Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Komfortiškas ir ergonomiškas salonas
- Aukštos kokybės pojūtis
- Stilinga ir moderni išvaizda
- Mažos eksploatacijos išlaidos
TRŪKUMAI
- Trūksta MINI įvaizdžio
- Silpni varikliai
"Citroen DS3 pirkėjai galės automobilį suasmeninti – pasirinkti ne tik kėbulo, bet ir stogo bei šoninių galinio vaizdo veidrodėlių spalvą. Viduje – laisvė rinktis norimą prietaisų skydelio apdailą, pavarų perjungimo svirtį bei salono medžiagas"
Citroen DS3 yra pirmas kompanijos automobilis naujoje prabangių ir išskirtinių DS (Different Spirit) automobilių gamoje. Nors Citroen po 34 metų pertraukos sugražino DS vardą, tačiau šis automobilis neturi nieko bendra su savo pirmtaku. Tačiau kompanijos vadovai tikisi, kad automobilis bus toks pat išskirtinis ir stilingas kaip ir senasis DS. Citroen DS3 skirtas konkuruoti su kitais mini klasės stiliumi ir puikiu įvaizdžiu pasižyminčiais automobiliais tokiais kaip MINI ar Alfa Romeo MiTo. Automobilis pasižymi puikiu dizainu - priekyje Citroen stiliaus ištęsti žibintai, LED žibintai įtaisyti vertikaliose ertmėse, viduryje didelė oro anga su chromuotu kompanijos logotipu meistriškai įsipaišančiu į visą automobilio dizainą. Vedant žvilgsnį toliau į akis krenta peleko formos viduriniai statramsčiai. Bendrai automobilis atrodo originaliai, tačiau kartu puikiai išlaiko naują Citroen stilių. Viduje patrauklus kėbulo spalvos prietaisų skydelis, kuris kiek primena esantį Fiat 500 automobilyje. Stilingas interjeras nenuvilia patogumu – jis yra praktiškas, komfortiškas, vairuotojo pozicija patogi, o sportinės sėdynės esančios papildomoje įrangoje turi puikų šoninį palaikymą. Gale sėdintys keleiviai ras kur kas daugiau vietos kojoms ir galvai nei MINI modelyje, o bagažinės skyrius turi pakankamai nemažą 285 litrų tūrį. Citroen DS3 pirkėjai galės automobilį suasmeninti – pasirinkti ne tik kėbulo, bet ir stogo bei šoninių galinio vaizdo veidrodėlių spalvą. Viduje – laisvė rinktis norimą prietaisų skydelio apdailą, pavarų perjungimo svirtį bei salono medžiagas. Jeigu jūs tikitės nedidelės revoliucijos automobilio viduje teks nusivilti, kadangi naujasis DS3 skirtingai nei legendinis DS neturi kažkokių įpatingų techninių sprendimų. Pavyzdžiui priekinė pakaba yra tradicinė MacPherson tipo, o galinė torsioninis balansyras. Visgi gamintojas pabrėžia ir puikų automobilio, gaminamo ant tos pačios platformos, kaip naujasis Citroen C3, elgesį posūkiuose – prancūzų teigimu, jis priartina vairuotoją prie kelio. DS3 pirkėjai galės rinktis iš penkių variklių: VTi 95 AG, VTi 120 AG ir THP 150 AG benzininių motorų bei 90 AG ir 110 AG HDi dyzelinių agregatų. Atrodo, kad automobilis turi visus reikiamus "ingridientus", kad palenktų pirkėjų širdis į savo pusę, tačiau tik laikas parodys ar šis automobilis atras savo vietą tarp pačių geriausių istorijoje Citroen modelių.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Su šiuo modeliu Citroen po 34 metų pertraukos sugražino DS vardą į rinką.
Žurnalas „Top Gear“ 2010 metais DS3 išrinko geriausių metų automobiliu.
Yra gaminama ir lenktynėms skirta DS3 Racing versija.
Tai vienas populiariausių ralio automobilių kovojantis visame pasaulyje įvairių šalių uždaruose, bei tarptautiniuose ralio čempionatuose:
Žurnalas „Top Gear“ 2010 metais DS3 išrinko geriausių metų automobiliu.
Yra gaminama ir lenktynėms skirta DS3 Racing versija.
Tai vienas populiariausių ralio automobilių kovojantis visame pasaulyje įvairių šalių uždaruose, bei tarptautiniuose ralio čempionatuose:
2018-08-23 |
Gražus spuogas, bet venkit automato |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Žvitrus variklis, erdvė kaip tokiai klasei, dizainas.
Automatas
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 9,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,8
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,5 |
Bendras automobilio aprašas |
Simpatiškas, dailus ir pakankamai erdvus miesto automobilis. SU 1.6 VTi motoru gana žvitriai sukasi mieste iki leistinų greičių, o dėl pakankamai trumpos 4 pavaros - gana neblogai pagreitėja ir nuo 110 km/h. Didžiausias jo trūkumas - bukas automatas, kuris dažnu atveju nesupranta ko iš jo norima. Važiuojant ramiai jis greitai įjungs 4 pavarą ir iš karto ima jaustis, jog sūkiai dar per žemi. Nuspaudus gazą iš eigos, automatas dar sudvejoja, uždelsia, tada jungia žemesnį bėgį. Pvz, lėtėjant nuo kokių 30 iki 10 jis kartais pamiršta persijungt iš trečios į žemesnę ir vėl gaunas per žemos apsukos, variklis steni, o automatas tik tada perjungia į antrą. Žodžiu, jei galit apsieit be komforto mieste - imkit mechaninę. Salonas visai tvirtai surinktas ir ne iš popieriaus pagamintas. Erdvės gana nemažai, komfortas - vidutinis, bet visiškai kaulų neišpurto. Vairas minkštas, nelabai informatyvus, pakaba posūkiuose gana stabili. Stabdžiai labai sunkiai jaučiami - nėra švelnaus ir linijinio pojūčio, kiek daugiau prilieti ir staigiai stoja, todėl dažnai nekomfortiškai stabdai (pernelyg staigiai pats to nenorėdamas). Kaip tokios klasės mašinoje, tai gana nemažai privalumų - temstantis veidrodis, lietaus davikliai, park sensoriai, patys užsilenkiantys veidrodėliai užrakinus ir pan. Dizaino atžvilgiu visiškai vykus mašina. Mieste taupumo nėra, užtai užmiestyje galima sutilpti ir į 5 litrus sąžiningai nespaudžiant gazo. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Kolkas nieko nebuvo |
Patarimai perkančiajam |
Tiesiog bendra apžiūra, kaip ir perkant bet ką kita. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 8)
Citroen modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | AX | C1 | C1 | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Saxo | C2 | DS3 | |||||||||||||||||||||||||||||
C3 | C3 | C3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
ë-C3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | ZX | |||||||||||||||||||||||||||||||
Xsara | Xsara | C4 | C4 | C4 | ||||||||||||||||||||||||||||
DS4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
C-Elysée | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Xantia | C5 | C5 | |||||||||||||||||||||||||||||
DS5 | C5 X | |||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | XM | C6 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | C3 Pluriel | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | C4 Cactus | |||||||||||||||||||||||||||||||
C3 Aircross | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | C4 Aircross | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | C-Crosser | C5 Aircross | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Xsara Picasso | C3 Picasso | ||||||||||||||||||||||||||||||
C-Zero | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Grand C4 Picasso | Grand C4 Picasso | ||||||||||||||||||||||||||||||
C4 Picasso | C4 Picasso | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | C8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SpaceTourer | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Berlingo | Berlingo | Berlingo | |||||||||||||||||||||||||||||
Nemo | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Jumper | Jumper | Relay | |||||||||||||||||||||||||||||
Jumpy | Jumpy | Jumpy | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Citroen DS3 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis