Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Aukščiausias komforto lygis
- Nuostabiai savitas stilius
- Puikus kruizeris
TRŪKUMAI
- Prastokai valdomas
- Keistokas salono plastikas
- Lėta automatinė pavarų dėžė
Puikaus dizaino prabangus automobilis pristatomas kaip elegantiška alternatyva prestižiniems automobiliams tokiems kaip 5 serijos BMW ir Mercedes-Benz E-klasė. Automobilis toliau tęsia sėkmingą Citroen atgaivintą stilių, kurį pradėjo C4 modelis. Galima teigti, kad C6 Citroen gamoje pakeitė jau kuris laikas nebegaminamą XM modelį. C6 varomas 3.0 L V6 variklio su 211 AG ir 2.2 L, 2.7 L HDi dyzeliais su 173 AG ir 204 AG galia. Nepaisant to, kad automobilis gaminamas sedano kėbulu, jis panašus į hečbeką ir turi originalų įgaubtą galinį stiklą matytą vos keliuose automobiliuose - Citroen CX ir kai kuriuose 60-ųjų Dodge. Pagrindinis C6 pardavimų “arkliukas” yra aukštosios technologijos, pavyzdžiui – automobilis turi kelio ženklinimo juostos kirtimo įspėjimo sistemą (Lane Departure Warning System), kuri įspėja vairuotoją jei šis kerta juostą neįjungęs posūkio signalo, taip pat unikalų vairą, kurį sukant centrinė dalis išlieka stabili, kryptinius priekinius ksenoninius žibintus, hidraulinę elektroniškai reguliuojamą „Hydractive 3 +“ pakabą, automatiškai į greitį reaguojantį spoilerį. C6 yra pirmas automobilis, kuris gavo keturias žvaigždutes pėsčiųjų apsaugos srityje EuroNCAP bandymuose. Automobilis turi automatiškai pasikeliantį variklio gaubtą, susidūrimo su pėsčiuoju atveju sukonstruotu tam, kad žmogus susižeistų kuo mažiau. C6 visuotinai giriamas už neprilygstamą pakabą komforto atžvilgiu ir aukštas technologijas. Ne veltui būtent šį automobilį buvo pasirinkęs buvęs Prancūzijos prezidentas Jacques Chirac kaip oficialų prezidento automobilį.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Nepaisant to, kad automobilis gaminamas sedano kėbulu, jis panašus į hečbeką ir turi originalų įgaubtą galinį stiklą matytą vos keliuose automobiliuose - Citroen CX ir kai kuriuose 60-ųjų Dodge.
C6 yra pirmas automobilis, kuris gavo keturias žvaigždutes pėsčiųjų apsaugos srityje EuroNCAP bandymuose. Automobilis turi automatiškai pasikeliantį variklio gaubtą, susidūrimo su pėsčiuoju atveju sukonstruotu tam, kad žmogus susižeistų kuo mažiau.
Citroen C6 buvo oficialus Prancūzijos prezidento Jacques Chirac prezidento automobilis:
C6 yra pirmas automobilis, kuris gavo keturias žvaigždutes pėsčiųjų apsaugos srityje EuroNCAP bandymuose. Automobilis turi automatiškai pasikeliantį variklio gaubtą, susidūrimo su pėsčiuoju atveju sukonstruotu tam, kad žmogus susižeistų kuo mažiau.
Citroen C6 buvo oficialus Prancūzijos prezidento Jacques Chirac prezidento automobilis:
Patalpino: Justas | 2012-02-25 |
Citroen C6 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Puiki vaziavimo kokybe,patikima,skoningas vidus ir aukstos kokybes apdailos medziagos,ekonomiskas
Hidrauline pakaba per salcius dirba netaip sklandziai
|
Bendras automobilio aprašas |
Automobili C6 su 2,2 biturbo varikliu turiu jau 2 metus.Pirkau butent 2,2 varikliu ir mechanine deze.Galingesnis variantas 2,7 variklis su automatine greiciu deze.Taciau automatine deze citroenui pradejo gaminti japonai ir prigamino toki slamsta kad tapo sio automobilio silpniausia vieta.Po 200000km prasideda greiciu deziu defektai.Devetos dezes kaina apie 6000lt.Aisku japonai dar pradejo Citroenui gaminti priekines pakabos amortizatorius(jeigu galima taip vadinti).Ir vel atsirado problemu,bet po 2009 metu ju jau nebeliko.Siaip automobilis tikrai saunus.Aisku jo isvaizda skonio reikalas.Vokisku automobiliu megejai tikrai jo nepirks-jam graziausia AUDI6.Taciau vaziavimo kokybe Audi 6 toli toli iki Citroeno 6.Varikliai irgi patikimi,nereikalauja daug prieziuros.Pagrindinio dirzo keitimas tik po 180000-220000km.Kuro sanaudos uzmiestyje apie 6 litrai ,mieste apie 7-8 litrai.Aisku apie komplektacija net nekalbesiu ,lengviau pasakyti ko nera.... |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Automobiliui beveik visos detales tinka Citroen C5 arba peugeot 407 |
Patarimai perkančiajam |
Perkant rekomenduociau pirkti su 2,2 dyzeliniu varikliu ir mechanine greiciu deze.O jeigu pirksite automata stenkites ipirkti kuo mazesne ridos automobili.Atkreipkite demesi i priekinius amortizatorius,paziurekite ar neslapiuoja. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 83)
Citroen modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | AX | C1 | C1 | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Saxo | C2 | DS3 | |||||||||||||||||||||||||||||
C3 | C3 | C3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
ë-C3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | ZX | |||||||||||||||||||||||||||||||
Xsara | Xsara | C4 | C4 | C4 | ||||||||||||||||||||||||||||
DS4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
C-Elysée | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Xantia | C5 | C5 | |||||||||||||||||||||||||||||
DS5 | C5 X | |||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | XM | C6 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | C3 Pluriel | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | C4 Cactus | |||||||||||||||||||||||||||||||
C3 Aircross | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | C4 Aircross | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | C-Crosser | C5 Aircross | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Xsara Picasso | C3 Picasso | ||||||||||||||||||||||||||||||
C-Zero | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Grand C4 Picasso | Grand C4 Picasso | ||||||||||||||||||||||||||||||
C4 Picasso | C4 Picasso | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | C8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SpaceTourer | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Berlingo | Berlingo | Berlingo | |||||||||||||||||||||||||||||
Nemo | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Jumper | Jumper | Relay | |||||||||||||||||||||||||||||
Jumpy | Jumpy | Jumpy | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Citroen C6 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis