Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Smagus kelyje
- Puikus dizainas
- Nebrangus išlaikyti
TRŪKUMAI
- Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
- Interjeras neitin patrauklus
- Nepatogi bagažinė
2008 metais dienos šviesą išvydo naujoji Fiesta, kuri savo platforma dalijasi su Mazda 2 automobiliu. Ford tikėjosi, kad naujas automobilis taps tikru pasauliniu modeliu, todėl Fiesta buvo parduodama įvairiose pasaulio šalyse. Naujas modelis išliko panašių matmenų kaip senasis, tačiau lengvesnis, tvirtesnis, o dizainas neturi nieko bendra su senuoju modeliu. Fiesta naudoja naują Ford propaguojamą “Kinetic” stiliaus dizainą, kurį adaptavo beveik visi Ford modeliai. Variklių gama varijuoja nuo 1.25 iki 1.6 Ti-VCT (Twin independent Variable Camshaft Timing). Daugelis žurnalų sekančių naujų modelių pasirodymą Ford Fiesta įvardino kaip naują klasės lyderį ir labai puikiai sukonstruotą automobilį. Kogero tai yra tiesa, nes ne veltui Fiesta 2009 metų Europos Automobilio rinkimuose tik 1 balsu nusileido Opel Insignia automobiliui.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2009 metais buvo pagaminta 3.500.000-oji Fiesta nuo jos gamybos pradžios praėjus 33 metams. Tokiu būdu Fiesta tapo antru pačiu populiariausiu automobiliu Britanijos istorijoje po Ford Escort. Šios kartos Fiesta tapo geriausiai parduodamu automobiliu Britanijoje tiek 2009, tiek 2010 metais.
Šis automobilis atstovauja Ford markę WRC ralio čempionate, bei daugelyje kitų mažiau žinomų čempionatų:
Automobilis buvo puikiai sutiktas žiniasklaidos, kas atsispindėjo įvairiuose apdovanojimuose:
Šis automobilis atstovauja Ford markę WRC ralio čempionate, bei daugelyje kitų mažiau žinomų čempionatų:
Automobilis buvo puikiai sutiktas žiniasklaidos, kas atsispindėjo įvairiuose apdovanojimuose:
- Žurnalas „Car Magazine“ automobilį išrinko metų automobiliu;
- Žurnalas „Britain's What Car?“ automobilį išrinko metų automobiliu;
- Žurnalas „Auto Express magazine“ automobilį išrinko metų automobiliu ir geriausiu savo klasės automobiliu;
- „Top Gear“ laidoje automobilis buvo išrinktas „Mažiausiai nuobodžiu saugančiu gamtą automobiliu“;
- 2009 metų Europos Automobilio rinkimuose tik 1 balsu nusileido Opel Insignia automobiliui.
- 2011 metais automobilis buvo išrinktas vienu iš penkių draugiškiausių gamtai automobilių kur rungėsi tai pat ir su hibridiniais automobiliais Nissan Leaf ir Chevrolet Volt (pagal žurnalą „Green Car Journal“).
Patalpino: Edas | 2016-12-10 |
Ford Fiesta, 2011 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Ekonomiškas, manevringas
Prastoka garso izoliacija
|
Pagaminimo metai: 2011
Variklio darbinis tūris, l: 1,3
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,8
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,2 |
Bendras automobilio aprašas |
Pirkau naują "plikos" komplektacijos, 2 durų. Standartinėje komforto įrangoje buvo tik šildomos sėdynės. Renkantis automobilį svarbiausi kriterijai buvo: visiškai naujas ir tinkantis 1.9 m ūgio vairuotojui automobilis. Tiesą sakant, net nesitikėjau, kad jame jausiuos taip komfortiškai, vietos viduje daugiau, nei atrodo iš išorės. Vairuotojui ir greta sėdinčiam keleiviui erdvė pilnai užtenka ne tik ilgoms kojoms, platiems pečiams, bet ir virš galvos dar lieka ~10 cm. Smagus automobilis važiuojant vienam arba dviems. Ne kartą teko važiuoti ir penkiems, bet nemanau, kad šis automobilis skirtas tokiam kiekiui keleivių - užpakalinėje eilėje sėdintiems keleiviams ankšta, o automobilis akivaizdžiai praranda trauką.Nors iš pradžių kiek erzino, kad automobilis dviduris, bet dažniausiai važinėjant vienam-dviems, tai tik pliusas - durys gerokai platesnės, patogiau įlipti ir išlipti. Automobilis atrodo sportiškas ir agresyvus, važiuojant magistralėmis visi traukiasi iš kelio :) Ne kartą teko iš Vilniaus iki Klaipėdos atlėkt per 2,5 valandos, kuro sąnaudos 100 km - 6.8 litro. |
Variklis |
Variklis 1,25, benzinas. Kaip ir minėjau, galios pilnai užtenka važiuojant vienam-dviems. Būtų galingesnis, turbūt būtų galima pakilt ir skrist :) Per beveik šešis eksploatacijos metus nė karto nepavedė, patikimai veikia bet kokiomis oro sąlygomis. Tepalus keičiu kas 15000 km ir nė karto neteko papildyti tarp keitimų. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Jei daugiau tokių automobilių riedėtų mūsų gatvėmis, automechanikai bankrutuotų. Po penkių metų eksploatacijos teko keisti stabdžių kaladėles, dar po pusmečio - vairo traukes. Viskas. Ne automobilis, o perpetum mobile. |
Patarimai perkančiajam |
Iš šios klasės automobilių, geresnio nerasite |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 27)
Ford Fiesta TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis