Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Gerai valdomas
- Daug variklių variantų
- Didelė standartinė įranga
TRŪKUMAI
- Prasta salono medžiagų kokybė
- Mažas salonas
- Neįdomus išorės ir salono dizainas
- Netradicinis bagažinės dangtis yra nepraktiškas
Šalia sėkmės susilaukusio Nissan Juke, taip pat į šias gretas prisijungusių Renault Captur ir Peugeot 2008 modelių pristatomas ir Ford minikrosoveris - Ford EcoSport. Šis automobilis gaminamas ant Ford Fiesta bazės ir su ja dalijasi puikiu 1,0 litro Ecoboost varikliu. EcoSport turi gerai pažįstamą Ford dizaino stilių, kuriame figūruoja trapecijos formos kėbulo dalys ir linijos. Visgi, automobilio itin gražiu ar išskirtiniu nepavadinsi. Vaizdo negerina ir atsarginis ratas, kuris 80-ųjų stiliumi montuojamas ant bagažinės durelių. Viduje Ecoboost turi lygiai tokią pačią panelę kaip minėtas Fiesta automobilis, tai irgi nesuteikia išskirtinumo, kuris yra toks reikalingas šių mažų ir jaunatviškų krosoverių rinkoje. Interjero kokybė irgi labai ribota. Šio automobilio privalumai yra kiti – kaip įprasta daugeliui Ford automobilių, EcoSport pasižymi puikiomis valdymo savybėmis, itin gerai subalansuotu vairo mechanizmu. Minusas – automobilis buvo įvertintas tik 4 žvaigždutėmis EuroNCAP susidūrimo testuose. EcoSport yra nedidelis automobilis, tad ir erdvės čia nėra daug – atsisėsti ant galinių sėdynių yra nelabai patogu, o priėjimas prie bagažo skyriaus yra išties keblus. Bagažinės durys atsidaro į šoną, o tam reikia nemažai erdvės už automobilio. EcoSport Europoje yra siūlomas su vienu iš trijų skirtingų variklių – 1,5 litro darbinio tūrio 90 AG dyzeliniu, 1,5 litro 110 AG benzininiu ir vieno litro darbinio tūrio benzininiu EcoBoost turinčiu 125 AG.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
GražvydasP
Klaipėda
Parašė atsiliepimų: 4
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Klaipėda
Parašė atsiliepimų: 4
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Patalpino: GražvydasP | 2019-11-11 |
Priešui palinkėčiau šio auto |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Gausi elektroninė komforto įranga, patogios priekinės sėdynės, vėsiu metu greitai pašyla salonas.
Didžiulis minusas už tai, kad aprašyme rašoma, kad tai 5ų vietų automobilis, bet čia matyt turėjo omenyje jei gale sėdi smulkūs vaikai....Kuro sąnaudos tai kosminės netgi nevažiuojant agresyviai, priekiniai statramsčiai užstoja matomumą...
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,0
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 9,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Nežinau apie ką mąstė šio automobilio kurėjas, bet manau tikrai ne apie patogumą ir ne apie ekonomiją...Niekaip negaliu suprasti koks kvailys šį auto įvardijo kaip penkiavietį - gale 3 žmonės tilptų jei tai smulkūs vaikai...Priekiniai statramsčiai užstoja šoninį matomumą, galinio vaizdo kamera nieko verta ir bevertė Lietuvoje nes šlapia danga šiek tiek pavažiavus ji pasidaro nebenaudojama - nesimato per ją nieko. Automatinės pavarų dėžės darbas tragiškas-nemalonus pavarų perjungimas, prie vairo pridėtos pavarų perjungimo svirtelės įrengtos ypač nepatogiai. Valdymo panelėje esantys įvairūs mygtukai ( versijoje su klima sistema ) kaip stiklo apipūtimas ar vairo šildymo mygtukai akivaizdžiai per maži - stambesniais pirštais paspausti darosi sudėtinga ir jei tai reikia atlikti dar vairuojant tai išvis tragedija...Pigios salono apdailos medžiagos - barškantis, pigus plastikas. Labai stebina ypač aukštos kuro sąnaudos...važiuojant automatine dėže mišriu režimu ( miestas, užmiestis ) santykiu 50/50 tai kuro sąnaudos sviruoja tarp 9-10 ltr / 100 km. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Ant spidometro tik 16 tūkst km tai realiai apie kažkokias dideles aptarnavimo išlaidas negaliu parašyti. Remontų dar nepasitaikė. |
Patarimai perkančiajam |
Kainos ir kokybės santykis tikrai neadekvatus...Rekomenduočiau tik priešui šį automobilį.... |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 15)
Ford EcoSport TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis