Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Peugeot 807, Fiat Ulysse ir Lancia Phedra modeliai. Glotnios vienatūrio linijos ir modernus stilius slepia automobilio tvirtumą, erdvumą ir universalumą. C8 gali sutalpinti net iki aštuonių keleivių.
Citroen C8 yra vienatūris pristatytas 2002 metais ir pakeitęs Evasion modelį. Kadangi automobilis yra sukurtas bendradarbiaujant kompanijoms PSA (Peugeot Citroen) ir Fiat, todėl yra gaminami analogiški SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: cia mano masina, jau 7 metai su ja | 2016-01-02 |
c8 vyresnysis brolis |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
manevringas, didelis, talpus, minkstas, ekonomiskas, minkstas, tylus, retai genda
tik KOKYBISKAS kuras, silpna sedyne, stabdzius prisiziureti, EKOLOGIJA, ne visi moka taisyti ir supranta
|
Pagaminimo metai: 2004
Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Vienatūris
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 9,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,5 |
Bendras automobilio aprašas |
cia tas pats peugeot 807 su kitokiom amblemom. Kokia zmogus turejo nupirkti masina, kad per puse metu tiek remonto darytu??? Gal ji ant kulbiu srote stovejo? Pas mane pezas, bet tai ta pati masina (beje fiat ullyse arba lancia phedra taip pat, pastaroji geriausiai ispildyta) ir per kone tris metus keiciau tai kas privaloma (tepalai, filtrai ir karta dirzus), be privalomu kazkoki skyvuka (100+100lt). Padangas. Kabli isidejau. Buvo dinge sviesos 20e remontas. Geda net rasyti. Durys lektrines, salonas odinis....... be pabaigos. |
Variklis |
2.2 HDI sirdele. Visi liaupsina 2.0 HDI motora, bet tai netiesa, 2.2 ir smagiau ir ekonomiskiau jei vaziuosit taip pat letai kaip su 2.0. Daug as situ masinu turejau (butent eurovanu), dvilitriai jei ne bedos, tai buki ir rajus. Masina sunki, reikia galingo variklio, kad tokia isjudinti. Kiek teko susidurti, paprastai dvilitriai gryzta zymiai labiau nujodyti nei 2.2. Bet tai logiska: jei jums reikia miniveno dyzelio darbui, tikrai neinvestuosite papildomu pinigu traukai, nes tai daiktas darbui. Jei norite tokio automobilio sau - visuomet pirksite kuo geresni. Prasciausio ir pigiausio varianto vengsite. Beje butina besalygiskai - isprogramuoti ir ismesti FAP (arba jus labai turtingas aplinkos myletojas), visa kita smulkmenos. Vakumai ne beda. Buvo ji man "sugedus" - lektuvas ne masina, pasirodo kazkoks vakumas dingdavo, radom itrukusia slangute, kompiuteris kazko nemate, tai skraidziau kaip su raketa. Dauguma sake turbina, bet rimtas meistras (jo patirtis virs 10m su elektronika, berzu aleja, birstonas, vytas) uz 15e ir rado gedima ir dar ji sutvarke. Del to vakumo turbina nuolat pusdavo ora, kuro neimdavo, o greitedavo kaip monstras benzininis. Kaip bus dabar, nezinau, sutaisiau ir ner kur vaziuoti kol salta. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
nuverteja stipriai: per tris metus busiu kone 1000e prarades vien del noro. Zinoma, pirkau kai dar buvo ju bumas ir kaina didele, tuomet vidutinej rinkoj tai buvo naujove. Man ji atsistojo apie 3000e, dabar tokia jau galima ir uz 2000e ieskot, bet, zinoma, ne su naujomis padangomis, issprestom visom kvailom ligom ir t.t. Siandien as savo uz 2500 neparduociau, tad ir nepardavineju. Parduosiu uz 1000, belieka tik laukti kada.... Reikia masinos statyboms. Daug ieskojau visokiu variantu ir supratau, kad tokia geriausia. Per 3 metus servise buvau 3 kartus. Ko dar geriau noreti? |
Patarimai perkančiajam |
ranknio trosai daznai uzrudija, elektronikoj bedu nera arba jos vaikiskos, cia ne 2010 metu automobilis, variklis turi buti tylus, neapsitepalaves, dirbti graziai ir tolygiai, kuo geresne vairuotojo sedyne tuo geresne masina, jei nenorit dideliu islaidu - BUTINAI pasitikrinkit sankaba, bet jei vazinesit bent 5 metus, vistiek pasikeisit (nebent vaziuojat po 10 000 km i metus), pigios ir geros nebuna, brangi dar nereskia kad gera, geru automobiliu be reikalo neparduoda, o jei parduoda tai brangiai. Pakabos remonto kaina jums sukels juoka (ypac jei eksploatuosit intensyviai ir ilgai). Jei nutruks variklio dirzas - loterijoje jums pavyko pralosti. Reikia zinoti kur taisysi (pas ka) toki automobili. Kaladeliu davikliu laidai labai daznai nutruksta, bet nutrukus niekas nepasikeis. Valytuvai brangus LABAI, bet ir kokybiski. Kilimeliai brangus (didele masina). Priekinis stiklas kainuoja centus, bet jei suklysit, bus sunku. As suklydau, vos vos issilaiziau. Isimti ir ideti turi tik PROFESIONALAI, jokiu pjaustymu su stygomis ar dar kokiu nesamoniu. Srote meistrai (stiklu keitimo) isima ir ideda arba naujas, bet naujas nuo 650 lt. Tai ne 7-os klases BMW, bet tai ir ne opelis ar vw - kokybe ir konfortas uz konkurentu didesnis. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 43)
Citroen modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | AX | C1 | C1 | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Saxo | C2 | DS3 | |||||||||||||||||||||||||||||
C3 | C3 | C3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
ë-C3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | ZX | |||||||||||||||||||||||||||||||
Xsara | Xsara | C4 | C4 | C4 | ||||||||||||||||||||||||||||
DS4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
C-Elysée | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Xantia | C5 | C5 | |||||||||||||||||||||||||||||
DS5 | C5 X | |||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | XM | C6 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | C3 Pluriel | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | C4 Cactus | |||||||||||||||||||||||||||||||
C3 Aircross | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | C4 Aircross | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | C-Crosser | C5 Aircross | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Xsara Picasso | C3 Picasso | ||||||||||||||||||||||||||||||
C-Zero | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Grand C4 Picasso | Grand C4 Picasso | ||||||||||||||||||||||||||||||
C4 Picasso | C4 Picasso | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | C8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SpaceTourer | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Berlingo | Berlingo | Berlingo | |||||||||||||||||||||||||||||
Nemo | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Jumper | Jumper | Relay | |||||||||||||||||||||||||||||
Jumpy | Jumpy | Jumpy | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Citroen C8 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis