Markės
359 iš 1554
Dacia Sandero 2012 - dabar
Dacia Sandero, 2012 - dabarTOP 10
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.68% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 3
0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)20% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)18% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 67% Ne 33%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Dacia Sandero yra pigiausias automobilis ir taip pigių Dacia modelių gamoje. Tai išties spartietiškas automobilis, kurio pigiausios versijos net neturi elektra valdomų langų ar radio imtuvo. Automobilio išvaizda taip pat „ekonomiška“, tačiau reikia pastebėti, kad pakankamai patraukli ir šiuolaikiška, kažkiek primenanti Volkswagen grupės mažuosius modelius. Sandero interjeras kaip ir reikia tikėtis pagamintas iš pačių pigiausių medžiagų, nors surinkimo kokybė tikrai neprasta. Tiesiame kelyje automobiliukas elgiasi tikrai pagirtinai – gerai laikosi kelio, yra pakankamai tylus salone, tačiau posūkiuose jaučiamas didelis kėbulo pasvyrimas, o vairo stiprintuvas nesuteikia patikimumo jausmo, bei yra ganėtinai „sunkus“. Bazinis variklis yra vangus 1,2 litro benzininis motoras turintis vos 75 arklio galias. Patartina rinktis versiją su tolygiai veikiančiu ir dinamišku 1.5 dCi dyzeliniu varikliu arba trijų cilindrų 89 AG galios 0.9 litro Tce turbininiu varikliu. Reikšmingas Sandero privalumas yra 320 litrų bagažo skyrius, kurį galima padidinti net iki 1200 litrų, o tai visais 50 litrų daugiau nei Renault Clio.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
2017-03-30
Dacia Stepway 2 ,2013 m. tce 09
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Manevringas mieste,vagims nereikalingas,nebrangus kasko, savo segmente visiškai normalus ,pagal kainą ir kokybę auto.
Kai važiuoji iš taško A į tašką B,ir visada nuvažiuoji,apie kokius minusus kalbėti.
Variklio darbinis tūris, l: 0,9
Kuro tipas: Benzinas
Bendras automobilio aprašas
Pirkome Lietuvoje sutvarkytą buvusį daužtą.Buuvo pravažiavęs 1500 km.Tai nedidelis ir iš šalies,ir viduje.Jame puikiai jaučiasi priekyje sėdintys.Gale dviems taipat normaliai vietos.LIetuviškiems atstumams pilnai užtenka.Po miestą labai manevringas,gera trauka,tik reikia priprasti prie aukštesnių apsukų.Pakaba nebarška,per duobes niekada netrenkia iki galo.Kartais tenka nuvažiuoti iki Vokietijos.Greitis autostradoje 140-150 be jokios įtampos.Supraskit tai ne autostradų liūtas.Bet tokiu greičiu nelenktyniaudamas gali normaliai judėdi.Kadangi automobilis lengvas ir aukštesnis ,jaučiamas šoninis vėjas.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Nuvažiuota 57.000;sugedo šviesų perjungėjas,perdegė kelios lemputės,viskas pakeista.Variklis neturi dažnai keičiamo paskirstymo diržo,paskirstymo mechanizmą varo teflonu dengta grandinė.
Patarimai perkančiajam
Tai tikrai normalus ir patikimas biudžetinis auto.Geriau naujas DACIA negu 20 metų AUDI.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 8)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Dacia modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Maži    SanderoSandero
  Kompaktiniai    LoganLogan
  Krosoveriai    DusterDuster
  Vienatūriai     Lodgy
  Daugiatiksliai     Dokker
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai