai. Greičių dėžė dirba tyliai, be jokių pašalinių garsų. Paketas "blogiems keliams" pakelia pakabą 16 cm, bet man tai nepatinka, nes su standartinėmis spyruoklėmis ir standartiniais amortizatoriais mašina pradeda siūbuoti į šonus ir supti. C4 įprastos ligos: priekiniai atraminiai guoliai (po 20-30 km pradeda girgždėti), pro tarpą tarp priekinio stiklo ir kapoto patenka vanduo, kuris sugadina garso izoliaciją, kuri saugo nuo variklio triukšmo, galiniai amortizatoriai žiemą užšąla ir tt... Apskritai, automobilis yra geras, skardos visos cinkuotos. Plaktuku sukaltų varžtų ar neprisuktų varžtų neradau. Automobilyje naudojami žinomų Europos firmų komponentai: Valeo, Gates, Contitech, Bosch, TRW, NGK, OSram, Pilkington ir kt. o tai reiškia, kad Citroen automobiliai surenkami iš kokybiškų komponentų. Vienintelis produktas, kurį sugebėjau rasti su antspaudu "Fabrique en Russie", yra originalūs grindų kilimėliai. Kuro sąnaudos: autostradoje važiuojant 5 bėgiu, 110 km/h apie 5.8 litrai, mieste momentinis būna skirtingais momentais skirtingas, kartai net ir 25 litrai. Vidutinės sąnaudos 8l/100km. Standartinių priekinių sėdynių sėdima dalis yra trumpoka, bet kažkaip pavyksta įsipatoginti, tuo tarpu hečbeke sėdynės yra patogesnės. Norėtųsi papildomos salono garso izoliacijos, bet dėl plonų šoninių langų, efekto labai nepasijustų. Labai panašūs pojūčiai per visą važinėjimo laiką yra, kaip ir kad turėjau WV Jetta II. Važiuoja, daug negenda, nebaisu nutrenkti kažkur kieme, netuština kišenių, kaip mano anksčiau turėta AUDI. Palyginti su Citroen C5X7, kaina du kartus pigesnė. Vienintelis dalykas, kuris labai nusileidžia, C4 hečbekui yra tai, kad sedane yra tik 2 oro pagalves (Tik priekinės vairuotojo ir keleivio). Variklio tepalą geriausia naudoti TOTAL QUARTZ 9000 SAE 5W40 ir būtina keisti kas 10 000 km. Būtina pakeist žalią antifryzą į G12 ar G12 + antifriza (raudoną) priš tai išplaukite sistemą su citrinų rūgžtimi. Priešingu atveju, praėjus 1-1,5 metų eksploatacijos, originalus antifryzas pradeda oksiduotis ir padengia paviršius smulkiomis dalelėmis, kurios pirmiausia užkemša pečiuko radiatorių (pečiukas pūs tik šaltą orą). Stabdžių skystį geriausia keisti po 24 mėnesių. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 9)
Citroen modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | AX | C1 | C1 | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Saxo | C2 | DS3 | |||||||||||||||||||||||||||||
C3 | C3 | C3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
ë-C3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | ZX | |||||||||||||||||||||||||||||||
Xsara | Xsara | C4 | C4 | C4 | ||||||||||||||||||||||||||||
DS4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
C-Elysée | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Xantia | C5 | C5 | |||||||||||||||||||||||||||||
DS5 | C5 X | |||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | XM | C6 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | C3 Pluriel | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | C4 Cactus | |||||||||||||||||||||||||||||||
C3 Aircross | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | C4 Aircross | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | C-Crosser | C5 Aircross | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Xsara Picasso | C3 Picasso | ||||||||||||||||||||||||||||||
C-Zero | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Grand C4 Picasso | Grand C4 Picasso | ||||||||||||||||||||||||||||||
C4 Picasso | C4 Picasso | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | C8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SpaceTourer | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Berlingo | Berlingo | Berlingo | |||||||||||||||||||||||||||||
Nemo | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Jumper | Jumper | Relay | |||||||||||||||||||||||||||||
Jumpy | Jumpy | Jumpy | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Citroen C4 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis