diablo | 2014-09-22 |
puikus auto
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
visi pliusai
dar neradau
|
citroeno didelis suolis i prieki taip galiu pasakyti apie si c5. pasiemiau pervaryta is prancuzu su 170t.k.rida.kaip tokiu metu amziaus automobilis buvo gerai eksplotuojamas.aisku pasidariau atstovybeje diagnostika ir apziura.auto nestovejas,ivykiu neturejas,aptarnavimai buvo atliekami laiku ir t.t.technikine praejo be problemu neinvestavus nei cento.automobilis tiesiog puikus ypac nulipus nuo italisku meno kuriniu.pravaziavau apie 60t.km. per 1,5m. ir jokiu problemu neturiu dar.keiciau kaladeles ir kelias perdegusias lemputes.neskaitant tepalu filtru.aisku pasikeiciau dirzus ir itempejus nes jau rida nemaza.vaziuokle komfortiska nors pas mane paprasta ne hidrauline.garso izoliacija pakankamai gera.malonus auto tolimom kelionem.niekada neziurejau i citroenus cia zmonos uzgaida.bet ta uzgaida pasiteisino.niekada negrysiu prie italisku grabu.dabar jau noriu DS 5.... varikliukas 2,0hdi.103kw.traukia sakykime normaliai.aisku kaip man galetu buti ir geresne bet ka noreti is jo tu 103kw o ypac paemus auto svori.bet vis geriau nei 1,6.siaip uztenka galios o kam reikia daugiau yra galingesniu.sie varikliai geri jau laiko patikrinti.aisku priziureti reikia.laiku tepalus keisti ir filtrus ir tarnaus dar ne viena 100t.km. eksploatacijos kastus dar nieko negaliu pasakyti.tikro remonto dar nedariau apart kaladeles ir kelias perdegusias lemputes.vaziuokle ir po 60t,km puikiai susitvarko su Lietuvos keliais ir sunkeliais.bilduku jokiu neislindo dar.nu pavasari technikine bus matyti.bet manau bus viskas gerai.cia ne alfa romeo.o nuvertejimas.visos nuverteja daugiau maziau. reikia tikrinti kaip ir visus automobilius prie perkant
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Artūras | 2014-08-13 |
Citroen C5 3.0 v6 laivas visai šeimai
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
tyla,konfortas,komplektacija,azartiškumas,išvaizada,praktiškumas,universalumas,...
nebuvo
|
Šis auto buvo pirmasis citroen. Ankščiau niekada negalvojau apie Citroen C5 tačiau mano kaimynas nusipirko 2013 C5 ir kai pasedėjau viduje buvau nustebintas į gerają pusę.Nusipirkus savo C5 universalą 2010m. 3,0 v6 patyriau kas yra tikras prancūzas. Su savuoju C5 važinėju 2 metus ir keičiau tik gabaritines lemputes.Tokio malonaus važiavimo nebuvau patyręs niekada. 3,0 v6 dyzelis yra tikra ATOMONĖ BOMBA! nuvertėjimas yra silpnoji automobilio dalis.Remonto kaštai yra normalūs bet remontuoti reikia labai labai retai NEGAILĖTI pinigų perkant ir automobilis jus stebins ir stebins
Pilnas atsiliepimas...
|
|
MSJ | 2013-11-26 |
Citroen C5, 2009 136HDI caravan
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortas, minkštas kelio dangos priėimas, pakankamai galingas variklis bei hidraulika.
Nelaiko žibintų lempos, kokias beįdėtum
|
Super automobilis, veliūras, pilnas el paketas. Smagus, jaukus bei tylus automobilis šeimai. Variklis 2,0 HDI 100kW, hidraulika. Vidutines kuro sąnaudos 7,4 ltr.
Pirktas prieš 6 mėn, o kaina nuvertejo jau 3 tūkst litais. Nusipirkus tokį auto lepinti (prižiūrėkite) kaip Jus lepina komfortu.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
C5 III | 2013-08-14 |
C5 EXLUISIVE
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Garso izoliacija,pakaba Hydractyve 3+,Exluisive komplektacija,isvaizda,nemaza bagazine...
Kai kuriu originaliu detaliu kosmines kainos.
|
Gan solidus auto. Pirkau is Luxembourgo su 124000 rida. Nedaustas,is Citroen atstovybes. Buvo prakiures kondicionieriaus radiatorius. Cia ju liga,4-5 metai ir kaput. Pas mane pilna komplektacija,sedanas, R18 ratai. Hydractyve 3+ pakaba nereali,navigacija vakaru europoje nuostabiausia,bet rytu europoje pazista tik didesnius miestus su dviem didesnesnem gatvem. Gal uz pinigus gali ir lietuvos atstovybe idiegti gera,nezinau,nesidomejau. Vaziuoja minkstai,automatas dirba puikiai,kuro sanaudos mieste 9,uzmiestyje 5,tad bendros man iseina 7. Vairuotojo vieta komfortiska,dideli veidrodeliai,gale vietos vaikams per akis.Garso izoliacija gera,net ant stiklu pazymeta specialiu sertifikatu.Priekyje 6 parktronikai,gale 4,tad uzkliuti beveik neimanoma. Pakeitus klimos radiatoriu ir uzpildzius freono buvo dziugu. Bet po dziaugsmu prasidejo ir investavimas: 160000 km visi stabdziu diskai ir kaladeles,generatoriaus dirzelis ir itempejas. 165000km galinio stabilizatoriaus traukeles abi. 170000 km uzlinko ventiliatorius,naujas 1500 lt. 177000 km isbego abu priekiniai amortizatoriai. Vieno naujo hidraulinio kaina 930 lt. Dabar vaziuoju kelis menesius be problemu. Yra automatinis sviesos jutiklis. Auto pats ijungia ir isjungia artimasias sviesas,pvz ivaziavus i tuneli ar garaza. Dienos sviesos geras dalykas,bet viena lempute 90 ltl. Uzsilenkiantys veidrodeliai kiemuose geras navarotas. Instaliuota vieta sim kortelei. Na limuzininiu navarotu yra,bet kur vairuotojui pasideti kavos puodeli,tai prancuzas pataupe plastmasgalio,man cia didelis minusas :( Labai minksta prietaisu skydelio panele. Niekas nebarska. Bet kai pagalvoju,per metus pramyniau 53000 km,tad tos investicijos nera labai skaudzios. Tepalus ir visus filtrus keiciu kas 15000 km.,nors gamykla nurodo keisti kas 20000km.Seip geras auto,ziema siltas,greit uzsyla,miske nereikia vilktis ant dugno,galima pasikelti pakaba per du lygius. Limuzinas ir crossoveris neiperkanciam BMW,AUDI ar MB... :) 2,0 HDI, 16V, 100kW. Traukia neblogai,ekonomiskas. Tyliai dirba. Tepalu keitimas su filtrais nera brangus. Jei neliecia hidraulikos ir elektronikos ,tai kainos nebrangios. Jei kas planuojat dyzelini pirkti,pirkite 2,2. Jis geriau traukia ir mieste ekonomiskesnis. Gal ir sunku,bet isitikinti ,kad nebuvo stipriai sudauzytas,pabandyti hidrauline pakaba,kad veiktu. Sumoketi specialistui,kuris ismano sias markes,kad visa isnerstu,mygtukus,salona,visus mechanizmus,po varikliu ir t.t.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Hitman | 2013-04-04 |
Hitman
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dizainas,hidractyve pakaba,stabilumas,islaikymas,kuro sanaudos
Truksta garso izoliacijos,gale mazai vietos
|
Pirkau naudota is Belgijos. Pagal serviso knyga nedaustas,laiku daryti aptarnavimai. Buvo pravazeves 100000 km. Tipo savininkas pirko kita,tik 2012 m karavana,tai sedana pridave. Yra navigacija,pats prisiparkuoja,hydractyve 3+ pakaba, 2.0 HDI , 100 kw, Ecsliuzive, Belgijos rinkoje be xenonu( gal gerai,lemputes pigesnes ). Vaziuoja minkstai,ziauriai minkstai. Po Skoda Octavia nera kuo lyginti. Bendros kuro sanaudos 7 l/ 100 km. Nepatinka,kad veidrodeliai nuolat uzsilenkia ijungus signalizacija,ypac ziema,viskas ten traska( gal nemoku perstatyti ). Vaziuojant atbuline eiga,blogas matomumas,bet gelbeja dideli soniniai veidrodziai. Garso izoliacija prastoka,uz Skoda geresne,bet esu turejes geresniu modeliu. Aptarnavimas nera brangus,pvz kaladeles pirkau po 180 ltl. Filtrai visi nebrangus. Tik ratai 18, tai padangos kainuoja,reikia pasipurtyti. 100 kw vaziuoja gerai,tiek lenkiant,tiek tolygiai. Pravaziavau jau 40000 km. Bedu nera. Po apacia nera viskas paruosta kaip visureigiui. Vazinejant per kelmus,lengvai galima pazeisti hidraulikos sistema,reguliatoriu ar ateinancius laidus. Labai patogios priekines sedynes. Gera audio aparatura. Ziema uzsyla letai. Sedanui per lietu ar sningat atidarius bagazine,daug prilasa i vidu,truputi uzknisa. Labai stabili ant kelio,nesvarbu lyja ar didelis vejas. Gale vietos mazai :(
2.0 HDI 100 kw gan geras variantas. Tepalo ,,needa''. Vaziuojant girdisi variklio darbas,bet juk tai ne sarvuotas automobilis. Filtrai,stabdziu sistema,sarnyrai nera brangus. Nebutina pirkti is Citroen. Yra kitu garsiu gamintoju. Nezinau kiek kainuoja Hydractyve amortizatoriai ar reguliatorius,bet jie tikrai negenda kas 30000 km ar kas 3 metus. Tai limuzino klase,kaip BMW 5, tad nenuvertes per kelis metus 80%. kaip ir visi siuolaikiski modeliai,manau negali buti stipriai dausti. Tai turi reiksmes auto stabilumui,elektronikos gedimams ir pan.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Robertas | 2013-04-01 |
C5 Hydractive 3+
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Hydractive 3+ pakaba,patogios sedynes,dideli soniniai veidrodeliai...
Truksta garso izoliacijos :(
|
Turiu 2008 m, 2.0 HDI, 100 kw, hydractive pakaba yra fantastiska! Plaukia visais keliais,mano pastebejimu siam laivui truksta tik geresnes garso izoliacijos. Pirkau Belgijoje,nedausta is salono,rida buvo 110000 km,dabar jau pravaziavau 170000 km,keiciau tik kaladeles,na zinoma ir filtrus su tepalais. 2.0 HDI , 100 kw, vaziuoja puikiai,tiek greitkeliu tiek mieste,variklis puikus! Detales nebrangios,filtrai,stabdziu diskai,kaladeles tikrai proto ribose. Nezinau nieko apie hydractive 3+ pakabos kainas,nes kolkas bedu neturejau,viskas veikia puikiai... Isitikinti ar nebuvo stipriai daustas,svarbu,jog nebutu plautas variklis,nes tuomet turesite problemu su elektronika...
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Andrius | 2012-01-12 |
Citriukė
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Gražus dizainas, komfortas, ekonomija, variklio galingumas.
Minusų kaip ir nepastebėta.
|
Automobili nusipirkau prieš 2 metus. Jis man paliko tikrai didelį įspudį. Važiuoja labai gerai tiesiog plaukia... Problemu dar kol kas neturėjau nuvaževes 150tūkst. Tik tepalai, kaladėles ir pan. Automobilis tikrai kokybiškas plastikas minkštas viskas puikiai apdirbta. Tik mane užknisa tas vairas, o daugiau, tai viskas tikrai puiku. ;) Pas mane varikliukas 2.7HDI 150kw automatas. Pavarų dėžė veikia neblogai. Na su šiuo varikliu gali drąsiai sportuoti. Pirkau iš Prancūzijos muštą. Apie kainas nieko negaliu pasakyti, nes nesidomėjau, nežadu dar jo parduoti. Patikrinkit variklį kaip jis dirba ar juodo dūmo per daug nemeta. Patikrinkit važiuokle ar nieks neleidžia, nes pas jį eina su hidraulika.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
paulius | 2012-01-08 |
citroen
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
patogus, vaziavimas labai geras.
gale mazai vietos vaikams.
|
labai grazus automobilis: isore, salonu panele visa visos sistemos navigacijos odines labai patogios sedynes.vaziuoja labai gerai, nu net negalima sakyt vaziuja duodi gazo ramiai ir jis tiesiog plaukia be garsu. ilgas zemas automobilis kuris man labai patiko. bet gale reiketu daugiau vietos. Ziurekit rema!!!
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Jonas | 2011-08-23 |
KEISTA, BET PATIKO...
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Gražus, patogus, ekonomiškas
Nepatiko vairas
|
Draugė pirko 2011 metų 1,6 litro dyzelinį sedaną .Nors iki tol tiesiog nekenčiau citroenų ir kitų prancūziškų automobilių, bet pamatęs baltą jos citroeną likau sužavėtas pagal nedidelę kainą šiuo automobiliu. Jis labai komfortiškas ir mynkšta važiuoklė. Važiuojant 90kmh ima tik 3,5 litrus dyzelio. Nepatiko tik vairas- vidurys stovi vietoje, o vairaratis sukasi. Įdomu, koks patikimas jis bus ateityje. O 1,6l dyzelio -per akis, traukos užtenka pilnai. Bet pats abejoju, ar ryžčiausi pirkti šį "prancūzą" Išvada -važiuojant praeiviai atkreipia dėmesį, ekonomiškas, patogus, labai gražus baltas, bet ar patikimas???? NAUJAS, TAD NEAIŠKU Pirkite 1,6l dyzelį, jo kuro sąnaudos itin mažos, traukos užtenka -80kw
Pilnas atsiliepimas...
|
|
TTT | 2011-07-23 |
TTT 700
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dizainas
Prastas matomumas vaziuojant atbuline eiga
|
Man patinka viskas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
123 |