Markės
355 iš 1554
Dacia Lodgy 2012 - dabar
Dacia Lodgy, 2012 - dabar
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.035% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)Viso įvertinimų: 3
29% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)18% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)39% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)55% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)44% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)
Ar rekomenduojuTaip 67% Ne 33%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Dacia Lodgy yra kompaktiškas penkiavietis arba septynvietis vienatūris skirtas tik vienai misijai – būti praktišku ir ištvermingu šeimos automobiliu. Vienatūris pagamintas ant visiškai naujos Dacia platformos, kuri pasižymi itin mažu svoriu. Lodgy išorė daugiau negu kukli – tai tiesiog paprastas, praktiškas automobilis su galbūt kiek įdomesnės formos galiniais žibintais. Salonas tiesiog milžiniškas ir žinoma ne mažiau kuklus nei išorė – naudojamas plastikas kietas kaip akmuo, tačiau reikia manyti bus ilgaamžiškas. Automobilio priekinius ratus suka vienas iš kelių itin ekonomiškų variklių: 1,5 litro dyzelinis variklis arba 1,6 atmosferinis bei 1,2 litro benzininis turbo variklis. Tai automobilis vertinantiems praktiškumą, ekonomiją bei žiūrintiems į automobilį kaip tiesiog į technikos išradimą palengvinantį kasdieninį gyvenimą. Tiesa, EuroNCAP susidūrimo testuose Dacia Lodgy buvo įvertintas vos trimis žvaigždutėmis ir tai yra pats prasčiausias EuroNCAP rezultatas 2012 metais...
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai pirmas Dacia automobilis galintis būti komplektuojamas su navigacijos sistema su LED ekranu.

Neįtikėtina, tačiau Dacia Lodgy dalyvavo „Trophée Andros“ ralyje ant ledo, kuriame į standartinį Lodgy visiškai nepanašus automobilis buvo pilotuojamas daugkartinio Formulė 1 čempiono Alaino Prosto. Šis automobilis turi 2 litrų V6 variklį pasiekiantį 355 AG galią ir 359 sukimo momentą. Su šiuo „Renault Sport Technologies“ centro paruoštu automobiliu jau buvo pelnytos pirmoji ir antroji vietos.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Patalpino: Lukas | 2015-10-18
Dacia lodgy 1.5dci
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Labai erdvus ir talpus, manevringas mieste, verzliu dizaino liniju, sportisku charakteriu pasizyminti vaziuokle. gan ekonomiskas.
per gulinti policininka reikia vaziuoti pirma pavara(per kietas vezti zmonems) nera jokios garso ar silumos izoliacijos, nestabilus greiciau vaziuojant.
Pagaminimo metai: 2014
Variklio darbinis tūris, l: 1,5
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Vienatūris
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,8
Bendras automobilio aprašas
Variklis 1.5dci(66kw) is Reno isties nieko ypatingo, kuro sanaudos nuo 3.8 (trasoje 78km/h) iki 7litru mieste.Vairavau kaip pilnai sukomplektuota taksi automobili pora menesiu. Jame buvo bluetooth iranga sujungta su audioaparatura, autopilotas, kondicionierius ir truputis chromo ant plastiko. Garso izoliacijos nebuvo, bet ta pajausti buvo galima tik po 80km/h. tad miestui buvo kaiptik. lyginant su senu b4 passatu trasoje vaziuojant 120km/h moletu senu keliu (Kuris isties labai lygus ir turi smagiu vigiu)buvo labai nestabili ir neaerodinamiska, todel kartas buvo galima pagalvoti jog galiniai langai atviri. po puses metu eksplotavimo pradejo atsiklijuoti su lipnios juostos principu priklijuotos gumos aplink duris(virsutine dalis).pradejo gan garsiai klibet galines atlenkiamos sedynes per metalines fiksavijo vietas(kad neisprotet vyniodavau lipnia juosta ant ishsidevejusios vietos). 4-Garso kolonekes grojo gan neblogai, bet tik iki puses maksimalaus garso. vars labai lengvas, labai manevringa po miesta, pakaba nissan'o labai kieta (sportiska) tiketina, kad taipogi turetu buti ir patvari. priekio dizainas paimtas nuo nissan qiasqai todel atrodo gan sportiskas ir "piktas". Visame salone (apdaila ir panele) vyrauja poros milimetru storio kibirinis plastikas, todel prabangos ispudzio galima nesitiketi. Ziema jauciasi jog nera jokios silumines izoliacijos todel nepatarciau sustojus uzgesinti variklio ne jei ir atrodo jog salone silta. Greiciu deze kaip zaisline, nesijaucia jokio uztikrintumo jausmo jungiant begius, labiau panasu jog oer jega grudant kazka nulaust gali. Visumoj neblogas 7vietu(su vairuotoju) automobilis trintis po miesta uz 10tuks. euru. zinoma nerekomenduociau niejam taip ismesti pinigu nes betkokia 15 metu senumo masina bent pusiau tvarkinga teiks daugiau dziaugsmo bet kaip dacia tai tikejausi bus prasciau.
Variklis
Variklis gan energinas kai masina tuscia pilnai uztenka 66kw lakstyti po miesta.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
nuvertes labai greitai jei isvis bus like kazkas is automobilio
Patarimai perkančiajam
Isitikinkit jog nera buvusi taksi, nes sostena ju pagrinde daugiausiai realizavo taksi automobilio nuomos oagrindu. seip nemanau jog bendziniai varikliai verti demesio, ypac jei aktualios kuro sanaudos ir patvarumas.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 20)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Dacia modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Maži    SanderoSandero
  Kompaktiniai    LoganLogan
  Krosoveriai    DusterDuster
  Vienatūriai     Lodgy
  Daugiatiksliai     Dokker
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai