Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Gerai valdomas
- Nebrangus
- Gera standartinė įranga
TRŪKUMAI
- Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
- Triukšmingas prie didesnių greičių
- Konkurentai praktiškesni
Pristačius trečios kartos Ford Focus netrukus buvo pristatytas ir C-Max modelis, kadangi abu jie gaminami ant tos pačios platformos. Ford C-Max pristatytas 2009 metų Ženevos automobilių salone buvo gaminamas su penkiaviečiu ir septynviečiu (Grand C-Max) kėbulu. Automobiliai yra labai panašūs į neseniai pasirodžiusius Fiesta, Ka, Mondeo ir Kuga modelius. Panašu, kad Ford gamintojas griežtai laikosi užsibrėžto vieningo stiliaus. Taip pat pastebime, kad net ir vienatūriai turi aiškiai išreikštas sportiškas kėbulo linijas. Tai pirkėjams patinka, todėl neabejotinai patiks ir C-Max bei Grand C-Max modeliai. Palyginus su mažuoju broliu, didesnis Grand C-Max turi stumdomas šonines duris, suteikiančias galimybę lengviau ir patogiau patekti į automobilio saloną. Automobilių viduje dėmesį patraukia moderni ir prabanga dvelkianti apdaila, daugybę mygtukų turintis prietaisų skydelis ir jo centre sumontuota masyvi, įvairių sistemų valdymo rankenėlė. Naujasis C-Max kartu pristatė ir naujas technologijas, tarp kurių – nauji "EcoBoost" tiesioginio įpurškimo benzininiai varikliai, kurie lyginant su tokio pat galingumo kitais varikliais sunaudoja 20% mažiau degalų ir į aplinką išmeta 20% mažiau anglies dvideginio. Taip pat komplektuojami ir itin gerai vertinami TDCi dyzeliniai varikliai. Didesniam saugumui skirta įranga – pusiau automatinė automobilio statymo sistema bei aklos zonos aptikimo sistema.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2019-10-26 |
2 ford C-MAX 2010 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Išvaizda, vaituotojo vietos ergonomika, kuro sąnaudos
Variklio defektai, galiniai stabdžiai, kiti smulkūs gedimai, nes kuo daugiau elektronikos, tuo daugiau ir bėdų, korozija
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 5,9
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,1
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,4 |
Bendras automobilio aprašas |
Sveiki. Tai jau 2 mano Ford C-max. Pirkau, nes patiko dizainas, ypač vidaus. Išpildymas Titanium, 148000 rida. Pilname variante yra beveik visos šiuolaikiškos sistemos, gera garso sistema. Lyginant su seniau turėtu 2004 m., šitas rieda minksčiau, nors viska kita labai panašu. Po pirkimo kolkas pakeičiau tik 2 traukes stabilizatorių. 1,6 85 kW variklio galios pakanka, 6 bėgiu greitėjama pakankamai greitai. Viskas priklauso kokio stovio automobilį pavyks įsigyti. Tačiau varklių kūrėjams iš Peugeot-Citroen turiu priekaištų. Daug plastmasių, nereikia pamiršti žvakių, o ypač labai greitai susidėvi purkštukai (100.000), kurių pakeitimas nėra jau toks sunkus, bet 1 vnt naujas apie 180 Eur. Silpna vieta išliko galiniai stabdžiai, korpuso korozija. Greičių dėžė irgi nelabai daug kelia pasitikėjimo. Kritulių daviklio galėtų ir nebūti, nes valytuvus vaiko nežmoniškai. Toks vaizdas, kad šiame modelyje mažiau vietos gale nei senesniame, nors realiai nėra nepatogu. Krūva vėdinimo angų ir 2 zonų klimato kontrolė leidžia susikurti norimą atmosferą. Ilgoje kelionėje tikrai smagu vairuoti. Kuro sąnaudos priklauso nuo važiavimo. Mišriame cikle borto kompiuteris rodo 5,1 vasarą, 5,4 rudenį, 5,8 žiemą. |
Patarimai perkančiajam |
Būtinai pasitikrinti variklio purkštukus ir jei rodo klaidą, kad "injector learning at max value", reiškias reikia ieškoti kito modelio arba smarkiai derėtis, nes purkštukai jau nepakankamai įpurškia degalų į cilindrą. Patarčiau rinktis naujesnių metų modelius, nes tarp 2010-2012 daug klaidų ir broko. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 8)
Ford C-MAX TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis