Markės
353 iš 1571
Citroen Xantia 1993 - 2001
Citroen Xantia, 1993 - 2001
539Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.92% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 39
8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)18% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 90% Ne 10%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Citroen Xantia yra vidutinės klasės šeimos automobilis, kurio buvo parduota daugiau kaip 1.2 milijonai per 8 gamybos metus. Xantia dizainas yra sukurtas italų Bertone kompanijos. Automobilis pakeitė Citroen BX modelį ir tapo gerokai šiuolaikiškesnis, kad galėtų konkuruoti su tokiais modeliais kaip Ford Mondeo, Nissan Primera, Rover 400, Toyota Carina E ir Opel Vectra. Xantia buvo gaminamas kaip hečbekas ir universalas ir savo išvaizda išsiskyrė iš konservatyvių Ford Mondeo ar Opel Vectra tarpo, tačiau Xantia pardavimai nors ir neblogi nenurungė minėtų modelių. Iš inžinerinės pusės didžiausias Xantia privalumas – jos pakaba. Brangesni modeliai buvo gaminami su pažangia XM modelio Hydractive kompiuteriu valdoma hidropneumatine pakaba. Ši pakaba esant normalioms salygoms parūpina labai komfortišką važiavimą, tačiau kartu kontroliuoja pakabos standumą stabdymo, pagreičio ar posūkių metu. Ši sistema dar vadinama aktyviaja pakaba. Be to Xantia turėjo ir galinius vairuojamus ratus – kaip ir kai kurie japoniški modeliai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Patalpino: Linas | 2013-05-04
Citroen Xantia 2000/01m. 2.0 HDi
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Pasakiškas minkštumas, ekonomiškas, labai erdvus salonas, didžiulė bagažinė
Elektros gedimai, ratų išvirtimas, vairo sistemos gedimai
Bendras automobilio aprašas
Jei rasite gerą, nenuvažinėtą automobilį ir esate žmogus, kuris mėgsta plaukti lyg debesimis, mėgsta komfortą, bet nepamiršta, jog mašina - ne savivartis - tai bus automobilis, kurį labai mylėsite. Daugelis draugų, kurie vairuoja kitus auto ir nemėgsta prancūzų, ypač "citrų", pavažiavę jau pakeičia nuomonę.
Variklis
Citreonų varikliai kurti kartu su Peugeot ir yra gana patvarus (išskyrus trilitrius V6 ir 2,5 turbodyzelinius, bet pastarojo Xantiose nebuvo). Labai ekonomiskas. Jegos pakankamai.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Kadangi automobilyje nėra amortizatorių, o jame yra hidraulinės sferos, automobilis iš prigimties yra minkštas ir kitoks niekada nebus, jei tik bus reguliariai pildomos sferos specialiu LHM skysčiu, prižiūrimas hidraulinis siurblys. Ši sistema baido visus, kurie nori įsigyti Citroena (bet veltui). Jų priežiūra ir pildymas kainuoja pigiau nei amortizatoriai, tik šią pakabą reikia atidžiai stebėti ir bet kokius pakabos minkštumo sutrikimus skubiai šalinti. Be to nėra pastovių barškėjimų pakaboje ir retai reikia užsukti į servisą dėl kokio nors pakabos gumos elemento išnirimo (kas būdinga vokiečiams, italams ar kitiems prancūzams) automobilis turi įprotį pasiožiuoti su elektronika, bet ožiuojasi tik skaitmeninis imobilaizeris arba salono apšvietimo lemputės. Asmeniškai galiu patarti, jog elektronika labai gerai, kol ji nesugenda. Gedimų daug nebuvo, bet jei kas nors suges, būkite pasirengę piniginės patuštinimui. Kitos bėdos - bėgant metams išsiskečia užpakaliniai ratai, pasitaiko vairo sistemos gedimų, stabdžių sistemos gedimų, aušinimo sistemos gedimų. Nervina tai, kad sugedus vairo stiprintuvui, abs sistemai ar hidraulikai, automobilis pats sustoja ir nebeleidžia jo užvesti bei tęsti kelionės. Juokinga, paradoksalu, bet saugu (su automatu - problematiška).
Patarimai perkančiajam
Pirmiausia patikrinkite pakabos būklę (ar gerai ir greitai kilnojasi automobilio priekis ir galas). Apžiūrėkite variklius, ypač turbininius dyzelius (benzininiai paprastesni), būtinai patikrinkite visą elektros paketą, stabdžių sistemą ir vairo sistemą. Patariu vežtis specialistą, nes galima lengvai apsigauti, ypač perkant turguje.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 16)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Citroen modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini    C1C1
  Maži    C3C3C3
   C2DS3
  Kompaktiniai   XsaraXsaraC4C4
    DS4
    C-Elysée
  Vidutiniai   XantiaC5C5 
    DS5
  Reprezentaciniai  XM  
   C6 
  Kabrioletai    C3 Pluriel 
  Mini krosoveriai     C4 Cactus
    C3 Aircross
  Krosoveriai     C4 Aircross
  Visureigiai    C-Crosser C5 Aircross
  Mini vienatūriai   Xsara PicassoC3 Picasso 
   C-Zero
  Vienatūriai    Grand C4 PicassoGrand C4 Picasso
   C4 PicassoC4 Picasso
  Dideli vienatūriai    C8 
  Daugiatiksliai   BerlingoBerlingoBerlingo
   Nemo 
  Komerciniai   JumpyJumpySpaceTourer
   JumperRelay
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt