Markės
401 iš 1918
Citroen C5, (DC/DE) 2000 - 2008
523Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 23
6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 78% Ne 22%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
C5 yra vidutinės klasės šeimyninis automobilis pakeitęs Citroen Xantia. Pirmos kartos C5 buvo gaminamas kaip penkerių durų hečbekas arba universalas. Skirtingai nuo pirmtakų, šio C5 hečbeko siluetas visgi labiau primena tradicinį sedaną. Taip pat C5 yra paskutinis Citroen sukurtas vadovaujant Jacques Calvet (1982-1999 metai) – tai periodas kuomet buvo “primiršta” Citroen propaguota inovatyvių sprendimų filosofija. C5 išlaikė hidropneumatinę pakabą vadinamą Hydractive 3. Pagrindinis pakeitimas yra tai, kad sistemoje naudojami elektroniniai vietoje mechaninių daviklių, kurie automatiškai koreguoja automobilio prošvaisą priklausomai nuo greičio – važiuojant dideliu greičiu pakaba yra nuleista, kad sumažinti oro pasipriešinimą. Važiuojant mažu greičiu nelygiuose keliuose pakabos aukštis yra padidinamas. Išliko ir rankinė pakabos aukščio kontrolė. 2004 metais C5 buvo atnaujintas – suteiktas naujas priekis ir galas, dabar automobilis iš priekio tapo panašus į naująjį Citroen C4 modelį. Atnaujintas C5 gavo dar vieną naujovę - besisukinėjančius kryptinius priekinius žibintus.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Patalpino: Andrius | 2016-02-20
Nepatariu
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Komfortas, bagažinės dydis, minkšta pakaba, elektronika
Variklis, aušinimo sistema, hidraulika, didelės eksplotavimo išlaidos
Pagaminimo metai: 2005
Variklio darbinis tūris, l: 1,8
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 9,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 11,0
Bendras automobilio aprašas
Komfortas 10 balų, tačiau automobilis neprilygsta amžiniesiems MB, pasiekus 270tūkst. ribą hidraulinė pakaba pradeda skaičiuoti paskutines dienas. Iš pradžių perdegė tik saugiklis, jis kainavo 15 eur su pakeitimu, tačiau naujas hidraulinės pakabos siurblys - 500 eur. Nuvertėjimas didelis šio automobilio, o remontas brangus. Taip pat jaučiasi nepasukamumas, sunku parkuotis priekiu. Taip pat buvo problemų dėl aušinimo sistemos. 1,8 variklis greitai pavargo per tokį kilometražą, taip pat trūkdavo galios mieste, už miesto važiuoja gerai, greitis nesijaučia. Labai talpi bagažinė. Kėbulo dažai ne pačio geriausios kokybės, taip pat lygiai ir su silikoninėmis dalimis, apvadais aplink langus. Nepatogus rato keitimas. kad pakeisti ratą, reikia jungti hidraulikos padėtį specialą. Šiaip kol automobilis naujas, mažai nuvažiavęs arba yra labai pamėgtas, jog į jį investuoti ne protingus pinigus, tuomet tuos trūkumus galima lengvai sutvarkyti ir džiaugtis komfortišku automobiliu. Tačiau ne ekonomiškumu.
Variklis
Variklis greitai pavargo, nors buvo prižiūrimas, ėmė trūkti galios.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Detalios brangios, nuvertėjimas ŽVĖRIŠKAS
Patarimai perkančiajam
Patikrinti ar veikia hidraulika, paspaudinėti tuos mygtukus pažiūrėti ar kilnojasi, taip pat pažiūrėti į temperatūros rodyklę, atsidarius kapotą pabandyti užuosti antifryzą, jei jaučiamas kvapas arba bagažinėje mėtosi butelis su juo - problemos su aušinimo sistema. Langus patikrinti ar visi normaliai darinėjasi.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 25)
Citroen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini AX  C1C1 
  Maži  SaxoC2DS3  
  C3C3C3
    ë-C3
  Kompaktiniai ZX    
 XsaraXsaraC4C4 C4
   DS4  
   C-Elysée
  Vidutiniai XantiaC5C5  
   DS5  C5 X
  Reprezentaciniai XM C6  
  Kabrioletai   C3 Pluriel  
  Mini krosoveriai    C4 Cactus 
   C3 Aircross
  Krosoveriai    C4 Aircross  
  Visureigiai   C-Crosser C5 Aircross
  Mini vienatūriai  Xsara PicassoC3 Picasso  
  C-Zero  
  Vienatūriai   Grand C4 PicassoGrand C4 Picasso 
  C4 PicassoC4 Picasso 
  Dideli vienatūriai   C8  
   SpaceTourer
  Daugiatiksliai  BerlingoBerlingoBerlingo
  Nemo  
  Komerciniai JumperJumperRelay
 JumpyJumpyJumpy
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt