Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Įdomus dizainas
- Itin komfortiškas
- Erdvus salonas
TRŪKUMAI
- Dizainas įtiks ne visiems
- Ne toks smagus kaip konkurentai
- Neitin sklandi mechaninė pavarų dėžė
"C4 Picasso dizainas yra kiek iššaukiantis ir tai yra rezultatas to kokios sėkmės susilaukė kiti išskirtinio dizaino automobiliai tokie kaip Nissan Juke ar Range Rover Evoque"
Naujas Citroen C4 Picasso išties labiau panašus į paaukštintą hečbeką nei vienatūrį ir pasižymi puikiai išdirbtu praktiškumu bei ekonomiškais varikliais. C4 Picasso dizainas yra kiek iššaukiantis ir tai yra rezultatas to kokios sėkmės susilaukė kiti išskirtinio dizaino automobiliai tokie kaip Nissan Juke ar Range Rover Evoque. C4 Picasso priekiniai žibintai gražiai dera su kompanijos logotipu/radiatoriaus grotelėmis. Galinė dalis yra keistas Volkswagen Golf ir DS serijos Citroen hibridas, kuris atrodo originaliai ir įdomiai. C4 Picasso yra gaminamas ant visiškai naujos EMP2 platformos, kurią naudoja ir Peugeot 308. Naujojo vienatūrio svoris yra maždaug 140 kg mažesnis nei jo pirmtako (jis svers panašiai kaip mažesnis C3 Picasso) ir tai stipriai įtakoja tiek degalų sąnaudas, tiek vairavimo ypatumus. Nors automobilis tapo 40 mm trumpesnis nei pirmtakas, tačiau 57 mm ilgesnė ratų bazė užtikrina didesnę interjero ervdę. Didesnė tapo ir bagažo erdvė – ji padidėjo nuo 500 iki 537 litrų. Nustūmus galines sėdynes ši erdvė padidėja iki 630 litrų, o maksimalus bagažo tūris siekia 1709 litrus. Citroen C4 Picasso interjeras yra nė kiek ne mažiau stilingas nei išorė. Didžiulis panoraminis priekinis stiklas suteikia atvirumo pojūtį. Tai pabrėžia ir horizontalus prietaisų skydelis su dideliu 12 colių ekranu centre. Kiti automobilio privalumai atsiskleidžia kelyje – vienatūris puikiai sugeria kelio nelygumus, padangų ir vėjo keliamas triukšmas sumažintas iki įspūdingo lygio. Automobilis taip pat tapo gerokai geriau valdomas, vairo mechanizmas informatyvesnis ir tikslesnis, nors Ford C-MAX automobiliui prilygti vis dar negali. Vienatūryje yra montuojami trys skirtingi dyzeliniai varikliai - taupiausi e-HDI modeliai turi 1,4 litro variklius su 89 AG. Jų ekonomiškumas įspūdingas – 100 km šie motorai pareikalaus vos 3,8 l degalų. Galingesnės versijos turi 1,6 litro variklius, generuojančius 114 arba 148 AG galią.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2019-10-22 |
Puikus šeimyninis automobilis |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Aukšta komfortiška sėdėsena, labai nedidelės kuro sąnaudos, puiki garso izoliacija, didelis priekinis stiklas bei maži priekiniai statramsčiai, todė automobilio salono priekyje daug šviesos.
Ne įtin sklandi mechaninė greičių dėžė, keistai veikianti Start&Stop sistema. mažas apsisukimo spindulys, lėtai veikianti automatinė greičių dėžė
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Dyzelinas |
Bendras automobilio aprašas |
Automobilį turiu vos 2 mėnesiai pirktas su 218 000km (reali rida), tačiau jau spėjau prasukti 4t km. Bendras įspūdis mane labai nustebino (geraja prasme). Automobilis 2014m 1,6 hdi 85kW labai ekonomiškas (prisipažinsiu to nesitikėjau) . 5,6 ltr - trasoje (važiuojant 120 km/val), 6,8 ltr - mieste, manau tikrai neprasti duomenys kaip tokio dydžio automobiliukui (realios sąnaudos). Žinoma tai ne sportinis kupė, bet važiavimui ar esant reikalui lenkti galios pakanka. Mieste manevruoti gal kiek apsunkina didelis apsisukimo spindulys, tačiau už miesto pamiršti jog sėdi už automobilio vairo - įspūdis lyg sėdėtum fotelyje. Garso izoliacija tiesiog puiki. Sėdynės labai patogios ir komfortiškos, todėl ilgose kelionėse nesijaučia nuovargis. Taip pat didelis priekinis stiklas, kuris įleidžia daug šviesos į salono vidų. Kalbant apie trūkumus turbūt labiausiai erzina kvailai sumontuota Start&Stop sistema. Kad paleisti/išjungti Start&Stop nėra atskiro mygtuko, reikia eiti per LCD ekraną (kitose auto tėra 1 paspaudimo mygtukas o C4 Picasso net 2 mygtukus reikia spausti). Kitas dalykas lėtai veikianti LCD monitorius. Paspaudus ant LCD ar ant prietaisų skydelio jutiminio mygtuko, sureaguoja dažnai ne iš pirmo mygtuko paspaudimo. Mechaninė greičių dėžė galėtų būti ir sklandesnė, tačiau turi ilgas pavaras. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Kol kas investicijų jokių neturėjau, tik nusipirkęs atlikau standartinius darbus - tepalai, filtrai (beje greičių dėžei kažkodėl pats gamintojas nenumato tepalo keitimo) , diržai, antifrizo keitimas. Kaip riedės ateityje dar bus matyti. Dalys nėra brangios ir jų paprasta gauti. Minusas: jei tektų keisti priekinį stiklą jo kaina apie 1200€ + keitimo darbai. Didelis nuvertįjimas automobilio |
Patarimai perkančiajam |
Nebijoti kalbų apie prancūziškus automobilius. C4 Picasso tikrai atitinka pinigus, kurių yra prašoma už juos. Vengti automoatinės greičių dėžės nes ten "robotas", kuris lėtai veikia, geriau rinktis su mechanine greičių dėže. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 7)
Citroen modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | AX | C1 | C1 | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Saxo | C2 | DS3 | |||||||||||||||||||||||||||||
C3 | C3 | C3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
ë-C3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | ZX | |||||||||||||||||||||||||||||||
Xsara | Xsara | C4 | C4 | C4 | ||||||||||||||||||||||||||||
DS4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
C-Elysée | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Xantia | C5 | C5 | |||||||||||||||||||||||||||||
DS5 | C5 X | |||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | XM | C6 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | C3 Pluriel | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | C4 Cactus | |||||||||||||||||||||||||||||||
C3 Aircross | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | C4 Aircross | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | C-Crosser | C5 Aircross | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Xsara Picasso | C3 Picasso | ||||||||||||||||||||||||||||||
C-Zero | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Grand C4 Picasso | Grand C4 Picasso | ||||||||||||||||||||||||||||||
C4 Picasso | C4 Picasso | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | C8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SpaceTourer | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Berlingo | Berlingo | Berlingo | |||||||||||||||||||||||||||||
Nemo | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Jumper | Jumper | Relay | |||||||||||||||||||||||||||||
Jumpy | Jumpy | Jumpy | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Citroen C4 Picasso TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis