Markės
553 iš 1912
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Fisker Karma būtų galima lyginti tiek su impozantišku Aston Martin Rapide, tiek su „elektriniu“ Toyota Prius, tačiau tiesioginių konkurentų šis automobilis turi labai nedaug. Šio puikaus automobilio dizainas ir proporcijos tiesiog nepalyginamos – nepaprastai ilgas priekis, itin ilga ratų bazė, trumpas sportiškas galas, žema stogo linija, maža kabina keturiems komforto apsuptiems keleiviams ir įspūdingos kėbulo linijos. Rodos Fisker Karma nesilygiuoja į nieką ir pro pirštus žiūri į grėsmingą prabangių automobilių konkurenciją. Viduje vairuotojas „patalpinamas“ į bekompromisę sportišką aplinką – žema sėdėsena, priekyje - ilgas kapotas, aplinkui oda ir kokybiški prietaisų jungikliai. Kelyje automobilis elgiasi taip pat gana sportiškai – pakaba standi, tačiau pakankamai komfortiška, o vairo mechanizmas kiek netikėtai lengvas. Fisker Karma nedidukas dviejų litrų variklis ir du elektros motorai padoriai „susitvarko“ su 2404 kg sveriančiu automobiliu, o pakaba gerai laikosi užduotos trajektorijos posūkiuose. Visgi šis automobilis savo sportiškomis savybėmis negali visapusiškai prilygti Aston Martin Rapide ar Porsche Panamera automobiliams. Fisker Karma yra varomas dviem elektros varikliais, kurie pasiekia 403 AG ir net 1300 Nm sukimo momentą. Išsikrovus automobilio dugne sumontuotiems akumuliatoriams, elektrą pradeda gaminti 2,0 litro benzininis variklis su turbokompresoriumi. Šis variklis neturi tiesioginio ryšio su ratais ir dirbdamas gamina tik elektros energiją. Nuo 0 iki 100 km/h Fisker įsibėgėja per 5,9 sekundės, tačiau maksimalus šio automobilio greitis, kaip ir daugelio elektromobilių, siekia vos 200 km/h. Vien elektriniu režimu Fisker Karma gali įveikti tik 80 km atstumą. Tam, kad įveikta distancija būtų didesnė ir yra sumontuotas 2,0 litrų benzininis variklis su turbokompresoriumi, kuris krauna ličio-jonų baterijas. Todėl su vidaus degimo variklio pagalba automobilis gali įveikti net 483 km, o vidutinės degalų sąnaudos siekia tik 2,4 l/100 km. Fisker Karma standartiškai turi saulės baterijoms nuklotą stogą, kuris be kita ko energija aprūpina ir klimato kontrolės sistemą.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2009 metais „Time“ žurnalas Fisker Karma įvardino kaip vieną iš 100 geriausių „žaliųjų“ technologijų produktų. Taip pat žurnalas išrinko automobilį tarp 50 geriausių 2009 metų inovacijų.

2011 metais „Top Gear“ žurnalas Fisker Karma išrinko geriausiu metų prabangiu automobiliu.

2012 metais „Automobile Magazine“ žurnalas Fisker Karma apdovanojo už geriausią metų dizainą.

Šį automobilį vairuoja Švedijos krepšinio rinktinės ir NBA Detroito "Pistons" žaidėjas Jonas Jerebko, Holivudo žvaigždės Leonardo DiCaprio ir Taylor Lautner, dainininkė Alicia Keys:


Leonardo DiCaprio


Taylor Lautner


Alicia Keys dovana


2011-08-05

Hibridinis „Fisker Karma“ išriedėjo į gatves

Hibridinis „Fisker Karma“ išriedėjo į gatves
„Fisker“ automobilių gamintojas pagaliau išleido pirmąjį savo hibridinį modelį į prekybą. „Karma“ galima įsigyti jau nuo praėjusio mėnesio. Santa Monikoje įsikūrusi „Fisker“ atstovybė paskolino vieną tokį modelį profisonaliam vairuotojui, kuris su malonumu riedėdamas Los Andželo gatvėmis pasakojo įdomius faktus apie hibridinį „Karma“.

Šio automobilio ratus suka du galingi elektriniai motorai. Klausiate, ką reiškia „galingi“? Bendras jų pajėgumas siekia 408 AG ir sunkiai suvokiamus 1300 Nm. Taigi, norite sutikit, norit ne, tačiau toks skaičius yra pakankamai didelis. Nuo 0 iki 100 km/h „Fisker“ įsibėgėja per 5,9 sekundės, tačiau maksimalus šio automobilio greitis siekia tik 200 km/h.

Vien elektriniu režimu „Fisker Karma“ gali įveikti 80 km atstumą, tačiau gamintojams tai pasirodė per mažai, todėl jie sumontavo 2,0 litrų benzininį agregatą su turbokompresoriumi, kuris krauna ličio-jonų baterijas. Važiuojant hibridiniu režimu (kuomet dirba ir elektrinis, ir benzininis variklis), automobilis galėtų įveikti net 483 km, o vidutinės degalų sąnaudos siektų tik 2,4 l/100 km. Keliauti būtų gana pigu, ar ne?

Tačiau įsigijus tokį „super-hibridą“, kišenėse gali imti švilpauti vėjai, nes jų kainos, priklausomai nuo įrangos, svyruoja nuo 272 tūkst. Lt iki 331 tūkst. Lt, o tai – gana brangu, žinant, jog ne ką mažiau egzotiškas „Tesla Model S“ Amerikoje kainuos nuo 139 tūks. Lt iki 187 tūkst. Lt. Tai dar ne viskas: vien elektra varoma brangiausia „Model S“ versija vienu įkrovimu galės įveikti tokį pati atstumą (480 km).

Kol svarstysite, ką rinktumėtės, pažiūrėkite video siužetą apie „Fisker Karma“.
 


Fisker modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Dideli    Karma  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt