Markės
359 iš 1554
Dacia Sandero 2012 - dabar
Dacia Sandero, 2012 - dabarTOP 10
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.68% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 3
0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)20% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)18% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 67% Ne 33%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Dacia Sandero yra pigiausias automobilis ir taip pigių Dacia modelių gamoje. Tai išties spartietiškas automobilis, kurio pigiausios versijos net neturi elektra valdomų langų ar radio imtuvo. Automobilio išvaizda taip pat „ekonomiška“, tačiau reikia pastebėti, kad pakankamai patraukli ir šiuolaikiška, kažkiek primenanti Volkswagen grupės mažuosius modelius. Sandero interjeras kaip ir reikia tikėtis pagamintas iš pačių pigiausių medžiagų, nors surinkimo kokybė tikrai neprasta. Tiesiame kelyje automobiliukas elgiasi tikrai pagirtinai – gerai laikosi kelio, yra pakankamai tylus salone, tačiau posūkiuose jaučiamas didelis kėbulo pasvyrimas, o vairo stiprintuvas nesuteikia patikimumo jausmo, bei yra ganėtinai „sunkus“. Bazinis variklis yra vangus 1,2 litro benzininis motoras turintis vos 75 arklio galias. Patartina rinktis versiją su tolygiai veikiančiu ir dinamišku 1.5 dCi dyzeliniu varikliu arba trijų cilindrų 89 AG galios 0.9 litro Tce turbininiu varikliu. Reikšmingas Sandero privalumas yra 320 litrų bagažo skyrius, kurį galima padidinti net iki 1200 litrų, o tai visais 50 litrų daugiau nei Renault Clio.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Patalpino: Anton | 2015-05-03
Dacia Sandero Stepway
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Labai puikus , tylus varyklis turintis tikrai pakankamai traukos.
Nedadarytas auto, daug nepatvariu vietu.
Pagaminimo metai: 2014
Variklio darbinis tūris, l: 1,5
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Sedanas
Bendras automobilio aprašas
Papasakot tikrai yra ko. Viso pirma galiniai zibintai, jie astriu kampu nuo vibracijos nutrina gerokai galinio bamperio kampukus, bandziau klijuot permatoma lipduka, nepadeda. Priekiniu zibintu aukscio reguliatoriai nera apgalvoti ir nesamoningi. Buna reguliatorius nesusuka vieno troso tai gaunas zibintas sviecia i apacia kitas i virsu, trosai is zibintu issoka, patys bandom patobulint nes atstovibej tik plastmasiniu dirzeliu uzspaudzia ir viskas, bet nepadeda. ECO sistema puikiai veikia. Cruise Control taip pat puikiai atlieka savo funkcija. Biski per trumpa pirma pavara. Toli vaziojant tikrai pavargsta uzpakalis sedines kietokos , nekomfortiskos, gale vietos biski mazoka, jeigu yra vaiku sedine tai vaikas visada spiriasi kojom. Bagazine mazoka. Patarciau padaryt pilna antikorozija!
Variklis
Varyklis tikrai graziai dirba, be priekaistu. Traukos uztenka, patenkintas.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Eksploatacija nera brangi. Oro filtra galima nupirkt tik atstovibeje , dar neseniai ju ir ten nebuvo, auto pardavinejo o paprastu filtru negamino pardavimui bet dabar atsirado.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 33)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Dacia modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Maži    SanderoSandero
  Kompaktiniai    LoganLogan
  Krosoveriai    DusterDuster
  Vienatūriai     Lodgy
  Daugiatiksliai     Dokker
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai